AA.fi:n Hullut japanilaiset

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli AA:n oma Hullut japanilaiset kisa.

Ohjeet:

Kun tulet mukaan niin sinun ei tarvitse lähettää viesti jossa lukee vaikka: "Mukana!"

Laitan joka toinen viikko aiheen (esim ampujaiset.) josta kipailijan pitää kirjoittaa juttu. Muut äänestää kene juttu oli hullunkurisin. Jokatoinen kerta on on vapaa aihe jolloin minä päätän jatkoon menijät. Silloin kun on pakollinen aihe äänestetään kuka putoaa. Vaikka et ole mukana saat äänestää kenen oli paras.

Itse en ole mukana vaan olen Kenraali Leen.

Säännöt:

1. Älä ota toiselta ideoita.

2. Älä kopioi hullunkurista tekstiä muualta internetistä.

3. Älä kopioi hullunkurista tekstiä AA sivulta.

4. Jos rikot säänötjä kolmesti putoat pelistä.

5. Kun äänestät ja perustelet älä hauku toista.

Osallitujat

Osallistujia sa olla 10-20. Kuka tahansa saa tulla. ||Osallistujia saa tulla vielä 27.3.2011

Kipailijat:

K-nimi Daniel10_________________Varoitukset: 0

K-nimi Edu2_____________________Varoitukset: 0

K-nimi AkuANKKA-AA______________Varoitukset: 0

K-nimi DeGe_____________________Varoitukset: 0

K-nimi Jac______________________Varoitukset: 0

K-nimi Lupu10___________________Varoitukset: 0

K-nimi ToTa12___________________Varoitukset: 0

K-nimi__________________________Varoitukset: 0

Jos jäi epäselvää niin kysykää rohkeasti!

PS toivon että moni osllistuu.

Lupu + Hupu + Tupu = Ankanpojat

Sivut

Kommentit (61)

Veli Huilu
Seuraa 
Liittynyt4.1.2010

hyvät aa:n käyttäjät. Teidän kannattaa miettiä pitääkö kaikista tv-ohjelmista tehdä omaa matkintatopaa? Minusta puotus ja selviytyjät riittäisi.

En liity mukaan.

Vierailija

Lainaus:
Re: AA.fi:n Hullut japanilaiset

allu9898 - 22.03.11 03:27 (ID 728264) Mistä näitä turhia topicceja tulee. Saunalahdelta tietenkin. Mäpä teen aa.fin simpsonit topicin...

Hyväksyn viestisi osallistumis viestiksi.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: AA.fi:n Hullut japanilaiset

Vilkku10 - 22.03.11 03:28 (ID 728265)

Lainaus:
Re: AA.fi:n Hullut japanilaiset

allu9898 - 22.03.11 03:27 (ID 728264) Mistä näitä turhia topicceja tulee. Saunalahdelta tietenkin. Mäpä teen aa.fin simpsonit topicin...

Mä en.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: AA.fi:n Hullut japanilaiset

allu9898 - 22.03.11 03:40 (ID 728276)
Lainaus:
Re: Re: AA.fi:n Hullut japanilaiset Vilkku10 - 22.03.11 03:28 (ID 728265)
Lainaus:
Re: AA.fi:n Hullut japanilaiset allu9898 - 22.03.11 03:27 (ID 728264) Mistä näitä turhia topicceja tulee. Saunalahdelta tietenkin. Mäpä teen aa.fin simpsonit topicin...
Mä en.

OK. Ymmärsin niin että tulisit mukaan. Harmi kun et tullut.

Lupu + Hupu + Tupu = Ankanpojat

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Minusta tämä ainakin on hyvä topa! Eli tulen mukaan. Mistä näitä hyviä topiceja tulee? Vilkku kympiltä tietenkin!

Hih hih!

Arvostelkaa Akkareita ja nostakaa Ankka-aiheisia ketjuja!

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: AA.fi:n Hullut japanilaiset

Daniel10 - 22.03.11 04:17 (ID 728301) Minusta tämä ainakin on hyvä topa! Eli tulen mukaan. Mistä näitä hyviä topiceja tulee? Vilkku kympiltä tietenkin! Hih hih!

Mun mielestä on kans hyvä topa joten tulen mukaan.

Hyvä vitsi muuten.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: AA.fi:n Hullut japanilaiset

Edu2 - 22.03.11 04:56 (ID 728330)
Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: AA.fi:n Hullut japanilaiset Daniel10 - 22.03.11 04:17 (ID 728301) Minusta tämä ainakin on hyvä topa! Eli tulen mukaan. Mistä näitä hyviä topiceja tulee? Vilkku kympiltä tietenkin! Hih hih!
Mun mielestä on kans hyvä topa joten tulen mukaan. Hyvä vitsi muuten.

En tiennyt että tämä olsi hyvä topic. Näköjään on hyvä.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: AA.fi:n Hullut japanilaiset

DeGe - 22.03.11 05:57 (ID 728406) Mukana ollaan! Milloin tämä viimeistään alkaa? Ja jos ei ala niin ollaanko silti japanilaisia?

Silloin kun osallistujia on 10 sanon päivämäärän milloin alkaa.

Vierailija

Vilkku, teet mahtavia topiceja! Ensin Keksi oma Ankka-tarina, joka on kaikkein paras topic koko AAn nettisivujen keskustelussa. Joka tapauksessa haluaisin tähänkin mukaan. Olenhan sentään mielestäni hyvä keksimään tarinoita.

Jotenkin minusta tuntuu, että aihe oli Tupu+Hupu+Lupu=Ankanpojat. Ei siis kuin kirjoittelemaan.

Tupru, Hutnu ja Lurpu ovat hanhen sorsia. Mitäköhän he ovat jälleen tehneet? Kauhistuksen kauhistus! He ovat lintsanneet Porsaanpentujen leiriltä! Nyt heistä tulee jälleen rasavillejä vasikkoja! Kauhistus! Mitä me voimme tehdä asialle? Pitääkö meidän kutsua Barksin Carl laittamaan rasvamahat kuriin? Barks tuli jo paikalle. Hän kertoo meille, että Tulppaani, Hulikaani ja Luikuri ovat ikuisesti itsekkäitä jekkuilijoita, ellemme lausu taikasanaa... Barks neuvoo meitä sanomaan aivan samalla tavalla, kuin Carl sai sorsanjalat harvahampaiden leirille: Miiska, muuska, Rotta Siili! Miiska, muuska, Rotta Siili! Kaikki mukaan! Miiska, nuuska, Rotta Siili!

Antennit palasivat takaisin leirille! Hyvä mä... Ei kun me!

Tähänkö malliin?

- Ystävällisin terveisin,

Jac

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: AA.fi:n Hullut japanilaiset

Jac - 22.03.11 06:18 (ID 728423) Vilkku, teet mahtavia topiceja! Ensin Keksi oma Ankka-tarina, joka on kaikkein paras topic koko AAn nettisivujen keskustelussa. Joka tapauksessa haluaisin tähänkin mukaan. Olenhan sentään mielestäni hyvä keksimään tarinoita. Jotenkin minusta tuntuu, että aihe oli Tupu+Hupu+Lupu=Ankanpojat. Ei siis kuin kirjoittelemaan. Tupru, Hutnu ja Lurpu ovat hanhen sorsia. Mitäköhän he ovat jälleen tehneet? Kauhistuksen kauhistus! He ovat lintsanneet Porsaanpentujen leiriltä! Nyt heistä tulee jälleen rasavillejä vasikkoja! Kauhistus! Mitä me voimme tehdä asialle? Pitääkö meidän kutsua Barksin Carl laittamaan rasvamahat kuriin? Barks tuli jo paikalle. Hän kertoo meille, että Tulppaani, Hulikaani ja Luikuri ovat ikuisesti itsekkäitä jekkuilijoita, ellemme lausu taikasanaa... Barks neuvoo meitä sanomaan aivan samalla tavalla, kuin Carl sai sorsanjalat harvahampaiden leirille: Miiska, muuska, Rotta Siili! Miiska, muuska, Rotta Siili! Kaikki mukaan! Miiska, nuuska, Rotta Siili! Antennit palasivat takaisin leirille! Hyvä mä... Ei kun me! Tähänkö malliin? - Ystävällisin terveisin, Jac

Just tolleen.

Vierailija

Jo on ihme! Ekana ilmoittatutumis päivänä tuli 5. Ja nyt ei ole tullut ollenkaan osliitujia.

Mistä se johtuu?

Eli... Osallitujia!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat