Travian

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Yleistä keskustelua pelistä Travian. Itse olen serveri viitosessa, nimellä ****, en paljasta sitä, jottette hyökkää kylääni = D.

Niin, sain idean siitä, kun tuolla oli Runescape-topa, miksei voitaisi tehdä myös Travian-topic. Juu, asiallista keskustelua, kiitos : D.

-LH8-

Kommentit (9)

Vierailija

Paras pelihän tuo Travian on , mutta pelaan itsekin serverillä 5 ja nimi on Koka Koka... Pelaan myös sitä vanhempaa versiota... Hyvä topic. Se on vain harmi että Travian 4 kestää vain " 11 Kuukautta".

Kanye_West67% Hyvä tyyppi.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: HYvÄ Peli

allu9898 - 18.03.11 03:00 (ID 726494)

Sopiva peli teille. Mut mä oon hei jo 12!!

Vau, kun oot vanha...

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: HYvÄ Peli

-ilves62- - 18.03.11 05:38 (ID 726626)

Lainaus:

allu9898 - 18.03.11 03:00 (ID 726494)

Sopiva peli teille. Mut mä oon hei jo 12!!

Vau, kun oot vanha...

Totta, koskaan ei pidä rehvastella iällään... varsinkaan kun ei tiedä minkä ikäisiä muut ovat.

Iällään rehvastelu osoittaa vain oman lapsellisuutensa.

Ja muuten: Travian on muuten hyvä peli, mutta aivan liian pitkäkestoinen... Tarkoitan talojen rakentamista jne.

Sitäpaitsi, kun turvasi loppuu, kaikki hyökkäävät kylääsi.... ja tietyssä "levelissä" rakennusten valmistaminen alkaa kestämään tunteja....

kaiken kruunaa vielä mitättömän pieni kuva kylästäsi ja koko kartasta...

Olen siis kokeillut, ja huono peli oli. Varsinkin tutoriaalinen päätyttyä.

Lainaus:
Re: Re: Re: Travian on surkee peli ei pahalla 18.3.2011 14:38

Olen pelannut sitä ennen paljonkin ihan hyvä peli Ikariam on matkittu siitä

Ikariam ei ole matkittu Travianista. Saman tapaisia MMO-pelejä oli vaikka kuinka kauan aikaa ennen Traviania. Ikariam (vaikka en sitä enää pelaakaan) on reilusti parempi kuin Travian (ei pahalla).

Paljon enemmän mahdollisuuksia, suurempi kaupunkikuva, paremmat grafiikat, yksinkertaisempi juoni ja kaikki eivät hyökkää kaupunkiisi heti aloitettuasi... Tässä kaikki perustelut, miksi Ikariam on parempi peli kuin Travian.

Ps. Ei millään pahalla, mielipideasiahan tämä on...

Vierailija

Lainaus:

allu9898 - 18.03.11 03:00 (ID 726494) Sopiva peli teille. Mut mä oon hei jo 12!!

No eipä siinä iällä oo mittään väliä. Minä tunnen sieltä muutaman jotka on YLI 30.v.

Ai niin oon 12 vee itekkin, meiän luokalta pellaa 4 mun lisäksi, nimi on Jepu, pelaan viitosservua että hyökkejä saa laittaa tulemaan jos haluaa. Niin, voihan sitä yrittää... ;DD

Sitten Ikariamista sen verran että minusta ei ollenkaan hyvä pelasin n.10min ja heti tuli semmonen olo että" miten ***** tätä pelataan?" Sitten lähti heti tili poistoon.

Mutta enpäs sitten jaarittele ennää enempää joutavanpäivästä.

fuge-kiittää ja kuittaa

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat