Pullonpyöritys-leikki

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tämä on saanut kannatusta Topic?-topicissa, joten teen nyt tämän, kun ei haustakaan löytynyt. Elikä siis, jos joku ei tiedä tämän leikin ideaa, niin kerron nyt kyllä sen. Tässä edellinen kirjoittaja siis laittaa vaihtoehdoiksi sekä Totuuden, että tehtävän. Tässä siitä esimerkki:

Käyttäjä1: Next: Totuus: Mikä on noloin juttusi, mikä sinulle on käynyt?, tai Tehtävä: Käyppäs juomassa lasi vettä.

Ei siis mitään sellaisia henkilökohtaisia asioita totuus-kysymyksiin, tai hankalia tehtäviä esim. "Juokse koko Suomi ympäri."

Tähän asti ymmärretty? Minäpä aloitan sitten... Ai niin, sanokaa, josa tälläinen on jo (hausta ei löytynyt, ja niin myös väitettiin). Ja kysymyksiä saa esittää, jos niitä ilmenee.

Totuus: Oletko kaatunut koskaan kura-lätäkköön?

Tehtävä: Käy halaamassa äitiäsi.

-LP-, ei muuta kuin pullo pyörimään

Sivut

Kommentit (1115)

Veli Huilu
Seuraa 
Liittynyt4.1.2010

Totuus: olen kyllä kaatunut kuralätäkköön.

Seukki:

Tehtävä: Mene sanomaan sisaruksellesi että hän on joskus rasittava

Totuus: Pidätkö jostakusta? Muusta kun perheenjäsenestä? Ei nimeä tarvitse kertoa.

-VH

Vierailija

Otan totuuden, koska sisaruksia ei ole... :D Kyllä pidän, ja AAn netiketissä kielletään nimien mainitseminen joka tapauksessa.

Next: Tehtävä: Jos pidät jostakin vastakkaisen sukupuolen jäsenestä, (ellei satu pitämään saman sukupuolen edustajasta) erityisesti, niin kun näet hänet seuraavan kerran, niin puhut hänen kanssaa.

Totuus: Onko sinulle mitään noloa koskaan tapahtunut? Jos on, mitä?

-LP-

Veli Huilu
Seuraa 
Liittynyt4.1.2010

Totuus tälläkin kertaa...

Kyllä! Olen mokaillut paljonkin! Eräs mokani on tapahtunut täällä aa.fi:n sivuilla. Se menee näin:

Tein viime keväänä (kun olin ihan uusi käyttäjä) PARHAAT KÄYTTÄJÄT-listaani, ja listasta tuli lähes 10 000 merkin pituinen! Sitten kun maalasin sen jotakin tarkoitusta varten, niin painoin pyyhkimisnappia ja kaikki 10 00 merkkiä hävisivät tuhka tuleen! Jouduin sitten kirojittamaan kaiken saman uudestaan. Noloa tässä on se, että se lähetti vain tyhjän viestin siis kun en mokaan iheti huomannut:

Seukki: totuus: Onko sinulal inhokkikäyttäjää?

tehtävä: Mene johonkin kaisakoon tekemään topiciin ja vastaa siihen.

.-VH

Vierailija

Totuus: Onhan minulla inhokkikäyttäjä(t), trollit, ne kaikki ovat samalla tasolla! Mutta en inhoa tällä hetkellä ketään täällä, ja jos inhoaisin, en kerro nimeä!

Totuus: Oletko koskaan tuplapostannut tahallaan kasvattaakseen viestimäärää?

Tehtävä: Kirjoita päivästäsi Off-topic 2: seen!

kjjsvvscyifod
Seuraa 
Liittynyt18.8.2009

Kerron totuuden:

En ole ikinä tahallaan tuplapostannut jotta saisin korkean viestimäärän. Sitä paitsi mitä se haittaa että saa korkean viestimäärän. Pitäisi vain roikkua koneella kaikki päivät.

Next:

Totuus: Oletko koskaan tehnyt spämmitopicia kuten jos otsikko on: Onko tämä turha topic?

Tehtävä: Mene aa:n nettisivujen kirjastoon ja klikkaa ainakin 10 omistamastasi akkarista "Minulla on tämä numero" -linkkiä

Vierailija

Vaikuttaa hauskalta leikiltä!

Valitsn tehtävän (ja suoritin sen), sillä en tajunnut tuota Totuus- juttua.

Totuus: Oletko ikinä ihastunut kehenkään?

Tehtävä: Hypi yhdellä jalalla jääkaapille ja takaisin.

:)Ninnu

Vierailija

Tehtävä (onneksi ei ole pitkä matka...)

Noniin, tehty on!

Ja tämä on hyvä leikki.

Totuus: Onko joku Topiccisi lukotettu?

Tehtävä: Anna ääni Putous-Topicciin =D

JeFe1552
Seuraa 
Liittynyt2.7.2010

Otan totuuden.

On kyllä minulta lukotettu topic.

Next:

Tehtävä: kävele takaperin vesihanan luo, ja juo lasi vettä.

Totuus: Oletko ´sitä mieltä että joku luokaltasi tykkää sinusta?(Ei pidä kertoa nimeä jos olet sitä mieltä)

-JF-

Vierailija

Valitsin totuuden koska olen niin laiska :D mutta kyllä veikkaan että jotkut tytöt minusta tykkäävät

Totuus: Oletko koskaan tuplapostittanut että olisit saanut enmmän viestejä?

Tehtävä:Kirjoita Off-Topic 2:seen yli 800 merkin viesti

Vierailija

Totuus: En ole, kun ei ole menestystopiccejakaan tullut tehtyä...

Nxt: Totuus: Mikä on aikaisin aikasi mennä koneelle?

Tehtävä: Liity Disney-Roolipeliin

Vierailija

Totuus: Hmmm...Noin vähän ennen seitsemää aamulla :)

Next:

Totuus: Oletko ikinä puollustanut jotakin, joka on koulukiusaajien kiusattavana?

Tehtävä: Pelaa tänään jotain kivaa peliä perheen kanssa :) (kaikki perheen jäsenet osallistuvat)

-Minnie-Mouse-

Vierailija

Totuus: Kyllähän sitä on tullut puolustettua joitain kavereita.

Seukki:

Totuus: Kuinka kauan olet koneella päivittäin?

Tehtävä: Mene ulos, ja juoke talosi ympäri.

-Tuplis-

Vierailija

Totuus: noin 2 tuntia.

Next:

Totuus: oletko ihastunut johonkin tyttöön?

Tehtävä: käytä puhelintasi laskemiseen seuraavalla matikan tunnilla.

Vierailija

Totuus: En ole ihastunut tyttöön, koska olen itsekkin tyttö.

Seuraavalle:

Totuus: Onko sinulla monta profiilia jollekkin sivustolle?

Tehtävä: Piirrä ja lähetä kuva galleriaan.

~Ankkatieturi - Aina ankkailemassa

Vierailija

Jaa.. Totuus on henkilökohtainen asia, joten valitsen tehtävän. Olen juuri nyt koulun koneella, ja matikantunti on tunnin päästä ; D! Voisin luntata laskimelta, mutta huomaamattomasti.. : ).

Nxt:

Totuus: Minkä niminen tyttö/poikaystävä sinulla on, tai onko sinulla sitä?

Tehtävä: Kirjoittele tekemääni "Arvaa seuraavan kotikaupunki"-topaan.

//ankkatieturi ehti ensin, kun keskeytin koulun koneella kirjoittelemisen 8 minsaa sitten, ja hän ehti edelle.

-LH8-

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat