TarinaKilpa.

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli tässä olisi tarkoitus kirjoittaa tarina. Hei mikä tämän topicin nimi olikaan?! Tarina kilpa! Joten tämän täytyy olla kilpa! Kirjoitatte kukin tarinanne viikon aiheesta. esim: Kauhu. Sitten kirjoitatte kauhutarinan ja saatte äänestää viikon parasta tarinaa. Tarinaa ei saa kopioida muilta ja/tai muualta netistä.

SÄÄNNÖT:

1. Ei kopiointia muilta käyttäjiltä ja/tai muualta netistä.

2. Ei spämmiä.

3. Äänet tarvitsevat vähintään yhden perustelun.

Siinä säännöt... Valmiina! Paikoillanne! Hep! Kisa alkaa!

Tämän viikoin aihe: Hupi.

Kommentit (5)

Vierailija

Mahtavaa! Näin sinun vastaavan topiciin ja viestisi oli: Tulen mukaan! Sama topic hieman vajoaa ja et osallistunutkaan siihen. Ei pahalla mutta jos aiotte osallistua pistäkää sen: Tulen mukaan! tekstin perään tarinanne. Jos ei jaksa/osaa/viitsi/vaivaudu/halua vastata juuri nyt, Niin mitä menee jo lupailemaan että tulee mukaan?

PS. Tämä ei ollut ainoastaan Veli Huilulle vaan kaikille.

// Kuten sanoin tämä ei ollut sinulle vaan myös muille. Kirjoita vain tarinasi huomenna...

// Huomastitko kirjoitus virheitäsi vai kirjoitatko jollain murteella?

// Tämä kisa ei tule täyteen. Voitte siis kirjoittaa rauhassa, eikä teidän tarvitse pistää kahden sanan... Voisiko jopa sanoa spämmiviestejä. Pistäkää sitä tarinaa vain tulemaan.

Veli Huilu
Seuraa 
Liittynyt4.1.2010

No jos minä nyt sanon että ilmoittaudun mukaan, ja sen jälkeen yksinkertaisesti kirjoitan tarinan huomenna, niin onko se sinusta kiellettyä?

-B:VH-

//: olet hiukan rasittava, mutta ei se haittaa että olet rasittava. olen minäkin joskus. Minulla tulee tuon tuosta kirojitusvirheitä, haittaako se sinua niin paljon oikeasti?

///: niin ja kirjoitatko sinä jollakin murteella kun kirjoitat "tarinasti?"

Vierailija

Vaikuttaa kivalta joten tulen mukaan.

Tarinan laitan pian, aluksi hieman mietin mitä siinä voisi tapahtua..

Okei, siinä voikin mennä kauemmin. En ole niin hyvä keksimään hauskoja tarinoita kuin jänniä..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat