Selitä...

Seuraa 
Liittynyt4.1.2010

Nyt kun on niitä kaikki selitä opettajalle selitä opettajalle wikipedian avulla, selitä äidille....Niin päätin tehdä tällaisen yhdistelmätopicleikin. Jos joku ei ymmärtänyt, niin minä selitän:

Käyttäjä A1: Selitä Isälle: "miksi et ollut eilen kotona?"

Käyttäjä B2: "koska minun oli pakko mennä kauppaan kun äiti pyysi..." Seukki: Selitä koiralle miksi häntä ei ole päästetty ulos...." jne jne jne...

Jos ymmärsitten, niin aloitetaan.

ja ei lukkoon!-huutoja, vaan on olemassa asiaton viesti-nappula!

Aloitetaan: Selitä Naapurille miksi lehtikasasi on hänen talonsa puolella?

Sivut

Kommentit (31)

Vierailija

No, sen takia koska olen ykkös l:k ja kiroilin itsekseni.

En siis oikeasti.

Next:Selitä äidille miksi olit kylällä klo8?

cxv
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

"No,ku se jättiläs hurrikaani hyökkäs.Yritin taistella vastaan,mutta sitten se pääsi niskanpälle ja siinä tappelus ne lautaset tippu ja särky niin piti piilotta ne ja jatkaa hommia.Vannon,että tää on totta!"

Selitä Iso-Äidillesi miksi hänen leipomat pikkuleivät ovat kadonneet...

Foorumin tylsin mies.

Vierailija

Koska minä leikin isoisää ja kompastuin enkä halunnut kertoa isoisälle. Miksi olet tuonut kouluun rahaa 100€.

Vierailija

Mitä? En se ainakaan minä ollut. Se oli varmaan joku sinun kavereistasi kun ne kävi täällä pelaamassa!

Next:Selitä rehtorille. Miksi heitit lumipalloja koulun alueella vaikka se on kiellettyä?

Veli Huilu
Seuraa 
Liittynyt4.1.2010

Nokun se keräji, se otti ensin nyrkin ja ´hakkasi se Miro ja sen jälkeen se lensi mun päälle niin onko kamalaa jos heittää pikkusen lumipallon sitä päin!.......Vai?:)

Selitä isälle: miksi rannekkelloni on rikki?

Vierailija

Tuota... Se en ollut ainakaan minä! Minähän olin silloin kaverini luona! Se varmaan putosi ja pysähtyi...

Next: Selitä Gerbiilillesi: Miksi häkkiäni ei olla siivottu?

-BA niin kuin RA

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat