D.U.C.K.

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

KAIKKI KETKÄ ON LÖYTÄNY YHDENKI D.U.C.K. MERKIN KIRJOITTAKOON TÄHÄN OMAN NIMI MERKKINSÄ. TARKASTA AINA KOLMMEN PÄIVÄN VÄLEIN

Kommentit (11)

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: D.U.C.K.

markku7 - 11.03.11 07:14 (ID 723550)

kuuleppas daniel10 älä jaksa valittaa pikku jutuista

Sanoin vain, ettei saa kirjoittaa isolla, niin kuinkeskustelu ohjeissa sanottiin.

Arvostelkaa Akkareita ja nostakaa Ankka-aiheisia ketjuja!

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Daniel10 on aivan oikeassa eli isolla kirjoittaminen merkitsee netissä huutamista ja sehän ei ole sinun tarkoituksesi?

Oikeinkirjoitus on hyvä muistaa myös netissä eli isolla kirjoittamisen lisäksi olisi hyvä, kun käyttäisit isoja alkukirjaimia ja pisteitä lauseiden lopussa. Se ei ole iso juttu, mutta kuitenkin näkyvä asia, johon moni kiinnittää huomiota.

Lainaus:
markku7: hei kuka kopio ton mun viestin?

Kukaan ei kopioinut sun viestiä vaan sinä lähetit sen kaksi kertaa. Paina viestiä lähettäessä lähetä nappia vain kerran, se varmasti tulee perille, vaikka hieman voi kestääkin aikaa. Myöskin tuplapostaaminen on kiellettyä eli älä lähetä monta viestiä peräkkäin vaan muokkaa aiempaa, jos sinulla on jotain asiaa eikä kukaan ole ehtinyt tulla kirjoittamaan väliin.

D.U.C.K aiheesta löytyy jo topic eli eiköhän jatketa aiemmissa topiceissa. Uusia topiceja, kun ei tarvitse tehdä, jos vanhakin on jo olemassa.

http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/5/viestiketju/13869/d_u_c_k_bong...

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat