galleria

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kun lähetän kuvan nii odottaako se hyväksymistä tuli mielee vaikka mul on monii kuvii gallerias eilee löheitn ja tuli tänää näkyvii

:D :( kertokaa

Kommentit (2)

Vierailija

Kyllä. Jokainen kuva joutuu jommankumman moden tai Hiidiksen tarkastukseen, jonka jälkeen se julkaistaan kaikkien näkyville.

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Olen jo vastannut monesti samankaltaisiin viesteihin, mutta eipä kai se kertaus ole pahitteeksi.

Aivan jokainen kuva kiertää tarkastettavana lähetyksen jälkeen. Wondy, Make ja minä hyväksymme niitä aina kun ehdimme. Sinä et kyllä eilen kuvaa ole lähettänyt vaan se oli silloin torstaina ja silloin se julkaistiin kyllä samana päivänä. Nyt kävin hyväksymässä sinun vasta lähetetyt kuvasi (ehkä nuo logot nyt riittää?) eli ei mitään ongelmaa. Kuvat ilmestyvät kyllä ajallaan. Eikä se nyt niin hirveää ole jos vasta seuraavana päivänä tuo kuva julkaistaisiinkin. Ennen kuitenkin kesti todella kauan noiden julkaisuissa eli nykyinen tahti on todellakin nopea.

Ensi kerralla tälläiset kysymykset UKK:hon eikä tehdä yksittäisiä topiceja kysymyksille. http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/8/viestiketju/18623/ukk_usein_ky...

//Hiirikebab ehtikin väliin eli hidas olin.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat