arvaa seuraavan sukupuoli

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Seuraava on varmaan nainen

Kommentit (9)

Vierailija

En ole ihan varma, mutta minusta tällainen on jo. Mutta arvaus meni kuitenkin oikein, olen tyytö. Seuraava on kai poika?

Vierailija

yep! olen poika

Lainaus:
P.S Turha topic, pitää veikata vain kahta asiaa. Lukkoon.

vaikka tämä on jo ehkä olemassa voi aina tehdä uuden, joka saa enemmän viestejä ja josta tulee kuulumpi!!

Vierailija

En ole tyttö.

Ja muuten. Täällä oli hetki sitten tuollainen Topic nimeltä "Arvaa seuraavan kätisyys" ja se lukotettiin. Eihän tässä ole muuta kuin Tyttö tai poika...

NEXT: Poika?

Vierailija

Lainaus:
jonikuusysi: Ja muuten. Täällä oli hetki sitten tuollainen Topic nimeltä "Arvaa seuraavan kätisyys" ja se lukotettiin.

Juuri sitä minäkin muistelin. No, olen poika, ja seuraavakin voisi olla poika? Mutta sanon vielä: Turha topa!

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
a123: vaikka tämä on jo ehkä olemassa voi aina tehdä uuden, joka saa enemmän viestejä ja josta tulee kuulumpi!!

Ei näin. Jos vain aiheesta on vanhempikin topic varsinkin näissä leikeissä niin jatketaan siinä vanhassa eikä lähdetä tekemään uutta topicia. Turha tehdä kaksi topicia samasta aiheesta, pysytään vain siinä alkuperäisessä : ).

Tästäkin aiheesta on jo tosiaan topic eli siinä jatketaan:

http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/10/viestiketju/14567/seuraava_ty...

Niin ja a123: jos teet vastaisuudessa uusia leikkejä eli juuri tälläisiä niin pistä ne edes oikeaan osioon, sillä näitä varten on tuo pelit ja leikit. Pulinat tullaan tyhjentämään näistä leikeistä tulevaisuudessa eli älä lisää työtä laittamalla topiceja enää pulinoihin.

//Siihen en ota nyt kantaa kannattaako tälläistä edes pitää pystyssä, se on moden työ päättää : ).

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat