Aku Ankka sijoituskohteena

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Elikkä, kuinka paljon käytätte rahaa Aku Ankkoihin? Tiedän, että täällä keskustelupalstoillakin on huimia eroja. Ne teistä jotka käyttävät paljon, niin kuinka paljon käytätte viikossa/kuukaudessa/vuodessa/olette käyttäneet?

Kommentit (10)

Vierailija

Noh, käytän useimmiten viikossa 0-2 euroa ankkoihin. Riippuu siitä, että milloin olen viimeksi ostanut ankkoja. Kuukaudessa 4,70, ja vuodesta en osaa sanoa. Se aina riippuu tuleeko tuplia, kiinnostavia ankka-kirjoja tai muuta.

SuperLupu
Seuraa 
Liittynyt3.5.2009

Riippuu lehdestä/kirjasta.

Jos on tuplia tai muuten vaan kiinnostavia taskareita niin en tiedä montako ostan vuodessa. Joskus ostan monta peräkkäin ja joskus pidän monen kuukauden taukoa ostossa. Roope-setiäkin ostelen silloin tällöin (ehkä noin 2-6 lehteä vuodessa).

Akkarin tilaulaskua en tiedä :). Ostelen joskus myös Rosa kokoelmia jos on hyviä/lukemattomia tarinoita, Sekä ankalliskirjastoja (0-3 vuodessa), sillä onhan siinä pelkästään legendan tarinoita joten senhän on sitten pakko olla hyvä, koska suurin osa Barksin tarinoista on ylivoimaisia.

Tässä kyllä ei tullut ilmi kuinka paljon rahaa käytän ankkoihin vaan pikemminkin kuinka paljon ostelen..., mutta kuitenkin saitte jotain selville :)

[-SL-]

Vierailija

Noin 5-10 euroa kuukaudessa. Uusimman Taskarin ostan joka kuukausi, minkä lisäksi ostan kirpputorilta vanhempia Taskareita noin 1-2 kertaa kuussa.

Toki poikkeuksiakin tulee, mutta näin se menee suurinpiirtein.

Vierailija

Kuukaudessa menee 4,50 ainakin Taskareihin, riippuen tietysti Taskarin koosta, saatan ostaa myös Roope-setä lehden. Ja jos joskus kaupoissa on jonkinlainen Aku Ankka-bonus numero tai vastaava, ostan senkin. Eli ostan aika paljonriippuen rahatilanteesta.

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Nykyään ei mene kuin ehkä 0-20€ puolessa vuodessa, innostukseni on vähän tippunut. Itse asiassa olen myymässä suurimman osan kokoelmastani pois. Mutta ennen sitä käytettiin yleenäs 5-10€ kuukaudessa.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Vierailija

Käytän n. 20-30 euroa kuussa, riippuu mitä julkaisuja tulee. Joskus saattaa mennä jopa 100 euroa kerralla!

Yleensä menee alle kahden kympin, jolla ostan taskarin, minitaskarin, teeman jne..

Vierailija

Mulla menee 5e-10e kuukadessa Ankkoihin. Joskus pidän taukoa ja en osta ankkareita mut joskus saattaa mennä yli 10e.

Yleensä ostan vain taskareita kun kirjoihin menee niin paljon rahaa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat