Minkä Disney-elokuvan olet viimeksi katsonut?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Juu eli tein tämmösen aiheen. Ei pitäisi olla kyllä tätä topicia, mutta korjatkaa jos olen väärässä.

Eli siis yksinkertaista. Minkä DISNEY-ELOKUVAN olette viimeksi katsoneet?

Minä itse taisin katsoa Pelastuspartio Bernard ja Biancan tiistaina.

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Ööää... kun olin kipeä (eli n. kuukausi sitten) en jaksanut nousta sohvalta mihinkään, ja sitten Disney Chanelilta (meniköh oikein?) tuli Aarresaari -niminen, kamala elokuva. Katsoin reilu puoli tuntia, ja se teki pistävän vaikutuksen. Minusta elokuva on aika... pelottava ja vähän ällöttävä, mutta suomalais näyttelijtä loivat pelottavankin näköisistä hahmoista jotenkin niin inhimillisiä. Eli ei se sinänsä ollut niin paha, mutta minulla on aika outo maku kyllä.

Suosittelen katsomaan, mikäli oikeasti jännitys kiinnostaa.

~ Viitta on voimaa

Vierailija

Lainaus:
etska01-Itse olen tainnut viimeksi katsoa Ice Age 2:sen viime lauantaina, kun se tuli kolmoselta.

Ice Age ei ole kylläkään Disney-leffa. Joka tapauksessa olen katsonut muutama viikko takaperin Kaksin karkuteillä-elokuvan. Muita en olekaan viime aikoina katsonut.

DuckBox 360
Seuraa 
Liittynyt13.3.2011

Muistaakseni katsoin BOLTIN .......en muista minä päivänä..

-DD2000-aprillipäivän odottelija.

Epäilen muuten että käyttäjä "Vesiposti" on D10:n (Daniel10) omistama käyttäjä,sillä Vesipostia näkyy lähes poikkeuksetta aina myötäilemässä D10:n topicceja,ja viestejä,ja Vesiposti dissailee jatkuvasti D10:n "vihamiehiä".
haista kakka t:kikki hiiri

Vierailija

Herkules, kun se tuli tv:stä äskettäin. Ihan jees leffa oli, dubbaus ei tosin ollut minusta ihan sieltä parhaasta päästä.

DVD:ltä olen viime aikoina katsellut vanhoja Hessuja.

Vierailija

Viimeksi katsoin elokuvan Riemukas Robinsonien perhe. Olen aina ajatellut, että se on varmasti ihan surkea elokuva, mutta se olikin yllättävän hyvä! Suosittelen muillekin!

~wulffi~
Seuraa 
Liittynyt30.7.2011

Katselin sunnuntaina vähän aikaa elokuvaa Alice in Wonderland. Ihan hyvä vaikka katselin vain kymmeneen asti kun alkoi ilta yhdeksältä. Parasta antia mitä ehdin nähdä elokuvassa oli Hullun Hatuntekijän jänis ja hiiri. Ja tietenkin Irvikissaa unohtamatta:D Hatuntekijä näytti vähän pelottavaltaxD

Vierailija

Tämmöisen katsoin VHS-kasetilta kuin Hopon poppoo. TV-sarja on itselleni täysin vieras, mutta tämä elokuva on mielestäni varsin hyvä.

Glittering Goldie
Seuraa 
Liittynyt2.5.2012

Taisin viimeksi katsoa sen uuden Tähkäpää leffan oliko se joku Tangled tai jotain sinne päin. Sitten oon seuraillut neloselta Disneyn Once Upon a Time sarjaa. Vois kyllä joku kaunispäivä pitää jonkun Disney prinsessat maratonin, kun ei ole tullut katsottua niitä alkuperäisiä piirretty versioita pitkään aikaan.

;)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat