Wikipedia-leikki (erilainen kuin aiempi)

Seuraa 
Liittynyt18.8.2009

Ohjeet:

Eli minä laitan jonkin sanan tai henkilön ja 2-5 numeroa väliltä 1-10 ja kysymyksen (ihan mikä vain kysymys). Sitten seuraava menee wikipediaan ja laittaa hakuun sen edellisen sanoman sanan/nimen. Sitten numero on sitä varten, että sitten lasket siitä alusta niitä linkkejä joita on siihen tekstiin laitettu. Jos numero on vaikka 3, katsot mikä on kolmas linkki ja klikkaat siitä. Jos linnkejä ei ole tekstissä tarpeeksi paljon, menet lopusta taas alkuun linkeissä. Sitten seuraava numero jne..... Kun olet mennyt kaikki numerot eteenpäin, katsot, mikä artikkeli on edessäsi ja vastaat sillä kysymykseen. Sitten tietysti laitat uuden kysymyksen, sanan ja numerot.

Toivoisin että tulisi vähän edes viestejä tähän topaan tai että tätä ei lukotettaisi.

Joten nyt aloitan:

Kuka olet?

Sana jota haet: Elvis Presley

Numerot: 4,7,5,3.

Kommentit (6)

Vierailija

Niin ei tosiaan saa antaa linkkejä AA:n ulkopuolelle.

Asiaan. Sinä taisit unohtaa sen kysymyksen tuosta viestistäsi, mutta eipä mitään.

Minä sain haullani 1800-luku. Siellä välissä oli ainakin Missisippi sun muuta.

Minä laitan nyt kysymyksen, vaikka sinä et laittanut. Kuka on seuraava USA:n presidentti? Sana on Aku Ankka. Ja numerot 9, 3 ja 2.

Vierailija

USA:n seuraava presidentti on näemmä tietokoneen hiiri. :D :D :D

Seuraava saa katsoa, mikä hänestä tulee isona. Sana on auto ja numerot ovat 7, 3, ja 8.

Vierailija

Ilmeisesti tohtorissa...

NxT:Laita hakuun "Keilapallo"

ja numerot ovat tietenkin 5,5,5,5.

-ToTa 12 - kirjekurssin käynyt toheloija!-

//kuukupööpötin, miksi vaihdoit profiilikuvasi? Se edellinen sopi nimeesi paljon paremmin...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat