Päiväkirja

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tämä topic toimii kuin oikea päiväkirja.Eli ensimmäinen kirjoitta vaikka näin:

Esimerkki1:24.3.2011.Tänään heräsin pahaa avistamatta,nimittäin...

OMIA YKSITYISASIOITA EI TARVITSE KERTOA!

Tämä on siis päiväkirja,jonne saat kirjoitta päivästäsi.Kertokaa jos tallainen on jo.Minä kirjoitan ensin vaikka omani:

24.3.2011

Hello päiväkirja!Tänään heräsin klo 7.05.Söin aamupalan ja lähdin kouluun.Koulussa meillä oli ensin matikkaa sitten äidinkieltä, ja sen jälkeen katsoimme elokuvaa.Sen nimi oli Lassie,ja olen katsonut sen ennenkin.Mutta sehän ei minua haittaa,meneepäs ypintunti siihen.Sitten meillä oli uskontoa ja lopuksi enkkua.Aloitin kirjoittamaan kirjettämme.Koulun jälkeen kävelin kamuni kanssa kotiin.Kotona katsoin vähäsen telkkua,ja sitten tein läksyt.Ja nyt olen tässä.Että semmosta tänään.Olen varmaan kohta menossa kaverille,mutten ihan vielä.Surffaan vielä hetken täällä.Eipä muuta.

Kommentit (4)

Vierailija

vaikka olen poika voin ehkä vastata.

24.3.2011

aamulla herään ja puen ja syön ja kävelen kouluun. ulkona odottaa bussi joka vie meidät uimahalliin. uimahallissa pelleilimme ja leikkimme duudsoneite.sitten palasimme kouluun ja pidimme tunteja.

sitten kävelin kotiin (tosi) kovassa myrskyssä. täällä rannikolla ne ovat tosi kovia ja sitten muodostui noin 5 metrinen lumitornado.

kotona tein läksyt ja katsoin south parkia. olen nähnyt kaikki osat mielikuvitusmaasta.

sitten olin vähän aa:n nettisivuilla .ekä nyt kirjoitan tänne.

moro!!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat