Keskusteluna Facebook

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Elikkäs tässä me keskustelemme Facebookista (Naamakirjasta), joka on aiheuttanut paljon kohua nykynuorille.. Omasta mielestäni Facebook pitäisi lopettaa, koska siinä ei ole mtn järkeä, koska siellä kiusataan muita käyttäjiä.. Rohkeasti mukaan kaikki. Oletteko te muut Facebookissa? Itse en, enkä ole varma teenkö koskaan...Hyvin monet 3-5 luokkalaiset, jotka eivät osaa käyttää tätä palvelua kunnolla, luovat oman profiilit, ja ainakin minun luokalla monet ovat siellä, ja heillä ei ole kuin huonoja kokemuksia.

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Olen samaa mieltä. Itse olen kymmenen ja täytän tämän vuoden joulukuussa yksitoista vuotta. Meidän luokalla on n. 10 (yhteensä 17 oppilasta) on Facebookissa. Yksi meidän luokalla oleva tyttö esittää kaksikymmentäyksi vuotiasta? Minusta Facebook on turha. Jotkut ihmiset, jotka voivat olla vaikka mitä "epäilyttäviä" ihmisiä, voivat metsästää muiden ihmisten tietoa. Olen lukenut lehdestä, että joku "rikollinen" oli katsonut samalla paikkakunnalla asuvan tietoja Facebookissa (jossa valitettavasti luki osoite :(), ja varastanut sen perheen tavaroita :O Facebook ei sovi lapsille (alle 13 vuotiaille) tai jopa aikuisille!!!

-Minnie-Mouse-

Vierailija

Lainaus:
Re: Keskusteluna Facebook

Mortti ja Vertti - 06.04.11 05:10 (ID 734806) Anteeksi, tuli huolittomuusvirhe, tein väärään kategoriaan... Voit itku.

Ei se mitään :) Sellaista sattuu...

-Minnie-Mouse-

Vierailija

Olen tipalleen samaa mieltä kanssasi. Miedän luokalla on 19 oppilasta, ja niistä 13 on Facebookissa, ja tuskin hekään saavat sieltä mtn muuta kuin pahaa mieltä. Meidän luokkalaiset säätävät ikäluokkansa aina niin pieneen kuin voi, esim. tänä vuonna he ovat 97, seuraavana 98 jne... Ei ole järkeä. Huom, en "hauku" niitä jotka ovat oikean ikäisiä Facebookissa, vaan niitä jotka "ovat" isompia siellä, ja jotka eivät osaa käyttää sitä. Ei ole yhtään hienompaa olla Facebookissa kuin ei olisi... Järki hoi, älä jätä...

Vierailija

Kaksi sisarustani ja äiti ovat Facebookissa. He ovat sanoneet, etteivät juurikaan tykkää siitä. Ajattelin että EHKÄ kun tänä vuonna 13 täytän rekisteröityisin. Mutta olen miettinyt, että kannattaako sittenkään? Jaa-a. En osaa sanoa.

..::Aku Ankka::..
Seuraa 
Liittynyt1.12.2009

Mielestäni facebook on hyvä paikka (olen facebookissa) Ja niitä tietoja joita ei muiden halua nähdä ja voi säätää kuka näkee mitäkin on omaa typeryyttä, jos hyväksyy kaikenmailman Muhamed Alit yms ja mikä järki olla facebookissa alle 13v ei siälä ole mitään sen ikäsille... Siksi varmaan teillä on noin huono kuva siitä.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Keskusteluna Facebook

Verokarhu321 - 06.04.11 07:34 (ID 734896)

Kaksi sisarustani ja äiti ovat Facebookissa. He ovat sanoneet, etteivät juurikaan tykkää siitä. Ajattelin että EHKÄ kun tänä vuonna 13 täytän rekisteröityisin. Mutta olen miettinyt, että kannattaako sittenkään? Jaa-a. En osaa sanoa.

Ei kannata. Vaikka suurin osa meidänkin luokkalaisista ja lähes koko suku käyttää Facebookia, löytyy niitä jotka eivät käytä. Minusta siinä ei ole mitään järkeä, sillä onko teistä hauskaa vain loputtomasti pelata pelejä ja keskustella tosi-elämästä? Muutenkin se on tavallaan vaarallinen, tavallaan mukava paikka. Tällainen keskustelu oli jo jossain, muualla mutten laita linkkiä.

- Ystävällisin terveisin,

Jac - Kouluun lähtien

Vince
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Itse olin siellä vähän yli vuoden, eli viime vuoden helmikuusta tämän vuoden maaliskuuhun. Ajattelin lopettaa siellä olemisen viime kuun 31. päivä, mutta päätinkin tehdä sen vähän aikaisemmin. Minusta se on enimmäkseen huono ja turha paikka, mutta on siinä jotain hyvääkin, saa jutella ystävien ja kavereiden kanssa. Ja kuten Vikke sanoi, jos käyttää Facebookia oikein kaikki sujuu ongelmitta. Jos joku haluaa olla siellä, niin en mä häntä moiti, jokainen tekee niin on päättänyt - toivottavasti harkittuaan tarkkaan. Itse en kyllä näe sitä mitenkään järkevänä paikkana.

Aika moni muukin on kyllästynyt Facebookin, jopa omastakin ystäväpiiristäni. Ja eräs kaverinikin on useaan otteeseen sanonut, että se on ihan turha.

Vierailija

Facebookki pitäs kyllä lopettaa. Oon ollu siellä ja tajusin heti että se on ihan surkea sivu ja sieltä saa vain kaiken maailman Raakuuksia(Toivottavasti tajuutte mitä tarkotan tolla nimittäin en rupee sanoo sitä ääneen :P. Facebookki Bänniin vaan.

-_Meggis_- Vihaa Facea

Vierailija

Minä olen facessa, en mene siellä mihinkään outoihin sivuihin ja hyväksyn kaverikseni vain ihmisiä, jotka tiedän, sekä käytän suojausasetuksia. Se on ihan kiva sivu, siellä voi pitää yhteyttä kavereihin, jotka asuvat kaukana. Kerran, kun olin sairas ja olin säveltänyt bändillemme uuden kappaleen, kuvasin kun soitin sen ja lähetin sen faceen, tein sen salaiseksi kaikille muille, paitsi bändiläisille ja he katsoivat videon. Kappale tuli valmiiksi.

Siellä voi olla aivan oma itsensä, jos esittää isompaa, tai jotain hienohelmaa, se kertoo vain heikosta luonteenlaadusta.

Vierailija

Olen itse Facebookissa, mielestäni se on typerä paikka, ja siinä on vielä pakko kirjoittaakkin, että miksi haluat lopettaa. Se tuo viruksia tietokoneelleni, vaikka Norton-SUOJA sanookin että se on vaarallinen ja korjaa tilanteen. Aijon mitä pikemminkin poistua sieltä. //:Muuten, miten kirjoitetaan viesti ilman lainausta? :S

Vierailija

Itse pidän Facebookia aivan loistavana paikkana. Siellä voi keskustella kavereiden kanssa, löytää vanhoja tuttuja ja seurata heidän kuulumisiaan jne. Itse hurahdin siihen heti kun loin oman fb tilini = ) Nyt en käy siellä enää niin usein, mutta tulen kyllä joka ilta tsekkaamaan kavereiden kuulumiset ja pölisemään jotai heidän kanssaan.

Ehkei se kuitenkaan sovi pienemmille, vaikka kaverinsa tarkkoin valitsemalla en huomaa tuolloinkaan asiaan mitään ongelmaa.

Niin ja tämän tekstin kirjoittaja on siis 16 vuotta.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Keskusteluna Facebook

-LunaticDuck- - 21.04.11 08:29 (ID 741314)

ruleankka

*** oot tyhmä

facebookis ei oo viruksii pälli

Taidat itse olla jonkinlainen pelle. En nyt kehtaa sanoa tästä enempää, mutta en pidä sinusta ja sinun käytöksestäsi.

- Jakoavain Jac

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat