Lehti-topic

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tein tämmösen,koska on aina niitä "arvostele viikon aku ankka ja tuleeko teille..."tässä topic joka on tarkoitettu kaikenlaisille taskareille,akuille,karvisille,aikakausilehdille,kalevalle yms.ja jos tällanen on jo,lukottakaa.Tajusitteko?Selvä.Ei kuin lehteilemään!(hahaa,vitsikästä :P)

Kommentit (6)

Vierailija

a123 ei kertonut miksi lukkoon.No minäpä kerron.On tehty jo topic missä arvostellaan edellis viikon Aku Ankka lehti mutta topicin nimeä en muista mutta kumminkin.Tämä topic on siis turha.Minusta a123n viesti oli kumminkin asiaton.

Minä olen sitä mieltä että tämä topic kuuluisi lukkoon.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Lehti-topic

Aku mies123 - 01.03.11 03:51 (ID 718240) a123 ei kertonut miksi lukkoon.No minäpä kerron.On tehty jo topic missä arvostellaan edellis viikon Aku Ankka lehti mutta topicin nimeä en muista mutta kumminkin.Tämä topic on siis turha.Minusta a123n viesti oli kumminkin asiaton. Minä olen sitä mieltä että tämä topic kuuluisi lukkoon.

Niin, mutta tässä ei jutella PELKÄSTÄÄN Aku Ankasta vaan myös muista lehdistä. Minun mielestäni tätä ei tarvitse laittaa lukkoon.

Itse tilaan Roope-setä lehteä, Aku Ankkaa, GOAL-lehteä ja Urheilulehteä.

~Spekkis, magic ninetynine~

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Modet (o)saavat paremmin päättää, että onko tämä topic todellakin tarpeellinen, mutta ainakin tämä kuuluisi Julkaisut-osioon. Se on selvä. Ja sitten sanon, että Aku Ankka -lehdestä voi keskustella 'Uusin Aku Ankka' -topicissa.

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Vierailija

Mulle tulee Aku Ankka, Goal lehti ja Koululainen eli kolme lehteä koululainen kerran kuussa niinkuin myös Goal ja Aku kerran viikossa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat