Oletko jo aikuinen

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tein tämän keskustelun vain milenkiinnon vuoksi. Otsikosta näkee kaiken oletko yli 18-V

Sivut

Kommentit (22)

raivo_ankka
Seuraa 
Liittynyt10.11.2009

Enpä ole, vaan olen 11 - vuotias(viikon pääst 12!!!) tyttö. Eikä minulla ole kiire kasvaa aikuiseksi, vaan yritän olla lapsi mahdollisimman kauan. Lapsella on ihana vapaus, eikä ole niin paljon velvollisuuksia kuin aikuisilla. Aikuisten täytyy käydä töissä, maksaa laskuja, tehdä ruokaa jne. Olen mieluummin lapsi vaikka 15 - vuotiaaksi saakka!

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Oletko jo aikuinen

raivo_ankka - 01.03.11 08:31 (ID 718549)

Enpä ole, vaan olen 11 - vuotias(viikon pääst 12!!!) tyttö. Eikä minulla ole kiire kasvaa aikuiseksi, vaan yritän olla lapsi mahdollisimman kauan. Lapsella on ihana vapaus, eikä ole niin paljon velvollisuuksia kuin aikuisilla. Aikuisten täytyy käydä töissä, maksaa laskuja, tehdä ruokaa jne. Olen mieluummin lapsi vaikka 15 - vuotiaaksi saakka!

Samaa mieltä

Vierailija

En ole koska Neponen on perunasäkistä tehty hauska veikko jolla ei ole sukupuolta.

Tämä on aika tyhmä topiqqi mutta voin sanoa että kauhean moni itseäänkunnioittava aikuinen ei täällä pikku lapsien keskellä vierailisi.

Kiitän.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Oletko jo aikuinen

agentti 00 tuplanolla - 02.03.11 03:11 (ID 718782)

Olen 10 vuotta eli en ole aikuinen. Mutta tunnetuimmat aikuiset ovat modet varmasti.

Joo, Hidis ja Wondyhan on 19 vuotta ja AkeMake 23, vai olenko väärässä? Itse olen 11 vuotta.

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
tuplanolla 2: Joo, Hidis ja Wondyhan on 19 vuotta ja AkeMake 23, vai olenko väärässä? Itse olen 11 vuotta.

Oikea rivi on 16, 19, 21.: ) Make tosin täyttää vuosia vähän ajan kuluttua. Ja kuten iästäkin voi päätellä, en ole aikuinen, näin topicin kysymykseen vastatakseni.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat