Tietääkö kukaan?

Seuraa 
Liittynyt22.1.2010

Nii tietääkö kukaan miten I padilta saa siirrettyy kuvia Aku Ankan galleriaan?

Kommentit (10)

Veli Huilu
Seuraa 
Liittynyt4.1.2010

Lainaus:
Tietääkö kukaan?

krisse 10 - 05.04.11 05:31 (ID 734474) Nii tietääkö kukaan miten I padilta saa siirrettyy kuvia Aku Ankan galleriaan?

En tiedä.

Näen että olet uusi.(tai no et ole hirveän uusi rekisteröitymispäivästä katsoen mutta viestimäärästä kyllä.) Kehottaisin sinua ensimmäiseksi mennä kysymään tämmöisiä asioita UKK -usein Kysytyt Kysymykset -topiciin. Se on aku ankan nettisivut -osion kohdalla.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:
Nii tietääkö kukaan miten I padilta saa siirrettyy kuvia Aku Ankan galleriaan?

En tiedä.

Näen että olet uusi.(tai no et ole hirveän uusi rekisteröitymispäivästä katsoen mutta viestimäärästä kyllä.) Kehottaisin sinua ensimmäiseksi mennä kysymään tämmöisiä asioita UKK -usein Kysytyt Kysymykset -topiciin. Se on aku ankan nettisivut -osion kohdalla.

En tiedä minäkään.

Samaa mieltä kanssasi Veli Huilu.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Tietääkö kukaan?

vikke98 - 05.04.11 06:05 (ID 734500)

Jos ei tiedä, täytyykö vastata?

Jos ei osaa neuvoa oikein, täytyykä neuvoa?

Minkä takia sitten itse vastasit?

Noh, en ole mestari iPodien kanssa mutta osaan käyttää niitä joten kuten ( siskollani on sellainen ja olen joskus "lainannut" sitä ). Jos en ihan metsään muista, iPodeissa on netti ( ainakin joissain malleissa )? Eli varmaan ne kuvat täytyy ensin imuroida koneelle ja sillain... Se miten saa kuvat suoraan iPadilta tänne näin, en tiedä.

Veli Huilu
Seuraa 
Liittynyt4.1.2010

Lainaus:
Re: Re: Re: Tietääkö kukaan?

vikke98 - 05.04.11 06:05 (ID 734500) Jos ei tiedä, täytyykö vastata? Jos ei osaa neuvoa oikein, täytyykö neuvoa?

joo ei varmaan mutta mihin muualle sitten pitäisi neuvoa.

Vierailija

No yrität painaa vaan sieltä galleriasta sitä juttua mistä ne voi lisätä ja sitten se varmaankin avaa ne tiedostot jostka on sillä iPadilla. Itse en ole vielä kokeillut.

Vierailija

kannattaako nyt tälläisesta tehdä topic??

(siis ei millään pahalla)

olisit vain voinut kysyä siitä Usein Kysytyt Kysymykset-topicissa. siellä varmaan osataan auttaa tai neuvoa.

no, itse en tiedä kyllä miten tuo onnistuu, mutta se johtuu varmaan siitä etten vielä omista iPad:iä.

Vierailija

Jos ette tiedä älkää vastatko.

Kysymys kuuluu: miten olet edes saanut ne piirrustukset I pattiin? No kumminkin,hommahan tapahtuu ihan normaalsiti kuin olisit koneella. Menet normaalisti I padilla Aku Ankan gallerian sivuille ja sieltä ihan tavallisesti lataat ne sinne.

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat