Uudenlainen keskustelu

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli tässä keskustelussa on ideana jutella yksinomaan muokkaamalla viestiä (eli uusia viestejä ei saa tehdä jos on tehnyt jo yhden).

Kommentit (8)

Vierailija

JAHUU! Se kohosi!

Ai niin ja sitten jos topa venyy (toivotusti), niin myös myöhemmille sivuille saa laittaa uusia viestejä jotta voi jutella useampien käyttäjien kanssa.

Tervetuloa Veli Huilu! Mahtavaa saada uusia jäseniä!

:D

Kuten näkyy, aloitin heti... Miten olisi vaikka joka päivä klo 16? Kuka tahansa voisi nostaa.

Vierailija

Minä taas täällä pitkästä aikaa (Puolitoista kuukautta about)

En ole tulevaisuudessakaan kovin aktiivinen en tiedä. No, mutta topicin aiheeseen:

Tämä on todellakin uudenlainen keskustelu.

Mutta jos uusia viestejä ei saa tehdä, niin tämä topa uppoaa ja uppoaa, joten se on huono puoli. Toisaalta, jos uusia kirjoittajia tulee säännöllisesti, niin voihan tämä pysyä jonkin aikaa pinnalla. Muuten oikein hyvä, sivuja ei tuhansia tule mutta ei kai se haittaa ellei tämä uppoa.

//10.3.2011 15:26 Muuten, Tota12, voiko jättää vanhan viestin tähän vaikka lisäisi uutta tekstiä niin kuin minä nyt?

cxv
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

*Tässä minun muokkaus viestini*

10.3.2011.

Hyvä topic idea!Kerran löysin erään vanhan viestini ja päätin ruveta muoksimaan sitä silloin tällöin.Viestissä myös joskus pelleilin ja sitä rataa.Viesti on vieläkin tallessa siinä vanhassa topassa,joka kelluu Topic meressä...

Mutta siis tämä varmaan joskus uppoaa...

15.57.

Voitaisiin sopia,että topiccia nostettaisiin nosto viesteillä tiettyinä aikoina...

Foorumin tylsin mies.

Vierailija

Ninnulle:

Ainakin yritetään. Moni on jo osoittanut pitävän ideasta, joten miksei heitä olisi enemmänkin. Ja kannattaa jutella vain sivullasi oleville, eikä mennä kolme sivua taaksepäin katsomaan onko mitään uutta. Ja jos kaipaa aktiivisempaa juttuseuraa, tekee vain uuden viestin, eli niitä saa tehdä haluamissaan määrin.Rajoja ei ole, mutta kohtuullisuus viestien määrässä pitää säilyttää.

Vierailija

Ihan hyvä idea, mutta miten ihmiset huomaavat viestejä muokattavan? Parhaat käyttäjät- listojenkaan muutoksia ei yleensä huomaa, ennen kuin niistä mainitsee. Eli ihan hyvä idea, mutta toimisiko yämä todella?

:)Ninnu

JKP
Seuraa 
Liittynyt29.5.2008

En usko, että tämä toimii, sillä tämähän ajaa saman asia oikeastaan kuin Off-Topic, paitsi paljon vaikeammin keskusteltavalla tavalla. Ehdotan siis tälle lukkoa.

Ja sitten älä viitsi spämmätä ToTa12! Laitoit kaksi nostoviestiä oeräkkäin samalla minuutilla, joka todellakin lasketaan spämmiksi.

Mukaan en siis tule, sillä Off-Topic on jo tehty keskustelua varten.

Se oli minun sanani!

~JKP

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat