Aku Ankka-lehden supersankarit-roolipeli.

Seuraa 
Liittynyt23.11.2009

Aku Ankassa on aika paljon supersankareita eikö vain? On Superhessua ja Taikaviittaa ja vaikka mitä!

Nyt minä loin tämän roolipelin jossa saatte itse keksiä supersankarin! Tämä on vähän samanlainen kuin

Disney-roolipeli mutta: 1. Tässä EI käytetä imperfektiä aikamuotoa kun kerrotte mitä tekee. 2. Supersankari saa olla 70 vuotias. Näin laitatte hahmonne peliin:

Esim:

Nimi: Outoheppu

Ikä: 50v.

Opiskelee: Ei opiskele.

Supervoimat: Laserkatse ja supernopeus

Missä asuu: Siellä sun täällä.

Perhe: Kaikki kuollut.

Ja sitten ei kun pelaamaan!

"Why do we fight?
To protect home, and family.
To preserve balance, and bring... harmony.

For my kind, the true question is:
What is worth fighting for?"
-Chen Stormstout

Kommentit (6)

Vierailija

Missä säännöt ovat? Voisin tullakin tähän mukaan jos joku kertoisi niistä ja laittaisi tietopaketin.

~ Jac ~

Hopolainen
Seuraa 
Liittynyt23.11.2009

Hups! Pikku väliseikka, mutta se on onneksi pian korjattu. Säännöt tulevat tässä:

1. Jos haluat johonkin kouluun ynnä muuta semmoista, ilmoita siitä samaan juttuun kun luot hahmosi.

2. Kirjoita mitä hahmosi TEKEE, siis ei imperfektiä aikamuotoa. Muidenkin hahmojen teot vaikuttavat omiin tekoihisi.

3. Pidä hauskaa! Muista että tämä ei ole mikään synkkä roolipeli, vaan osa hauskuutta!

4. Lukekaa edellisestä viestistäni vähän niitä muita sääntöjä.

5. Ei sopimattomia juttuja!

Siinä olivat säännöt. Jos kaipaatte jotain lisäystä sanokaa siitä täällä, mutta ennen kaikkea, PELAAMAAN!

"Why do we fight?
To protect home, and family.
To preserve balance, and bring... harmony.

For my kind, the true question is:
What is worth fighting for?"
-Chen Stormstout

Vierailija

Olen jo tällaisessa mukana, T@ik@viitt@. Valitan, en voi osallistua tähän. Topicisi taitaa olla huonosti menestyvä. Hyvää jatkoa tälle topalle.

- Ystävällisin terveisin,

Jac

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat