Kuka on piirtänyt edellisen mainitseman sarjan?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli siis tästä topicista tuli pieni riita mielessäni. Tulisiko tämä Sarjat- osioon, vai Tekijåt- osioon. Päätin sitten lopulta, että tämän olisi parempi tulla tänne. Tämä juttu menee niin, että arvaatte kumpi on piirtänyt edellisen "next" mainitseman sarjan.

Esimerkki:

Käyttäjä A: "Kukas on piirtänyt Unelmoiden läpi elämän".

Käyttäjä B: "Don Rosa tietenkin! Seuraavaksi kuka on piirtänyt Markoista euroiksi?"

Toivottavasti ymmärsitte. Asiallisuus ja normaalit keskustelusäännöt ovat voimassa täälläkin. Pitää muuten tietää itse, kuka on piirtänyt kyseisen sarjan, eli ei saa luntata. Muistakaa myös, ettei saa vastata "en tiedä", tai jotain vastaavaa.

Ensimmäinen: Kuka on piirtänyt Hiiren paras ystävä- sarjan?

- Ystävällisin terveisin,

Jac - Onnea topicille

Sivut

Kommentit (41)

Vierailija

Sen on piirtänyt Cèsar Ferioli.

Seuraava: Kuka on piirtänyt sarjan Taikaviitta ja ajankumous? Tarina on uusimassa taskarissa nro. 376. (Minulla on se. Sain eilen) :D

Vierailija

Olisiko nämä kaksi henkilöä: Emanuela Negrin & Lucio Leoni ?

Seuraavaksi: Kultaa ja kuntourheilua

Jac

Vierailija

Tarinan Tuplanolla ja armoton ajojahti on piirtänyt Francesco D'Ippolito, Emilio Urbano, Andrea Freccero ja Marco Mazzarello. Tarinan käsikirjoittaja on taas Marco Bosco.

Seuraava: Kuka on piirtänyt tarinan Salaperäinen sulattaja?

Vierailija

Olisiko Alessando Perina? Seuraavaksi voisi olla vaikkapa Yukonin sydän?

Jac - Yukonin sydän- sarjaa rakastaen

Vierailija

Sellaista ei tietääkseni ole (ei löytynyt Akupediastakaan) joten kyseistä sarjaa ei hyväksytä.

Seuraava: Taikaviitta ja Kumi-Kalle ?

- Jac

Vierailija

Veikkov: lle vastaisin Sander Gulien, koska Jac jätti jostain syystä vastaamatta. ("vakuutuspainostusta" on yhdyssana!)

Jacille vastaisin Giulio Chierchini.

Vierailija

guru unohti laittaa seuraavan, joten minä laitan sen.

Seuraavaksi: Kuka on piirtänyt sarjan Kiinalainen Kummitus ?

- Jac

Vierailija

Sarjan Kiinalainen kummitus on piirtänyt Giampiero Upezio, joka on todella taitava Mikki piirtäjä. Upezio ei ole ihan sieltä piirtäjien tunnetuimmasta päästä, vaikka hän onkin todella taitava piirtäjä.

Kuka on piirtänyt sarjan Kapteeni Kiisken salaperäinen sähke?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat