kuka keräilee ja mitä!?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

tähän saa ihan vapaasti kirjottaa kaikki ne jotka keräilevät jotain että mitä keräilevät.

ps. ite oon hullu keräiliä. kerään esim: pullon korkkeja, karkkipapereita, postimerkkejä ja lohikäärme fiqreja.

Kommentit (10)

Vierailija

Hernikki, se ei kuulu sinne, koska siinä pitää ARVATA mitä seuraava keräilee. No tällä hetkellä keräilen akkareita, taskareita ja muita Aku-kirjoja ja Champions League tarroja.

~Spektro99~

Vierailija

Lainaus:
Spektro99 -No tällä hetkellä keräilen akkareita, taskareita ja muita Aku-kirjoja ja Champions League tarroja. ~Spektro99~

Niinpä, kukapa tällä sivustolla ei ankkoja keräilisi ;). Itse en ole vielä muuta keräily harrastusta keksinyt, mutta Sm-liiga korttien keräily voisi olla hauskaa. Myös vanhojen rahojen kerääminen voisi olla kiinnostavaa, ja ehkä tulevaisuudessa voisin sen aloittaakin.

Vierailija

Ankkojen lisäksi keräilen Scalextric autoja sekä vähän myös kolikoita. vanhin rahani on muuten lyöty vuonna 1861, eli 150 vuotta sitten.

Vierailija

Minä keräilen vähän kaikenlaista. Nykyään keräilen kaikenlaisia urheilukortteja, esim:Sm-liiga kortteja sekä postimerkkejä. Joskus olen keräillyt myös pullonkorkkeja, mutta se on nyt unohtunut.

Vierailija

Keräilen Bratz-nukkeja. Minulla on niitä tällä hetkellä 70. Pidän blogia vuodatuksessa ja sen lisäksi minulla on flickrissä kuvia.

Vierailija

Keräilen vähän kaikkea.

Mitä keräilen:

Aku Ankan taskukirjoja, postimerkkejä, kolikkoja ja nappeja.

--------------------------------------------------

Olen keräillyt pienenä:

Jalkapallokortteja, jääkiekkokortteja ja kiviä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat