AA.fi:n Muodin huipulle

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Ideana on suunnitella antamastani aiheesta asu joka piirretään jollekin Aku Ankan hahmolle ja lähetetään galleriaan. Tähän toppaan laitetaan linkki galleriaan, ja puvuista äänestetään yksi huonoin, jonka tekijä tippuu.

SÄÄNTÖJÄ

1. Asiallista käyttäytymistä

2. Ei matkita

3. Äänestettäessä EI haukuta!

4. Ilmoittautumisaikaa on

12.7 asti

5. Asu saa olla miehellä tai naisella

6. Yrittäkää olla arvioimatta piirtäjän piirusustaitoja, arvioikaa ideoita!

7. Mukana myös kunnon maalaisjärki

8. Ei lukkoon-huutoja

9. Kysykää kaikesta mitä ihmettelette ym.

MUKANA:

Vikke98

Ninnu

Hessu Hissu

Megaduck300

Siinä se , eli mukkaan vaan!

Kommentit (15)

Vierailija

Ihan hyvä idea, ei ole samanlainen, kun muut kisat, mutta eikös näitä ole vähän jo liikaa? Ensin oli vaan Selviytyjät, sitten tein Putouksen ja sen jälkeen on tullut Hulluja Japanilaisia ja kaikkea outoa, mutta kaipa tämä kisa voisi onnistua. Hauska idea tuo piirtäminen, eli onneksi ei tämä ole samallainen kuin muut sivujen kilpailut.

Mutta kun en ole muodin asiantuntija, en ole kisassa mukana.

Vierailija

Hmm... Voisin tulla mukaan.

Alkaa vähän jo tosin ärsyttää, kun on kaiken maailman Selviytyjiä ja Master Chefiä ja kaiken näköistä. Voisi vaihteeksi keksiä jonkin oman nimen tai edes pudottaa tuon AA.fi- etuliitteen pois. /P

Siis, en tarkoittanut nyt haukkua tätä topicia, mutta joka tv-ohjelmasta ei tarvitsisi välttämättä tehdä topicia.

:)Ninnu

Vierailija

Selviytjät oli ihan kiva ja hauska keksintö Fort Triplalta. Sitten tuli Putous, joka oli vielä ihan ok ja hauska. Sitten tuli MasterChef, joka juuri ja juuri oli vielä hyvä tänne ja ei kahta ilman kolmatta!

Sitten tuli Hullut japanilaiset, LIIKAA!!!

___JA____ TÄMÄ_____ ON______ ______LIIKAA!!!!!!!!________

vikke98
Seuraa 
Liittynyt20.4.2010

Lainaus:

Anteeksi nyt vain, mutta TÄMÄ EI OLE TIETOVISAILU, KUTEN KAIKKI MUUT OVAT! Tämä on TÄYSIN ERILAINEN kuin muut! Suunnitellaanko muissa itse? EI. Lähetetäänkö aikaan saannokset galleriaan? EI. Mitä samaa tässä on kuin muissa? AINUT SAMA JUTTU ON AA.FI LIITE.

Veli Huilu
Seuraa 
Liittynyt4.1.2010

Lainaus:
Re: Re: Re: AA.fi:n Muodin huipulle

vikke98 - 29.03.11 05:26 (ID 731351)
Lainaus:
Anteeksi nyt vain, mutta TÄMÄ EI OLE TIETOVISAILU, KUTEN KAIKKI MUUT OVAT! Tämä on TÄYSIN ERILAINEN kuin muut! Suunnitellaanko muissa itse? EI. Lähetetäänkö aikaan saannokset galleriaan? EI. Mitä samaa tässä on kuin muissa? AINUT SAMA JUTTU ON AA.FI LIITE.

Kerrankin olen samaa mieltä kanssasi Vikke98! Tähän voisi ihan hyvin osallistua, koska tämähän liittyy piirtämiseen jne. eikä ole mikään laulutietovisa. Mietin osallistumistani vielä, tiedoksi vain sirpulle.

Vierailija

Mua ainakin ärsyttää, kun jokaisesta omasta TV ohjelmasta tulee joku hemmetin "AA:fin" versio -___- Koko pelit & Leikit osio on täynnä tommosii, joten alkaa pikku hiljaa päähän ottamaan : )

Eka tuli "AA:fin Selvityjät", sen hyväksyn - Sitten alkoi tulleen kaikkia MasterCheffejä, Idolsseja jnejne... Mutta ihan sama. Hyvät jatkot tällekkin topalle : DDD

~Hissu

// Mutta tiiäättex mitä? Tuun mukaan :D

//No tottakai ku Vikkekin alkoi : D

vikke98
Seuraa 
Liittynyt20.4.2010

Lainaus:
Mun paras ystävä ihQ daa: Mutta tiiäättex mitä? Tuun mukaan

Vähänx ihQuu hissu! :D

//

Lainaus:
Sama ihQ best friendini!11!: No tottakai ku Vikkekin alkoi

Vähänkö ihQuu hissu!

Vierailija

Nostan vielä ja annan nyt lisäaikaa tehtävään. Huomatkaa!

MUKAAN SAAKIN OSALLISTUA VIELÄ, PELI ON KIVEMPAA ISOLLA PORUKALLA!!!!!

Sori caps

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat