Räpylänjälkiä-miitti Helsingissä

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Vähän lisänäkyvyyttä..: ) Miitti-topassa suunniteltu miitti näyttää sen verran hyvältä, että se ansaitsee oman ketjunsa.

Miittipaikka: Päivälehden museo, Räpylänjälkiä-juhlanäyttely

Miittipäivä: sunnuntai 10.4.

Tapaamispaikka: Sisäänkäynnin sisäpuolella oikealla, mahd. lähellä ovia sopivassa paikassa

Tapaamisaika: klo 14.00

Osallistujat:

N.Äsäviisas

Tuplanolla2

Sohvaperuna

_wonderlust_

DONUONTYHMÄ

Fergus Mc Duck

Vaa_ri

Yukonin Hyinen Liekki

DeGe

Jac?

+mahdollisesti vakoileva h0rsma

Kysymykset, ehdotukset, pohdinnat, osallistumisilmoitukset ja -vahvistukset ynnä muu aiheeseen sopiva pulina tähän ketjuun.

(Jos vanhempien suostuttelussa on ongelmia, niin eiköhän me jotain keksitä. Tuokaa huolestuneet holhoojanne vaikka paikan päälle toteamaan, että kaikki ovat ihan tasapainoisia ynnä täyspäisiä tapauksia, ja he voivat huoletta jättää teidät miittiin.)

------------

//HUOM! Kertokaa myös, oletteko tulossa varmasti (poistanko kysymysmerkin) vai oletteko ehkämahdollisestikenties saapumassa (laitanko kyssärin).

------------

Sivut

Kommentit (108)

Veli Huilu
Seuraa 
Liittynyt4.1.2010

En ole varma haluanko tulla mukaan, mutta kysyisin ihan mielenkiinnolla, että mitä siellä miitissä tehään?

//: tarkoitan siis sitä, että minustao lisi tosi kiva tulla johonkin tapaamishommeliin , mutta siis ollaanko siellä sitten vaan porukalla?:D

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
Veli Huilu: En ole varma haluanko tulla mukaan, mutta kysyisin ihan mielenkiinnolla, että mitä siellä miitissä tehään?

Riippuen paikasta, tämä näyttely jo itsessään tarjoaa tekemistä (Päivälehden museon sivuilta):

"Näyttelyn toiminnallisessa osiossa vieraillaan Ankkalinnan viisumitoimistossa, käynnistetään Ilta-Pulun uutiskone, testataan Pelle Pelottoman kutistussädettä ja yritetään saada tolkkua Akun postinjakajana aiheuttamaan kaaokseen.

Rennolla Ankallisklubilla voi lukea sarjakuvia sekä pelata tietokone- ja lautapelejä. Museon elokuvateatterissa esitetään nonstopina Disneyn piirrettyjä klassikkoja.

Näyttelyvieras saa museokäynnistä muistoksi omalla ankkahahmollaan varustetun Ankkalinnan viisumin sekä Ilta-Pulun tuoreimman etusivun yllätysuutisin."

Aluksi voisi olla hyvä tehdä pieni nimikierros (allekirjoittaneen kasvo- ja nimimuisti tosin on mitä on, joten..: D) ja sellaista, sitten kiertelemään näyttelyä ja höpöttämään ihan yleisesti kaikkea. Musta olisi kiva tehdä myös sellainen kollaasijuttu miittiin osallistujista, eli jokaisen nimmarit halutulla tyylillä (oma aa-fi-nick tietysti) ja piirroksia, ja tästä otetun skannauksen voisi laittaa vaikka galleriaan.

//

Lainaus:
//: tarkoitan siis sitä, että minustao lisi tosi kiva tulla johonkin tapaamishommeliin , mutta siis ollaanko siellä sitten vaan porukalla?:D

Porukalla joo, toki jos innostuu käymään pitkällisempää keskustelua Mario Kartin kakkoslevelin haasteista (tms.) jonkun kanssa, sekin on sallittua. Mutta kenenkään ei anneta vetäytyä nurkkaan yksikseen.: P

Sen vielä unohdin, että kaikenlaisia tekemisehdotuksia saa heittää ilmoille. Ei tarvitse vain odottaa, että kyllä joku jotain keksii.: D

Sehän miiteissä on hienoa, että näkee oikeasti ne ihmiset, jotka ovat tavallaan jo tulleet tutuiksi, vaikkei heitä ole ikinä nähnyt.: ) Lisäksi miittiporukka on hyvin sekalainen mm. ikäjakaumaltaan, melko harvoin voi hengailla sellaisissa porukoissa.

Veli Huilu
Seuraa 
Liittynyt4.1.2010

Se ois otsi kiva juttu!:D

En ole vamra pääsenkö mutta kiinostaisi varsinkin lauantai. Suununtaikin kävisi...JA muutes, en sitten ole ollenkaan varma pääsenkö mutta kiinostaisi. Puhuttaisiinko siellä sitten toisista omalla nimellä vai nickillä?

-VH, jännittynyt sopiiko isojen poikien ja tyttöjen seuraan, on vasta 11.

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
Veli Huilu: En ole vamra pääsenkö mutta kiinostaisi varsinkin lauantai. Suununtaikin kävisi...JA muutes, en sitten ole ollenkaan varma pääsenkö mutta kiinostaisi.

Mulle sopisi paremmin sunnuntai, koska lauantaisin mulla on kuvis. Kysäisehän huoltajiltasi (ja näytä vaikka tämä keskustelu), mitään laitonta tai muuten karmaisevaa ei miitissä tapahdu.: D

Lainaus:
Puhuttaisiinko siellä sitten toisista omalla nimellä vai nickillä?

Miten vaan. Kyllä mua saa sanoa Wondyksi tai ihan omalla nimellä, enköhän tunnista molemmat.

Veli Huilu
Seuraa 
Liittynyt4.1.2010

kiitti! Tosi kiva juttu kun kerrot enemmän! puhuin juuri äsken äitini kanssa puhelimessa, hän lupasi puhua isäni kanssa ja että sunnuntaissa ei pitäisi olla mitään...

Joten pääsen ehkä.

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
Veli Huilu: kiitti! Tosi kiva juttu kun kerrot enemmän!

Tottahan toki kerron, eipä mitään.: )

Lainaus:
puhuin juuri äsken äitini kanssa puhelimessa, hän lupasi puhua isäni kanssa ja että sunnuntaissa ei pitäisi olla mitään...

Joten pääsen ehkä.

Selvä juttu, laitan sut kysymysmerkillä listaan.

Viime miitissä (josta on luvattoman kauan) joku random mies totes mulle "HEVIÄ!!" kun käveli ohi, saa nähdä mitä tällä kertaa kuuluu..: D

McDuck-fani
Seuraa 
Liittynyt26.10.2008

Taas miitti Helsingissä. Koittaisitte nyt Turussa järjestää semmoisen, niin minäkin pääsisin. Ei nyt Helskinkiin asti kannata lähteä.

Ai niin, unohdin. Eihän täällä ole mitään paikkaa tai muutakaan tapahtumaa, minkä takia järjestää miitti.

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
McDuck-fani: Taas miitti Helsingissä. Koittaisitte nyt Turussa järjestää semmoisen, niin minäkin pääsisin. Ei nyt Helskinkiin asti kannata lähteä.

http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/12/viestiketju/11604/miitti

Tuonne vaan suunnittelemaan. Tämä on vain Räpylänjälkiä-miittiä varten. Ja mitäs intressejä mulla ois jotain Turku-miittiä järkätä, kun en siellä ole ikinä edes käynyt..: P Omaa aktiivisuutta peliin.

McDuck-fani
Seuraa 
Liittynyt26.10.2008

Lainaus:
Re: Räpylänjälkiä-miitti Helsingissä

_wonderlust_ - 06.04.11 02:35 (ID 734688)
Lainaus:
McDuck-fani: Taas miitti Helsingissä. Koittaisitte nyt Turussa järjestää semmoisen, niin minäkin pääsisin. Ei nyt Helskinkiin asti kannata lähteä.
http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/12/viestiketju/11604/miitti Tuonne vaan suunnittelemaan. Tämä on vain Räpylänjälkiä-miittiä varten. Ja mitäs intressejä mulla ois jotain Turku-miittiä järkätä, kun en siellä ole ikinä edes käynyt..: P Omaa aktiivisuutta peliin.

No juu, mutta ei mulla ole aikaa, taitoa ja vielä edes uskallusta ruveta sellaista järjestämään. Eikä täältä kyllä mitään paikkaakaan taitaisi löytyä. a tällä suunnalla ei taida kovinkaan montaa käyttäjää edes olla, tai ainakaan minä en ole sellaisia tavannut näillä sivuilla.

Paapoja
Seuraa 
Liittynyt17.12.2009

Lainaus:
Re: Re: Räpylänjälkiä-miitti Helsingissä

McDuck-fani - 06.04.11 02:43 (ID 734704)
Lainaus:
Re: Räpylänjälkiä-miitti Helsingissä _wonderlust_ - 06.04.11 02:35 (ID 734688)
Lainaus:
http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/12/viestiketju/11604/miitti Tuonne vaan suunnittelemaan. Tämä on vain Räpylänjälkiä-miittiä varten. Ja mitäs intressejä mulla ois jotain Turku-miittiä järkätä, kun en siellä ole ikinä edes käynyt..: P Omaa aktiivisuutta peliin.
No juu, mutta ei mulla ole aikaa, taitoa ja vielä edes uskallusta ruveta sellaista järjestämään. Eikä täältä kyllä mitään paikkaakaan taitaisi löytyä. a tällä suunnalla ei taida kovinkaan montaa käyttäjää edes olla, tai ainakaan minä en ole sellaisia tavannut näillä sivuilla.

Onhan Turussa Turun linna olemassa... Ja Aboa Vetus... Siitä vaan McDuck-fani miittiä järkkäämään...

Save me from the dark.

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat