oletko koulukiusattu?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

itse olin ensimmäisellä ja kolmannella luokalla. oletko sinä?

Sivut

Kommentit (105)

Vierailija

En ole onnekseni koko kouluaikana ollut kiusattu saatika kiusaaja. Olen siis saanut opiskella totisesti rauhassa ja siitä on syytä olla iloinen! :)

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: oletko koulukiusattu?

Kvaak kvaak - 12.03.11 08:51 (ID 724113)

En ole mutta pari meidän luokaltaon...

olen ollut kiusaaja mutta en enää.

Veli Huilu
Seuraa 
Liittynyt4.1.2010

Minä olen hiukan. Olen 11v täytän tässä kuussa. Minua haukutaan läskiksi ja että olen laiskamato joka syö koko ajan. Olen 150 senttiä pitkä ja Painan 47kg. Onko se teidän mielestänne syy siihen että haukutaan pojaksi jolla on rintsikat vaikka ei ole?!

-VH

cxv
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
Onko se teidän mielestänne syy siihen että haukutaan pojaksi jolla on rintsikat vaikka ei ole?! -VH

Pojalla rintsikat?Hiukan outoa....

Minua ei juurikaan kiusita koulussa...

Foorumin tylsin mies.

Vierailija

Lainaus:
Veli Huilu:

Minä olen hiukan. Olen 11v täytän tässä kuussa. Minua haukutaan läskiksi ja että olen laiskamato joka syö koko ajan. Olen 150 senttiä pitkä ja Painan 47kg. Onko se teidän mielestänne syy siihen että haukutaan pojaksi jolla on rintsikat vaikka ei ole?! -VH

Outoa. Ei se kyllä mielestäni mikään syy ole.

Minä olen 145 senttiä pitkä ja painan 50 kiloa, joten olen tukevampi kuin sinä, muttei minua silti haukuta läskiksi yms.

En ole koulukiusattu sillä tavalla yleisesti, mutta meidän luokalla on pari tyyppiä jotka aina välillä härnää.

Enkä ole ikinä ollut kiusaaja.

HENRI K J L
Seuraa 
Liittynyt29.11.2009

Minuakaaan ei ole kuisattu, mutta pari meidänkin luokalla hiukan härnää toisiaan. Tai oikeastaan yksi simmonen ADHD poika on koko ajan kaverilleni ja minulle "iso leuka" ja sen semmost, mutta en laske sitä kuisaamiseksi koska hän on "adhd" luokalla.

HENRI K J L

Vierailija

Juu en ole minuakaan kiusattu muuten kuin eräs nimeltä mainitsematon välillä ärsyttää...

Tipitii tipitii kevät on, vallaton!

Vierailija

Lainaus:
oletko koulukiusattu?

Matohäntä - 13.03.11 08:29 (ID 724166)

Lainaus:
Veli Huilu:

Minä olen hiukan. Olen 11v täytän tässä kuussa. Minua haukutaan läskiksi ja että olen laiskamato joka syö koko ajan. Olen 150 senttiä pitkä ja Painan 47kg. Onko se teidän mielestänne syy siihen että haukutaan pojaksi jolla on rintsikat vaikka ei ole?! -VH

Outoa. Ei se kyllä mielestäni mikään syy ole.

Minä olen 145 senttiä pitkä ja painan 50 kiloa, joten olen tukevampi kuin sinä, muttei minua silti haukuta läskiksi yms.

Jaa... Minä olen about 165 cm pitkä ja painan vain 45 kiloa, mutta ei mminua silti haukuta laiheliiniksi...

Ps. Hyvä, että kiusaamisen aiheita on noin vähän, eli siis kiusaamista on suhteellisen vähän kouluissa nykyään!

Vierailija

Minua ei onneksi olla kiusattu koskaan, eikä minun tietääkseni kavereitanikaan. En ole koskaan myöskään ollut itse kiusaaja tai kiusauksessa mukana.

~MM~

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat