Selitä/kerro edellisen aku ankka.fi historia.

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Elikkä tässä selitään tai kerrotaan edellisen käyttäjän aku ankka.fi historia. Vaikka että kuinka paljon hänellä on viestejä ja koska hän on kirjautunut tänne viimeksi ja niin edelleen. Alkaa tästä.

Ps: sanokaa heti jos on huono idea.

pappis voimaa

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Pappis miehestä en tiedä paljoakaan, mutta muistan hänen kirjoittaneen jossakin Kuka käyttäjä tulee seuraavaksi tai Arvaa seuraavan lempikäyttäjä- topiceissa, että hän palaa aktiiviseksi ilmeisesti pitkän tauon jälkeen. En oikein tiedä muuta hänen historiastaan kuin nuo rekisteröitymistiedot ja viestien lukumäärän.

Näillä sivustoilla minulla ei olekaan niin mielenkiintoista historiaa. Tietääköhän seuraava jo ennestään "hetken" tauostani ja muusta, miten olen muuttunut sitten taukoni jälkeen?

Vaihoin muuten otsikon hieman pienemmäksi, heti tuli liian suureksi, ettei viestiä pystynyt lähettämään. Voitte vaihtaa takaisin, jos haluatte.

- Ystävällisin terveisin,

Jac - Tavoitteena viestien laatu

Vierailija

Daisy_Duck on ainakin hyvä käyttäjä. Viesti mitalleissa häneellä on jo 2 mitalli. Hän uhkasi lopettaa täällä käymisen UKK. Eihän nyt kannata lopettaa käymistään täällä. Onhan se hänen oma asiansa mutta onhan se aina kurjaa kun jotkut lopettaa. Ja onhan hänellä jo 487 viestiä. Peli mitalli on 5 ja Koodinmurrossa on saanut mitallin. Peli mitalleja on 4 kolmen suuruisia ja yksi 1 mitalli. Empä nyt muuta keksi.

pappis voimaa, jo vuodesta 59.

Vierailija

Ansku2001 oli yhteen aikaan todella aktiivinen ja ensimmäiset viestit kirjoitit Offi 3. Oli hänelläkin välillä pitkiä viestejä. Hänellä ei ole muita mitalleita kuin Keskusteluista 2 mitalli. Ihan hyvä käyttähän on mutta hän ei ole rekistöröitynyt kuin viimeksi 17.6.2011. Siitä on aika pitkä aika kun nyt on jo heinäkuun loppu. Seuraava sitten kertoo minusta.

Vierailija

Tulin tänne paljon sen jälkeen kun pappi, sillä pappi rekisteröityi jo viime vuonna, mutta kai minä jotain voin sepittää.

Pappi on ilmeisesti ollut alusta todella suosittu käyttäjä, josta kaikki ovat pitäneet. Kaikki myös muistavat hänet.

Yksi syy papin suosioon saattaa myös olla hänen tunnettu iskulauseensa: pappis voimaa, jo vuodesta 59.

Pappi on ikään kuin vaalinut suosiota täällä, mutta ei kuitenkaan liiakseen. Viestimäärä on hiljakseen noussut yli tuhannen ja kuudensadan.

Papin viestit ovat yleensä sopivan pitkiä, eikä häntä ole syytetty spämmäämisestä.

Pappi on aina välillä ilmaantunut tänne ja kirjoitellut joihinkin topiceihin, enimmäkseen olen hänen kirjoituksiaan nähnyt tämän tyyppisissä topiceissa, mutta on hän muuallakin kirjoitellut.

Oman historiansa aikana pappi on siis saavuttanut monen moista.

Riittikö tuo? En tiedä kovin paljoa papin historiasta, mutta papista kyllä jonkin verran.

-alak

Vierailija

Kyllä se riitti alak. Juri tollasia tarkotin että ei liian lyhkäsiä viestejä. No alakista siiten: Alak on käyttäjä jonka muistan aika hyvin. Hän on ollut tosi aktiivinen eikä enää lähetä niin hirveästi spämmäys viestejä. Viestit ovat pitkiä ja selkeita kuin taas minulla kun minusta on niin lyhkäset viestit. :D . Alakilla on mitalleja:

Keskusteluista: 1,

Akupedia:?,

Galleria:?,

Pelit: 5,

Koodinmurto:?,

Koodinmurto2: 1,

Ja sitten peleihin:

Tunnista taiteilia: 3,

Karhukopla: 5,

Hessun hahmovisa: 2,

Kuolemattomat kuplat: 1,

Hessun super-kuvapähkinä: 3,

Ankallisvisa: 5,

Akudo: 3.

Siinä oli mitallit ja alak kirjoita pitkiä viestäjä ja tee niistä selkeitä niin sitten on hyvä. Seuraava arvostelee sitten minut!.

Vierailija

Ömh... LäPä* rekisteröityi näille sivuille 1. 11. vuonna 2010. Nykyään hänellä on keskusteluista ykkösmitalli. Hän on pelannut läpä koodinmurron kakkosversion ja hänellä on kakkosmitalli rikkaan kielen testistä. Hänellä on monia muitakin mitalleja. Hän on ahkerasti kirjoittanut Galleriaan ja lähettänyt Galleriaan muutaman kuvan. Profiilikuvassaan hänellä on hämmästynyt Aku Ankka.

No empä kauhean hyvn tiennyt mitään.

Minä olen ollut täällä aika kauan, joten taustojeni selvittäminen lienee hankalampaa?

-Kia K

raivo_ankka
Seuraa 
Liittynyt10.11.2009

No Kia K on jo vuonna 2009 rekisteröitynyt tänne, ja viestimäärästäkin jo tajuaa, että erittäin aktiivinen käyttäjä hän on ollut. Vai psämmääkö hän? ? No en nyt sanoisi. Ahkera kirjoittaja. Asiaviestejä.

Paljon on tämäkin tyyppi pelejä pelannut. Galleriakuvia ei ole yhtään, mutta Akupediakirjoituksia on.

En nyt Kia K: sta paljoa tiedä, mutta mukava käyttäjä hän on kaiken aikaa ollut. Silloin v.2010 muistan, kun aloitin keskusteluissa käymisen, niin taisi olla itse Kia K siellä opastamassa tätä Taulapäätä, joka oli pikkusen pihalla kaikesta ;DD

~raivis

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat