MOOTTORIKESKUSTELU

Seuraa 
Liittynyt1.5.2009

Tämmösen nyt tekaisin.

Eli täällä saa keskustella mistä vaan mootoriroidusta menopelistä ja mistä vaan mikä liittyy aiheeseen. Täällä voi myös kertoa omista menopeleistä ja kokemuksista.

Mulla on susuki pv ja vanha lynxin työkelkka.

Mopoa olen virittänyt hillitysti (luhaon tehari ja 50 power+ pytty) mutta kelkkaa en olle sen kummemmin rassaillut, koska se on yleensä talvisin mökillä puitten ajon takia mutta tänä talvena saatiin se tänne kotiin :D

Peltoautoa ei ole mutta sekin suunnitteilla. Myöhemmin kerron lisää menopeleisäni jos tähän tulee keskustelua aikaseks.

Mutta tulkaahan jutskaamaan :D

Kommentit (9)

Vierailija

Itse saan mopon kun se vaan kunnostetaan. Odotan innolla että sen saan.

Itse tykkään todella paljon moottori urheilusta ja stunteista!Todella kivaa!Itse pidän siis todella paljon.

Kannattaa youtubesta kattoo stunttei.

Todella hienoi!Suosittelen!

O.F.T.E.F.O.O.L
Seuraa 
Liittynyt1.5.2009

Aku Mies mikä mopo sulle tulee? Joo mä oon käyny kattoo myös niitä stunttei ja on tosi hyvii! Nyt ärsyttää kyllä ku mä hyppäsin rattikelkalla hyppyristä viikko sitte ni mulla murtu jalka ja en voi ajaa moottorikelkalla koko talvena :( Mut onneks pääsen kumminki sitte ajaa mopolla :D

Vierailija

Saan kohta uuden mopon ja meille tulee mönkiä.

Pidän mopoilusta tosi paljon. On tosi hauskaa ajaa sil.

pappis voimaa

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: MOOTTORIKESKUSTELU

O.F.T.E.F.O.O.L - 01.03.11 06:37 (ID 718481) Aku Mies mikä mopo sulle tulee? Joo mä oon käyny kattoo myös niitä stunttei ja on tosi hyvii! Nyt ärsyttää kyllä ku mä hyppäsin rattikelkalla hyppyristä viikko sitte ni mulla murtu jalka ja en voi ajaa moottorikelkalla koko talvena :( Mut onneks pääsen kumminki sitte ajaa mopolla :D

Itse en oo varma mikä se mopo on pitänee kysäsätä kun en muista.Mutta Äiskäni ei tiedä (ei tiedä mopoista niin hirveesti:)) Mut kysyn mun serkult sit ku saan ku siltä sen saan.

Muta annan vinkin et ite ei kannata niit ISOI stunttei ees yrittää.Tottakai mäkin sil mun mopol aion hyppii hyppyreist.

O.F.T.E.F.O.O.L
Seuraa 
Liittynyt1.5.2009

No perus keuliminen on ihan kova stuntti mut itelläni ei oo ollu ees mielessä hyppyreistä hyppiminen mopolla tai millää kelkalla tai mönkiällä. Itellä on siis se pv susuki ja kulkee ihan ok 65-70 ekä sen enempää tarviikkaa mun mielestä. Keulia osaan sen verran että ykösellä ottaa kierroksia ja vaihtaa kakoselle ja kaasu pohjaan noi jottai 10-15 metriä kekettääja sittee pitäs jo kohta vaihtaa kolmoselle ni siinähän se tyssää sitte.

Vierailija

Niin keuliminen on ihan ok stuntti kun sen saa pitkälle menemään mutta lyhyt keuliminen ei oikein tunnu missään!Itse näitä stuntteja todellakin teen eli hypin hyppyreistä ja näin!Perust temppuja!

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: MOOTTORIKESKUSTELU

O.F.T.E.F.O.O.L - 07.03.11 06:33 (ID 721525)

ai mopol vai krossilla vai millä?

No vähän millä millä milloinkin:)!Tuota ehkä sillä krossilla keuliminen kumminkni!Kaikilla (no ei nyt ihan kaikilla) keuliminen on siistii!Itse ainakin pidän:)!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat