Jos harrastat jalkapalloa niin tuleJalkapallo-klubiin!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli tämä on tavallinen jalkapallo-kubi johon voi liityä kuka tahansa. Eli täällä pulistaan omasta jalkapallo liikunnastasi. Täällä saa kertoa esim. missä seurassa pelaa. Minä pelaan HJK:ssa.

Alla minun treeni ajat:

Keskiviikko:

klo 17-18.

Launtai:

klo 9-10.

Pelejen ajat ja päivät vaihtelee.

-----------------------------------------

Klubin jäsenet:

Vilkku 10

RA 99

Rikutiku

asoR noD

Lupu 10

Spektro99

Edu2

-------------------------------------------

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Futishullu olen kyllä, mutta en haluaisi paljastaa seuraani, sillä minusta se kertoo liikaa, sillä seurasta näkyy helposti missä paikkakunnalla asuu.

Joten onko mahdollista tulla muuten mukaan?

Minulla on tässä kuussa (ne vaihtelevat joka kuukausi) harkat maanantaisin, tiistaisin ja torstaisin, ja yleensä noin joka toinen viikonloppu on peli. Harkat kestävät aina noin tunnin ja 45 minuuttia, kentällä ollaan tunti ja muu aika on juoksua ja lihaskuntoa ja nopeus, näppäryys ja reaktio juttuja.

Pelipaikkani on yllensä oikea laitalinkki, mutta pärjään myös hyökkäyksessä ja vasemmalla laidalla.

Pelipaitamme ja pelisukkamme ovat keltaiset ja shortsit tummansiniset. Pelaan D-tytöissä.

Parasta jalkapallossa on joukkue, onnistumisen riemu, ainainen mahdollisuus kehittyä, ja yksinkertaisesti: se on niin ältsin kivaa!

Pomputtelu-ennätykseni on tällä hetkellä 72.

Tavoitteeni on tällä kaudella tehdä kymmenen maalia, muta se todennäköisesti onnistuu, sillä minulla on nyt jo 9 tehtyä maalia, eikä piiri-sarjasta ole vielä tietoakaan. (kuulostiko itserakkaalta?)

Suosikkijoukkueeni on ehdottomasti FC Barcelona. Huippu joukkue! Perusteluita on, että Barcassa on joka pelipaikalle uskomattomia pelaajia, siellä pelavat suosikki pelaajani, kuten Messi, ja lähes koko joukkue pelaa hyvää ja rehellistä peliä, eivät filmaa eivätkä sikaile.

Ja lähes kaikkein hienointa: Joukkueellla on selvästi upea joukkuehenki, ja heidän tuuletuksia ja iloitsemista on upea katsoa. Ja lähes kaikki pelaajat ovat Barcelonan omia kasvatteja, joten Barcelonassa ei luoteta niin sanottuun "osto-jalkapalloon".

No siinä oli aika lailla lyhyesti ajatuksiani.

//Ja hei, pääsenkö siis mukaan klubiin?//

~~~RA99~~

Vierailija

Tulen mukaan. Olen joukkueessa FC Honka. Treeniaikani ovat: Tortaisin klo 18.45-20.15 ja Sunnuntaisin klo 12.30-13.00 Kessellä tulee enemmän treenejä. :D Lempi joukkueeni on Cristiano Ronaldo ja lempi joukkueeni on Real Madrid. :)

Vierailija

Lainaus:
Jos harrastat jalkapalloa niin tule Jalkapallo-klubiin!

asoR noD - 15.03.11 07:05 (ID 725459) Pääsenkö mukaan vaikka en kerro seuraani.

Pääset!

Vierailija

Lainaus:
Jos harrastat jalkapalloa niin tule Jalkapallo-klubiin!

RA99 - 15.03.11 02:36 (ID 725220) Futishullu olen kyllä, mutta en haluaisi paljastaa seuraani, sillä minusta se kertoo liikaa, sillä seurasta näkyy helposti missä paikkakunnalla asuu. Joten onko mahdollista tulla muuten mukaan? Minulla on tässä kuussa (ne vaihtelevat joka kuukausi) harkat maanantaisin, tiistaisin ja torstaisin, ja yleensä noin joka toinen viikonloppu on peli. Harkat kestävät aina noin tunnin ja 45 minuuttia, kentällä ollaan tunti ja muu aika on juoksua ja lihaskuntoa ja nopeus, näppäryys ja reaktio juttuja. Pelipaikkani on yllensä oikea laitalinkki, mutta pärjään myös hyökkäyksessä ja vasemmalla laidalla. Pelipaitamme ja pelisukkamme ovat keltaiset ja shortsit tummansiniset. Pelaan D-tytöissä. Parasta jalkapallossa on joukkue, onnistumisen riemu, ainainen mahdollisuus kehittyä, ja yksinkertaisesti: se on niin ältsin kivaa! Pomputtelu-ennätykseni on tällä hetkellä 72. Tavoitteeni on tällä kaudella tehdä kymmenen maalia, muta se todennäköisesti onnistuu, sillä minulla on nyt jo 9 tehtyä maalia, eikä piiri-sarjasta ole vielä tietoakaan. (kuulostiko itserakkaalta?) Suosikkijoukkueeni on ehdottomasti FC Barcelona. Huippu joukkue! Perusteluita on, että Barcassa on joka pelipaikalle uskomattomia pelaajia, siellä pelavat suosikki pelaajani, kuten Messi, ja lähes koko joukkue pelaa hyvää ja rehellistä peliä, eivät filmaa eivätkä sikaile. Ja lähes kaikkein hienointa: Joukkueellla on selvästi upea joukkuehenki, ja heidän tuuletuksia ja iloitsemista on upea katsoa. Ja lähes kaikki pelaajat ovat Barcelonan omia kasvatteja, joten Barcelonassa ei luoteta niin sanottuun "osto-jalkapalloon". No siinä oli aika lailla lyhyesti ajatuksiani. //Ja hei, pääsenkö siis mukaan klubiin?// ~~~RA99~~

Olet samanlainen kuin minä! Minäkjin R-A-K-A-S-T-A-N jalkapalloa. Ja meillä on sama lempi joukkue nimittäin Barcelona. Ja mainitsit jossain topassa että lempi pelaajasi on Messi. Jos se näin on niin meillä on sama lempi pelaaja!

Totta. Jos kertoo joukkueensa se usein kertoo missä paikka kunnassa asuu. No, itse asun helsingissä enenpää en kerro.

PS kiitos kun liityit klubiin.

Vierailija

Tänään oli harkat.

Alussa oli vapaata potkiskelua. Sitä oli noin 15 minuuttia.

Sen jälkeen harjoiteltiin pomputtelua. Enäätykseni silloin oli 9 mutta paras tulokseni on 13.

Sen jälkeen oli pujottelua ja laukaus harjoitusta. Eli pujoteltiin kartiot ja laukaistiin pallo maaliin.

Ja lopuksi oli harjoitus peli. Voitettiin peräti 6-0. Tein kaikki eli 6 maalia!

siinä oli treenini. Lauantaina en pääse harkkoihin eli en kerro niistä. Hyvää jatkoa klubilaiset!

Vierailija

Eilen pelattiin peli Liedon palloa (Liepaa) vastaan. Voitettiin 1-0, sillä Liepalaiset tekivät omarin... (hihii) mutta mielestäni ansaittiin voitto, sillä meillä oli niin paljon hyviä hyökkäyksiä ja maalipaikkoja, ja muutenkin mielestäni aika hyvää peliä. Pelasin koko pelin oikealla laidalla, suosikkipaikallani.

Oman pelini kohokohta oli aivan lopussa, kun "pistin täysin kahville" yhden pelaajan, elämäni hienoimmalla kikalla, jota on vaikea tässä kuvailla. Kuitenkin koko pieni yleisö, (jokin joukkue, joka odotti katsomossa omaa peliään, ja pari vanhempaa) kohahti, ja huusivat ihan että ohhoh! Se oli upea tunne. Omasta mielestäni joukkueemme ja itsekin pelasimme hyvän pelin. Huomenna sitten harkkoihin.

~~RA99~~

Vierailija

Pakkohan tänne oli tulla kun kerran rakastaa futista. RA99: n tavoin en halua kertoa joukkuettani, mutta voin vihjaista, että se on yksi Vantaalla olevista joukkueista. Eli meillä oli viimeksi peli lauantaina Sipoossa Sibbo Vargarnaa vastaan, ja hävittiin 3-0. Meiltä peli oli hyvä (vastustajat tekivät maalit läpiajosta (yksi meidän puolustajista ei ole erityisen nopea), pilkusta ja taas läpiajosta). Hallittiin peliä, vedettiin paljon, mutta maalia ei saatu aikaan. No, tänään olin kaverini kanssa urheilupuistossa.

~Spekkis~

Vierailija

No niin klubilaiset tässä on pieni kokoinen tauko kun viimeksi klubissa olen ollut. No joka tapauksessa tänään menen kentälle potkimaan palloa. (Pelataan lumifutista.) Että en pääse klubiin sen aikaisemmin. Ilmoitan treeni aikojen vaidosta silloin kun se tapahtuu.

Hyvää jatkoa!

Vierailija

Tänään oli pari peliä Lohjalla. Ensiksi voitettiin KoiPS 4-3 ja sen jälkeen mentiin jonnekkin Shellille syömään hodarit (ehkä ei parasta valmistautumista peliin?). Sitten tuli murskatappio JäPS: ille 0-9. Eipä tässä muuta, tulen taas tänne seuraavaien pelien jälkeen.

~Spekkis~

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat