Muutoksia moderaattorikokoonpanoon

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Tiedotus kaikille nettiankisteille!

Kuten olette ehkä jo huomanneet, olen nykyisin kiireinen. Valmistun lukiosta tänä keväänä, ja jatko-opiskelujen pääsykokeet häämöttävät. Tämän vuoksi joudun tiputtamaan pois joitakin velvollisuuksia. Olen keskustellut asiasta ylläpidon kanssa, ja haikein mielin jätän moderaattorin tehtäväni ja siirryn viettämään eläkepäiviä.

Moden tähti killuu profiilissani vielä muutaman päivän ja saatan ehtiessäni käydä sivustolla kurkkaamassa, mutta moderaattorina minua ei sen jälkeen nähdä.

Uusien moderaattoriehdokkaiden valinta alkaa lähipäivinä, ja kiinnostuneet voivat ilmoittaa halukkuutensa tähän ketjuun. Myös muita ajatuksia ja palautteita asiasta saa kertoa. Muistutan vielä, että aktiivisuus on moderaattorin tärkeimpiä kriteerejä, joten viestimäärän olisi hyvä olla väh. 1000.

Terveisin eläköityvä modetäti

//APRILLIA!!

Sivut

Kommentit (71)

vikke98
Seuraa 
Liittynyt20.4.2010

Voi kuinka harmillista, että lopetat moderoinnin, Wondy! : ( Olit/olet todella mahtava mode. : ( Aiotko vielä joskus tänne modeksi? Toivottavasti... :P

//Mäkään en oo halukas modeksi, oon liian laiska. xD

Tapsa99
Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Juu, on kyllä erittäin harmi kun lopetat moderoinnin : /. Mutta kyllähän se ymmärtää, kun sinulla on nyt kaikenlaisia kiireitä. Itse en lähetä hakemusta, sillä minusta ei ole vielä tämän sivun moderaattoriksi.

~ Tapsa

Vierailija

Ymmärrän yskän, harmi kun lopetat modena olemisen. Itse olen lähiaikoina pyörinyt täällä tuntitolkulla, ja minä voisin kyllä jatkaa työtäsi, mutten usko olevani paras ehdokas (jota en Tod. ole) mutta voisin jopa ilmoittautua. Harmi, kun lähdet eläkkeelle, mutta opinnot ovat tulevaisuuden kannalta tärkeämämpään kuin moderointi chatti-sivustolla. Vietä mukavat eläkepäivät =)

//: Taih, noh, en sittenkään taida osallistua, antaa vanhempien ja "viisaampien" hoitaa tätä työtä. Mutta tämä ei tarkoita sitä, etten olisi ehdolla, vaan sitä, etten ole paras vaihtoehto, aivan varmasti.

cxv
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

: DDDd Tulee vaan mieleen ne Donaldin ja VH:n tauot.En kyllä usko,että kovin moni on mode oikeuksien veroinen...: DDDD

Foorumin tylsin mies.

HENRI K J L
Seuraa 
Liittynyt29.11.2009

Harmi!! Olit mahtava mode, Wondy. Jos minut valitaan modeksi niin minusta ei varmasti tule samantasoista modea. Onnea vain niihin juttuihin (unohdin ne asiat jo vaikka vasta minuutti sitten luin viestisi!)!

Itse ilmoittaudun moderaattori ehdokkaaksi.

HENRI K J L

Don Rosa1
Seuraa 
Liittynyt11.2.2011

No, kai tämäkin oli oletettavissa. Olit kyllä loistava mode, ja seuraava saa sitten yrittää täyttää kilometrin pituisia saappaitasi. Opiskelut tosiaan täytyy laittaa etusijalle, kuin käydä chattisivuilla. Ja vielä jos haluat jatko-opiskella lukionkin jälkeen, niin niihin täytyy tosiaankin keskittyä, joten sen sanon, että onnea matkaan! Ehkäpä vielä joskus palaat tänne, ja tulet taas modeksi.

Itse en osallistu, en ole tarpeeksi aktiivinen.

-Don Rosa1 kiittää ja kumartaa-

//Alle kymmenen minuuttia ja jo melkeinpä kymmenen viestiä on lähetetty.

DONUONTYHMÄ
Seuraa 
Liittynyt11.7.2010

Harmi tosiaan (vaikka Wondy on ollutkin välillä vähän ikkunalauta), mutta tuleeps tässä muille hyvä tilaisuus päästä jännittämään modenpaikkaa. Itsehän en sitä tietenkään saa, koska olen tällainen ilkeä viestipoliisi, joka ajattelee vain itseään.

Ilmoittaudun siltikin halukkaaksi. Minulla on ollut kokemusta moderoinnista ja mikäs tässä, kun tällainen tilaisuus on. : )

JKP
Seuraa 
Liittynyt29.5.2008

No tulethan silti aina tänne välillä kirjoittelemaan, jos sinulle jää aikaa muiden hommiesi välissä? : ) No onnea vaan opintoihin sinulle! Olet ollut kyllä aivan mahtava mode, ja sitä mieltä ovat varmasti kaikki täällä.

Lainaus:
cxv: Mahtaako kukaan olla hänen veroinen?

No onneksi AkeMake sentään jatkaa täällä modena, joten kyllä sitä osaamista täältä edelleen löytyy.

Ja onhan sitten vielä myös Hidis, joka on jo ns. puolimode.

Minä voisin varmaan asettua ehdolle tuohon mode hakuun, vaikka tuskin modeksi edes yltäisin.

Veikkaisin Hidiksen nousevan modeksi, mikä olisikin aivan mahtava juttu.

~JKP

Vierailija

Sääli tosiaan, että väistyt moden pestistä. : | Olet kyllä hoitanut moden tehtävät mallikkaasti! : )

Itse en kyllä lähde ehdolle sillä en ole täällä viimeaikoina ollut kovinkaan aktiivinen.

Vierailija

**Viesti poistettu**

Donulle: Nyt hiljaa! :)

Voi harmi kun lopetat. Siis... Nyt on pakko sanoa! Menin lankaan! Okei, okei. En missään... Tämä on totista totta.

Vince
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Oivoi, harmi kun lopetat, Wondy. Olet ollut todella mahtava moderaattori, sillä työsi olet tehnyt älyttömän hyvin. Ymmärrän kuitenkin päätöksesi, opiskelu on ajoittain raskasta, ja siksi kannattaa vähentää vastuitaan, ettei stressaannu. Toivotan kuitenkin mukavat eläkepäivät. : )

Minäkään en lähetä hakemusta, minusta kun ei ole moderaattoriksi. Laiskuudesta en tiedä, sillä pakon edes saatan ollakin ahkera ja tunnollinen. Pääsyy on ehkä ajoittainen tauolla oleminen.

Vierailija

Ymmärrettäväähän tuo on, mutta suullista että lopetat moderaattorina olon, Wondy.

Itse en tiedä, ryhdynkö moderaattoriehdokkaaksi. Voipi olla eten käy täällä hirmu usein...

-Sirppu, ankisti vailla vertaa-

// En siis ole nyt Moderaattoriehdokkaana

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat