Kirpputoriltako olet tämän löytänyt?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli mitä kaikkea ankkatavaraa olet hankkinut, vienyt jn.. kirppikseltä (tai kaupasta)? Tää topic on vähän samanlainen kun noi muut mutta siitä EI sitten tarvitse kommentoida!

Löytö ohjeet:

Jos olet vailla ankkatavaraa käyppä ensin lähimmällä kirpputorillasi! Kirpputorilta löytää valtavasti kaikenlaista mukavaa. Sarjakuvalehtiä, mukeja, pehmoleluja, kansioita jn..

Suosittelen:

Pääskyvuori: Linkki-kirppis. Linkki-kirppikseltä löytää kaikkea kivaa! Ainakin minä löydän. Siellä on usein vanhoja akkareita ja sen selaista.

Noniin ja ekun sitten vaan kuuntelemaan ja katteleemaan tuleeko tänne viestejä. Toivottavasi. Haluaisin että mahdollisimman moni kirjoittaa tänne jotain omista löydöistään ja lempitavaroistaan mitä löytää kirppikseltä. Voit myös kirjoittaa suosikki kirpputorisi ja kaikkea muuta mitä ikinä suositteletkaan tänne topiciin. Tätä topicia voi myös käyttää juttelemiseen. Voit jutella sarjoista, hahmoista ja kaikesta mitä mieleen tulee. Mukavaa etsintää uusille tavaroille!

-apapusipusi-

P.s. Kirjastosta esim: Turun pääkirjastosta jn.. Saa 70snt maksavia kirjoja.En ole varma ovatko ne akkari kirjoja mutta sieltä löytyy luettavaa ja halpaa on. Itse löysin sieltä goosebumpsin nimeltä: KUMMITUSLUOLA vain 70snt tosi halpaa.....

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

No minä löysin pikku kirpputorilta Kanuunakudin. On se ihan hyvä kirja (kirja ja kirja) vaikka parempia on nähty.

Vierailija

Jos etsin jotain vanhoja taskareita tai muuta, suuntaan oitis kirppiksille. Sellaisia onneksi löytyy joka kaupungeista, joten voi vaikka jonkin reissun aikana kiertää kirppiksiä :). Kirpputoreilta olen löytänyt: Aku taulun, 1950-luvun akkarin, about 100 taskaria : ), kansioita ja Roope-setiä.

Vierailija

Itse olen helsingin seudun kirppiksiltä reilu vuoden keräilyn aikana ostanut noin 70 taskaria, 20 ropsua ja lehtiä.

Vierailija

Juuuuuu... kirppikset on kyllä käteviä (h)

Mulla on kirpputori varaus vajaan kuukauden pääst ja pistän sinne sitten vanhoja akkareita! Linkki kirppikselle pääskyvuoreen 10-20 snt/kpl

Vierailija

Olen ostanut kirpputoreilta ainakin noin 100 taskaria. Viimeksi ostin yhden Aku kansion, taskarin nro 237 ja Mikin Dekkari pokkari nro 2.

Vierailija

Onhan sitä tullut sälää ostettua, suurimmaksi osaksi Aku Ankkoja, ja ihmeen halvalla. Nyt on kuitenkin kirppikset vähentynyt täälläpäin, mutta heti kun tulee, niin aion taatusti käydä siellä. ;)

-Tuplis-

Vierailija

Mä en itse oikein käy kirppiksillä. Käyn joskus kuitenkin divareissa.

Jos kirppikseltä löytyy niin paljon kaikenlaisia akkareita eikä ne maksa ees kovin paljoo niin vois joskus kyllä käydä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat