Kenellä on roope-setä kultaharkko

Seuraa 
Liittynyt23.2.2011

minulla ainakin (ja myös ne kaikki)

Kommentit (11)

Vierailija

Voisitko selittää? En ole kuullutkaan mistään Roope-setä kultaharkoista. Mistä sellaisia harkkoja edes saa?

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Uusi tulokas näköjään sivuilla eli tervetuloa : ).

Pitää nyt itse vastata tähän topiciin, kun näyttää tulevan hirveesti turhia mikä se on? samaa mieltä -viestejä, jättäkää ne vastaisuudessa pois, sillä ne ovat pelkkää spämmiä eli turhia viestejä, koska ne ei edistä mitään. Kunhan ensimmäinen kysyy mikä tämä asia nyt on? riittää hyvin ja akupojuhan tuon kysymyksen hienosti esitti : ).

Niin ja topicin tekijälle sellainen vinkki, että kannattaa kattoa mihin osioon topicin tekee. Nyt teit tämän hahmoihin ja koska tässä kuitenkin on kyse keräilystä niin tämä kuuluu keräily osioon. Topicia tehdessä menet siihen osioon mihin se topic kuuluu parhaiten ja sitten painat sitä aloita uusi viestiketju-nappia.

Jotta tässä nyt saataisiin keskustelu jatkumaan vastataan teidän ihmettelyihin. Roope-sedän kultaharkko on ainakin sellainen julkaisu (kuten esim. Roope-sedän aarrearkku tms.) eli tässä tapauksessa siinä on kaikki 4 ensimmäistä roope-setä lehteä. Tuollainen kultaharkko ilmestyi vuonna 1996. nyt tiedätte mistä on kyse eli onko teillä nyt lopulta sellaista vai ei : )?

Itselläni tuota ei löydy vaikka olenkin roope-setien ystävä. Ehkä se joskus tarttuu minunkin kokoelmiini : ).

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Vierailija

Minulla on! Vaikka en mikään kauhean innokas Roope-setien kerääjä olekaan. Olen saanut sen joskus aika kauan sitten syntymäpäivälahjaksi.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat