APUA!!!!!!!!!!!!!!!!!auttakaa oikeasti!

Vierailija

Moi olen uusi voitteko auttaa minua?

Aina kun kirjaudun AA.n nettisivuille minun täytyy tehdä uusi profiili ja kirjoittaa rekisteröinti lomake uudelleen.

onko tämä normalia vai mitä minun täytyy tehdä?

Tämä topic lukotetaan heti kun saan kunnollisen vastauksen! TÄMÄ TOPIC ON SULJETTU!!!!

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

SORI viestini on väärässä osiossa tämä kuuluisi varmaan pulinoihin mut älkää siitä välittäkö vaan auttakaa mua!

Vierailija

Lainaus:
Vilkku: En tiedä vastausta. Tervetuloa sivulle salainen=)!

Olipas järkevä viesti...

Vastaus kysymykseesi: Se voi olla se, ettet ole aktivoinut tunnusta sähköpostilla saamasi linkkiin, tai sitten se vain on jokin outo vika.

Mutta näitä varten ei tarvitse tehdä uusia keskustelúaiheita, vaan näitä voi kysyä aivan hyvin UKK -Usein Kysytyt Kysymykset topicissa.

Linkki: http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/8/viestiketju/18623/ukk_usein_ky...

Mutta tervetuloa sullekkin sivuille!

~Hissu

Vierailija

Lainaus:
APUA!!!!!!!!!!!!!!!!!auttakaa oikeasti!

salainen =) - 10.03.11 11:01 (ID 722644)

Moi olen uusi voitteko auttaa minua?

Aina kun kirjaudun AA.n nettisivuille minun täytyy tehdä uusi profiili ja kirjoittaa rekisteröinti lomake uudelleen.

onko tämä normalia vai mitä minun täytyy tehdä?

Tämä topic lukotetaan heti kun saan kunnollisen vastauksen!

Uskoisin tietäväni syyn... Syy saattaa olla siinä, että olet rekisteröitynyt koodinmurto-pelin kautta. Itse olin myös rekisteröitynyt tänne koodinmurron kautta, joten munkin täyty joka kerta kun kirjauduin sisään tehdä uus tunnus.

Vierailija

Juu oon kirjautunu koodinmurtopelin kautta. -ilves62- pitääkö sinun tehdä vieläkin uus tunnus vai miten selvisit siitä???

Vierailija

Lainaus:
yritän auttaa

nupu ankka - 10.03.11 02:10 (ID 722720)

ootko kysynyt vanhemmiltasi apua

Joo oon mut ei ne osannu auttaa

nupu ankka
Seuraa 
Liittynyt1.3.2011

no mitä kautta rekisteröytynyt? Muuten taikaviitta on mun suosikki :) miten vanha sinä olet minä olen 9.kiitos kohteliaisuudesta toivottavasti joku auttaa sinua ja minä yritän

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat