Putous kisa

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kirjota oma hahmos ni äänestetään paras.tässä mun: näyttää:buutsit,sadettakki,kuomat,mulkosilmät,europe pehko päässä,kapeat kasvot,paksut huulet ja mulkosilmät.lausahdukset:kyllä se siitä,kura on hyvvää!,mää oon ällö eks ookki?,sulla taitaa viirata päässä,en mää ainakaa.ikä:68.pitää:europe.inhoaa:queen,lapset.(lisäys pitää osioon justin bieber)unelmoi:laulavansa baby kappaletta 1000000ihmisen edessä.vaimo:irmeli perävirta(18v) oma nimi:Pentti peräkylä ps.ilmoittaudu kuun loppuun mennessä.(oma nimi on hahmon nimi)

Kommentit (6)

Vierailija

ootteko te kaikki tommosii marmattajii!! Tää on ihan hyvässä paikkaaa!! Mua ei haittaa yhtää PUTOUS on ihan kiva aihe!! Keksikää ny ukkelit jooko ni päästää alottaa! :)) Eikä tätä tarvii pistää lukkoo paitsi että itse asiassa tän vois kyllä siirtää mutta so what!

moikka

Vierailija

apapusipusi, jos olet kiinnostunut tällaisesta, tällainen on jo. Eikä ole marmattamista sanoa että tällainen on! ivan turhaa tehdä samanlainen topic...

~~RA99~~

Vierailija

apapusipusi, jos olet kiinnostunut tällaisesta, tällainen on jo. Eikä ole marmattamista sanoa että tällainen on! Ihan turhaa tehdä samanlainen topic...

~~RA99~~

//pahoittelut tuplapostauksesta! Tämä kone vain bugittaa nyt niin...äärh//

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat