lemppari

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli tein topicin jossa voi kysyä seuraavan käyttäjän lempparijuttuja (ei kuitenkaan mitään henkilökohtasta)

esim.

minä sanon: mikä on lempparijuoma?

toinen käyttäjä sanoo: coca-cola

jos ette ymmärtäny niin kysykää vain

Mä alotan ikuisuuskysymyksellä: Lemmparitopic?

ps.yrittäkää kattoo että ette laita kysymyksiä!!!(se oli käsky!!!!)

Kommentit (8)

Vierailija

Melkos huono otsikko. Luulin ensin, että tämä on taas joku trolliaihe. Mutta ihan kivalta tämä näyttää. Ties vaikka tästä tulisikin vielä jotain.

Lempparitopic... Tuo onkin vaikeimpia kysymyksiä, mihin vastata, mutta koska käyn usein kyseisessä topicissa ja siellä keskustellaan erittäin mukavasta aiheesta sanon, että tämän hetkinen lempitopicini on Kiinnostaako koodaus? Klikkaa sitten tästä?

Seuraavaksi: Mikä on lempikirjailiasi? Jos ette halua vastata tuohon, voitte toki sanoa mikä on lempikirjanne.

- Ystävällisin terveisin,

Jac

Vierailija

Jaa.. Bändi... Hmm... Olkoon vaikka Metallica tai pyssyt ja ruusut (Guns n roses) tai AC Dc.

Next: Lempi hedelmä?

Vierailija

Eipä ole ihan mitään tiettyä lemppariruokaa, mutta keitot on hyviä.

Next one: Lemppari vapaa-ajan viete ( mun on tietokone)

Vierailija

Mul on sama kun Kalle Kääkillä(tietokone), mut varsinkin nykyään on aku ankan nettisivut!!! ennen en käyny täällä melkein yhtään mut nyt mä käyn joka päivä!!!

NEXT ONE: lempparieläin

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: lemppari

a123 - 30.03.11 02:38 (ID 731653)

J.K.Rowling

nxt: lempi bändi? (mun on centenced)

Samoin.

Hmm... Lempikaramelli... Pistitpä pahan... Jos purukumi lasketaan, niin se, jos suklaa lasketaan, niin se, jos oikea karamelli lasketaan ainoastaan niin Hedelmäkarkit.

Mikä on paras muistamasi vanhoissa taskareissa (alle 300), ollut tarina? Minun mielestäni joko Kaarle Suuren Aarre tai Sota ja Rauha.

- Ystävällisin terveisin,

Jac - Tavoitteena viestien laatu

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat