Viestimaraton: Kauden 11 tallit ja muut tärkeät asiat

Seuraa 
Liittynyt9.7.2008

Viikko on kulunut Viestimaratonin kymmenennen kauden päättymisestä ja kuten lupasin, viikon päästä siitä aletaan toimimaan jotta saataisiin yhdestoista kausi pystyyn oikeaan aikaan - ja tällähän tuttuun tapaan aloitetaan.

Viestimaratonissa on jälleen tuttuun tapaan mukana yksilökilpailun rinnalla tallikisa, jota varten tietysti tarvitaan mahdollisimman paljon talleja. Voit joko perustaa oman tallisi, tai liittyä jonkun muun tekemään talliin. Jos päätät perustaa oman tallin, ilmoita se tässä topicissa ja kerro samalla seuraavat perustiedot tallista:

- Tallin nimi ja lyhenne (esim. jos tallin nimi on Team AkuRoopePelle, lyhenne voisi olla vaikkapa ARP tjsp.)

- Tallipäällikkö

- Kilpailijat (jos olet itse toinen kilpailijoista samalla kun olet tallipäällikkö, merkkaa itsesi tähän. Lisäksi jos tiedät jo varmuudella jonkun kilpailijan, joka on tallissasi, merkkaa myös hänet tähän. Jos et aio itse kilpailla, vaan olla vain tallipäällikkönä, jätä tämä kohta tyhjäksi)

- Mahdolliset muut jutut, kuten vaikkapa vaatimukset talliin pääsemiseen

Tallipäälliköt voivat itse pyytää toisia kilpailijoita talleihinsa ja kilpailijat voivat vastata joko myönteisesti tai kielteisesti. Kilpailijat voivat myös itse pyytää jonkun tallin tallipäälliköltä pääsyä talliin ja tallipäällikön on tehtävä vahvistus asiasta tässä topicissa, ennen kuin ko. kilpailija voidaan hyväksyä tallin jäseneksi.

Talli-ilmoittautumisille annetaan tällä kertaa aikaa kaksi viikkoa ja tämän kahden viikon jälkeen alkaa oletetusti yhdestoista kausi. Kauden aloituspäiväksi olen alustavasti valinnut päivämäärän 20.3. eli siihen päivään saakka voi talleja ilmoittaa. Talleja tulee kuitenkin olla mukana vähintään kuusi tai seitsemän (ja kaikkien niiden tulee olla täynnä) jotta kilpailu pääsee alkamaan ja jos tätä vaadittua määrää ei ole täytetty 20.3. mennessä, kauden aloitus siirtyy kuten kymmenennelle kaudelle kävi parikin kertaa. Nyt siis paljon talleja ja paljon kilpailijoita mukaan!

**

Koska topicin nimestä löytyy maininta 'ja muut tärkeät asiat', se tarkoittaa että tässä topicissa tullaan myös ilmoittamaan tärkeistä tulevaa kautta koskevista asioista. Mitään näkyviä ja suuria uudistuksia ei ole ensi kaudelle tulossa, joten aika samanlaisissa merkeissä mennään kuin viime kaudellakin, mutta jotain pientä eroavaisuutta tulee olemaan, siitä lisää myöhemmin.

Aiheita kaudelle kaivataan paljon ja jos tiedät mielestäsi jonkin hyvän aiheen, niin ehdota sitä täällä, koska jos ehdotuksia ei tule, ei ole myöskään oikeutta valittaa aiheiden huonoudesta. Voit nyt itse vaikuttaa hyvin suuresti tulevan kauden aiheisiin, sillä minulla itselläni ei ole mielessä kuin yksi ainut aihe. Ehdottakaa sellaisia aiheita, joista itse pitäisitte ja joista saisitte hyvin tekstiä aikaiseksi. Pyrin valitsemaan ehdotuksista mahdollisimman monta hyvää aihetta mukaan ja jos niitä tulee oikein paljon, niin osa säästetään sitten tuleville kausille.

Mutta ei muuta kuin talleja tekemään ja aiheita ehdottelemaan - sana on vapaa ja valmistautuminen kaudelle 11 on alkanut!

**

Kaudelle 11 ilmoittautuneet tallit:

SpeedDuckers (SD)

Tallipäällikkö: Tapsa99

Kilpailijat: Tapsa99 & JKP

Powerduckers (PD)

Tallipäällikkö: Veli Huilu

Kilpailijat: Veli Huilu & VillEetu

Team Hissula (TH)

Tallipäällikkö: hessu hissu!

Kilpailijat: hessu hissu! & vikke98

Campeón de Escritores (CadEs)

Tallipäällikkö: Fort Tripla

Kilpailijat Fort Tripla & Aku Vankkis

Best Team (BT)

Tallipäällikkö: Kalamies

Kilpailijat: Don Rosa1 & cxv

Super Football(SF)

Tallipäällikkö: Edu2

Kilpailijat:Edu2 & ?

Masters Of Duckers (MOD)

Tallipäällikkö: tuplanolla 2

Kilpailijat: tuplanolla 2 ja ?

Rosa&Barks Team (RBT)

Tallipäällikkö: Santtu99

Kilpailijat: Santtu99(?) ja ?

Sivut

Kommentit (58)

Tapsa99
Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Perustan oman tallin:

- Tallin nimi: Speed Duckers (Lyhenne SD)

- Tallipäälikkö: Tapsa99

- Kilpailijat: Tapsa99 ja JKP.

- Muut asiat: Toivoisin minun talliini kilpailijaksi sellaisen käyttäjän, joka kykenee käymään mahdollisimman aktiivisesti akuankka.fi:_ssä, osaa kirjakielen sekä kirjoittaa selkeitä ja pitkiä viestejä ja osaa perustella asiansa.

Aiheina voisivat olla vaikkapa "Pukeutuminen Ankkalinnassa", "Urheileminen Ankkalinnassa" yms. Ei sellaisia, josta voi hirveästi katsoa tietoa Wikipediasta, esim. "Oma lempihahmosi".

~ Tapsa

//: No, vaihdoin sen nimen sitten siihen samaan, joka oli jo viime kaudella.

Veli Huilu
Seuraa 
Liittynyt4.1.2010

Tallin nimi: Powerduckers (PD)

Tallipäällikkö: Veli Huilu

Kilpailijat: Veli Huilu ja VillEetu

Muut asiat: TALLI TÄYNNÄ

-VH

PS: kiitos vankkis suunnattomasti kun teit tämän topan!

Vierailija

Tämäkin tuli nyt tänne : ). Noh, mutta nyt teen oman tallini.

Nimi: Team Hissula

Lyhenne: TH

Tallipäällikkö: Hessu hissu!

Kilpailijat: Hessu hissu & ?

Haluaisin tiimini jonkun hyvän ja aktiivisen kirjoittelijan.

Tällaisen haluaisin toisen tallini jäsenen olevan:

-Osallistut joka osakilpailuun

-Kirjoitat aina parhaasi

-Ilmoitat, jos et pääse kirjoittamaan

-Olet mukava, ja minusta hauska ja hyvä käyttäjä.

//

Lainaus:
Veli Huilu: Hessu hissu, pääsisinkö talliisi? Muutan tuon minun tallini sellaiseksi missä kuka vain voi kilpailla ja minä olen vain tallipäällikkö. Nyt kaikki varmaan luulevat että haluaisin Hessu hissun talliin vain sen takia että hän voitti viime kauden, mutta se EI OLE todellakaan syy! Se johtuu siitä että hessu hissu on niin hauska tyyppi JNe...

Mutta etkös sie tehnyt oman tiimin just? Mutta miten meinaat olla minun tiimissä, jos olet toisen tiimin tallipäällikkö, en oiken voi ottaa sinua minun talliini...

~Hissu

Veli Huilu
Seuraa 
Liittynyt4.1.2010

Minusta hyvä aihe tälle 11 kaudelle voisi olla..Vaikkapa Roope Ankan rahasäiliö eikö vain?

Tai mummo ankan maatila yms?

//: No ei sitten. Menen sitten oman tallini kilpailijaksi.

-VH

Aku Vankkis
Seuraa 
Liittynyt9.7.2008

Lainaus:
Aiheina voisivat olla vaikkapa "Pukeutuminen Ankkalinnassa", "Urheileminen Ankkalinnassa" yms

Ainoa ongelma näissä aiheissa on se, että kummatkin ovat olleet Viestimaratonin kisakalenterissa ainakin kahdesti aiemmin. Pukeutumisen edelliskerrasta tosin on niin kauan aikaa, että sitä olen sanonut harkitsevani, mutta urheiluaiheesta ei mielestäni hirveän kauaa aikaa ole kun se oli viimeksi, joten sitä ei ainakaan. Yleensäkään noita 'liian yksinkertaisia ja laajoja' aiheita ei kannata ehdottaa, koska niistä suurin osa on jo käytettyjä. Uusia ja hiukan monimutkaisempia aiheita (joista kuitenkin saa hyvin kirjoitettua) kaivataan eniten.

Veli Huilu
Seuraa 
Liittynyt4.1.2010

Lainaus:
Re: Viestimaraton: Kauden 11 tallit ja muut tärkeät asiat

Aku Vankkis - 06.03.11 01:03 (ID 720819)
Lainaus:
Aiheina voisivat olla vaikkapa "Pukeutuminen Ankkalinnassa", "Urheileminen Ankkalinnassa" yms
Ainoa ongelma näissä aiheissa on se, että kummatkin ovat olleet Viestimaratonin kisakalenterissa ainakin kahdesti aiemmin. Pukeutumisen edelliskerrasta tosin on niin kauan aikaa, että sitä olen sanonut harkitsevani, mutta urheiluaiheesta ei mielestäni hirveän kauaa aikaa ole kun se oli viimeksi, joten sitä ei ainakaan. Yleensäkään noita 'liian yksinkertaisia ja laajoja' aiheita ei kannata ehdottaa, koska niistä suurin osa on jo käytettyjä. Uusia ja hiukan monimutkaisempia aiheita (joista kuitenkin saa hyvin kirjoitettua) kaivataan eniten.

Tuli mieleen, että kävisikö aiheena sitten vaikkapa jokin aihe esim...Kävisikö...vaikkapa Aku ANkan talo? Minusta sitä ei pystyisi katsomaan wikipediasta paljon tietoa vai...

JKP
Seuraa 
Liittynyt29.5.2008

Lainaus:
Tapsa: Perustan oman tallin:

- Tallin nimi: Speed Duckers (Lyhenne SD)

- Tallipäälikkö: Tapsa99

- Kilpailijat: Tapsa99, toista kilpailijaa haetaan.

- Muut asiat: Toivoisin minun talliini kilpailijaksi sellaisen käyttäjän, joka kykenee käymään mahdollisimman aktiivisesti akuankka.fi:_ssä, osaa kirjakielen sekä kirjoittaa selkeitä ja pitkiä viestejä ja osaa perustella asiansa.

Voisinko minä tulla tällekkin kaudelle mukaan sinun talliisi?

Lainaus:
Huilu: Kävisikö...vaikkapa Aku ANkan talo? Minusta sitä ei pystyisi katsomaan wikipediasta paljon tietoa vai...

Kaudella 9 oli jo aiheena Disney -hahmojen asunnot, joten tuskin sellaista aihetta tulee erikseen.

Vierailija

Tulen mukaan mutten perusta omaa tallia.

- Olen mukava (tai ainakin yritän)

- Osallistun jokaiseen osakilpailuun

- Viestien pituus riippuu aiheesta yleensä noin 3000-6000

- Yritän parhaani

PS: Pääsisinkö joko Veli Huilun TAI hessu hissun talliin?

Vierailija

Onko koskaan ollut sellaista aihetta kuin kirjallisuus Ankkamaailmassa, tai jotain vastaavaa?

Tietenkin se saattaisi olla joillekkin aika haastava, mutta siitä aika moni varmaan saisi kirjoitettua edes jotakin.

Aku Vankkis
Seuraa 
Liittynyt9.7.2008

Lainaus:
Onko koskaan ollut sellaista aihetta kuin kirjallisuus Ankkamaailmassa, tai jotain vastaavaa?

Ei ole ollut ainakaan yhdelläkään sellaisella kaudella jolla minä olen ollut mukana ja olen kuitenkin ollut mukana lähes jokaisella järjestetyllä kaudella, lukuunottamatta aa.fi'n ihan ensimmäisiä kausia. Eli harkintaan pistetään, hyvä ehdotus.

Lisää aihe-ehdotuksia ja talleja kaipaillaan! : )

JKP
Seuraa 
Liittynyt29.5.2008

Lainaus:
Eli minun tallissani kilpailevat minä ja JKP

Taas. : ) No viime kaudella tämä talli ainakin toimi hyvin, sillä voitimmehan me sen tallimestaruudenkin. : )

Veli Huilu
Seuraa 
Liittynyt4.1.2010

Sinä pääset talliini Villeetu kun ei muitakaan halukkaita näy. Pystyt näemmä kirjoittelemaan jokaiseen osakilpailuun, erittäin hyvä juttu! Tervettuloa Powerduckerseihin! (siis PD) Tallini on nyt siis täynnä.

-VH

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat