Laita paremmuus järjestykseen

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Elikä tässä topicissa tehdään seuraavaa asiaa.

Esim.

Käyttäjä 1

Seuraava laittaa nämä hahmot paremmuus järjesjestykseen Tupu HUpu Lupu Aku ja Iines

Käyttäjä 2

1.Lupu

2.Aku

3.Hupu

4.Tupu

5.Iines

next:Aku Hannu Iines Roope ja Lupu

Eli ensimmäinen käyttäjä(minä) sanon __3-7__ hahmoa piirtäjää taskaria tai sarjaa ja seuraava käyttäjä laittaa ne paremmuus järjestykseen. toivottavasti ymmärsitte.

-----------------------------------

Muuten toivottavasti tämä vähentää niitä yksittäisiä topiceja joissa pitää laittaa vaan tietyt hahmot tai piirtäjät. ja niitä topiceja olen ainakin itse nähnyt paljon.

----------------------------------

Aloitetaan:

Seuraava laittaa nämä pparemmuus järjestykseen Daniel Vicar Don Rosa ja Maximino.

Sivut

Kommentit (103)

Vierailija

1. Aku

2. Hessu

3. Mikki

Seuraavalle: White Agony Creekin vanki, Kirje kotoa ja Pako Kielletystä Laaksosta.

Lohis ~ lohta lohen perään

Vierailija

1. White Agony Creekin vanki

2. Kirje kotoa

3. Pako kielletystä laaksosta.

Seuraava saaa laittaa järjestykseen Tupun, Hupun ja Lupun(ärsyttävä eikö olekkin).

-Tuplis-

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Laita paremmuus järjestykseen

Minnie-Mouse - 07.03.11 09:10 (ID 721239) 1. Aku Ankka 2. Roope Ankka 3. Touho Ankka 4. Nuori Roope Ankka 5. Pelle Peloton Next: Taskarit 361-369 -Minnie-Mouse-

Ehkei kuitenkaan noin isoja määriä paremmuus järjestykseen pantavia taskareita. mutta ei se kuitenkaan niin vaarallista ole mutta ei kuitenkaan noin paljon.

hernikki
Seuraa 
Liittynyt16.7.2010

Seuraavan pitäisi sitten laittaa paremmuus järjestykseen nämä.Aaron Ankka Fergus Mc Ankka Hiidenkirnu Mc Ankka Aku Ankka Hannu Hanhi Roope Ankka Hansu Hanhi Mummo Ankka.

Vierailija

1. Roope

2. Hupu

3. Lupu

4. Tupu

5. Hessu

6. Hannu

Seuraava saa laittaa paremmuusjärjestykseen nämä: Mikki, Moby Ankka, Taavi Ankka, poliisimestari Sisu ja Touho Ankka.

~Spektro99 hypnotisoi hymyilemään

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

1. Mikki

2. Touhu ankka

3. Poliisimestari sisu

4. Taavi ankka

5. Moby ankka

Seuraava laittaa nämä paremmuusjärjestykseen:

Don Rosa, William Van Horn, Marco Rota ja Noel Van horn.(Minun lempi piirtäjäni)

Arvostelkaa Akkareita ja nostakaa Ankka-aiheisia ketjuja!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat