AA.Fi:n Idols

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Siis tiedän, että tämä matkii Putousta ja Selviytyjiä, mutta tein nyt tämmoisenkin.

Elikkä säännöt ovat seuraavat.

Aluksi tarvitsee ainakin kymmenen osallistujaa. Enemmänkin saa toki tulla.

Kun paikat ovat täynnä, alan kysymään lauluun tai musiikkiin liittyviä kysymyksiä. Sitten on aina viikko aikaa vastata kysymyksiin, ja minä pudotan sen joka saa vähiten pisteitä. Tässä alkuvaiheessa voisinkin pudottaa vaikka kaksi.

-Spämmärit ja Trollit heti pois.

-Asiallisia viestejä kaikilta muiltakin käyttäjiltä.

-Minimimäärä osallistujia on 10 ja maximi 20.

-Osallistumisaikaa 31.3 asti.

-Lunttaaminen ehdottomasti kielletty

-Vastauksiaan ei saa muuttaa

Tuliko säännöt selväksi?

Mukavia hetkiä musiikin parissa!

Osallistujat:

-Veli Huilu

-Loorietta

-akkari11

-Edu2

Pudonneet:

Vilkku10

Klondyken kuningas

best ankka

Linnunpelätin

Verokarhu321

Kalle kääk

etskaotsko

RA99

Jac

Ninnu

Sivut

Kommentit (71)

JKP
Seuraa 
Liittynyt29.5.2008

Huoh... Pelit ja leikit osio täyttyy näistä AA:n leikeistä, jotka matkivat jotakin TV -ohjelmaa. Ensin oli vain selviytyjät ja sitten tuli minun tekemä AA:n MasterChef ja sitten tuli Kadonneen jäljillä ynnä muuta ja nyt sitten tämä. No jatkakaa vain, mutta itse en tule mukaan, koska en ole oikeastaan edes käynyt täällä kamalan aktiivisesti lähiaikoina, vaan olen viihtynyt enemmänkin sarjiksessa.

Vierailija

No, kokeilenpa minäkin onneani, ja osallistun mukaan! Siis liittyvätkö kysymykset musikkiiin ylipäätään, vai myös Idolsin edellisiin tuotantokausiin?

~~RA99~~

Vierailija

Siis, mitä tarkoitat Jac, eihän se minua ainakaan haittaa, en oikein tajunnut. Ja RA:lle tiedoksi, että kysymykset liittyvät ylipäätään musiikkiin.

Vierailija

Viuh, kerrankin ehdin osallistumaan! Eli siis tulen mukaan. Toivottavasti pärjään edes vähän aikaa mukana! : D

-BA niin kuin RA

Vierailija

Tarvittaisiin lisää osallistujia, tai en voi järjestää tätä kautta, tarvitaan vähintään kymmenen osallistujaa.

Vierailija

Laulaminen on erikoisalaani, hitsi kun en itse tätä topicia ruvennut tekemään. Hitaat hoksottimet, kuulkaa. :( Mutta tottakai tulen mukaan, sehän on selvä! Minkä tyyppisiä ne kysymykset ovat? Koskevatko ne kaikkia musiikkigenrejä? (pop, rock, reggae..)

T-Loorietta

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat