Lisää oikeista kirjoista väänneltyjä tarinoita Akkariiin!

Seuraa 
Liittynyt13.3.2011

Pitäisikö teidän mielestä tulla lisää oikeista kirjoista väänneltyjä tarinoita!

Esimerkiksi mm......Aku ja mikki taistelu tähdistä (Tähtien sodista väännelty) ,Mikki ja hessu Sumujen ruhtinaan paluu,>(Tähtien sodasta 5-6 episodeista otettua juonta)

Mikki ja hessu Taikamiekka (Tähtien sodasta parista episodista... ,Aku ankka Pannun Herra(Taru sormusten herrasta) Minun omasta mielestäni saisi tulla vaikka Aku Ankka versio Harry potterista ja vaikka jostain muistakin aika tunnetuista kirjoista.

Eli pitäisikö teidän mielestä tulla?

-DD2000-

Epäilen muuten että käyttäjä "Vesiposti" on D10:n (Daniel10) omistama käyttäjä,sillä Vesipostia näkyy lähes poikkeuksetta aina myötäilemässä D10:n topicceja,ja viestejä,ja Vesiposti dissailee jatkuvasti D10:n "vihamiehiä".
haista kakka t:kikki hiiri

Kommentit (7)

Vierailija

Juu, justiinsa tosta Harry Potterista ois kiva saada. Sekä Pirates Of The Caribbeanista! Tietty ite haluisin omasta suosikistani Percy Jacksonista myös:)

-Von ankka, täysi pensseli-

nupu ankka
Seuraa 
Liittynyt1.3.2011

Minä olen nähnyt Pirate of the caribian väänetetyn taskari tarinan.

--------------------------------------------------

Mainos

Tämä on mainos topicista jonka nimi on Kaiikien asioiden tietovisa.Huom muistakaa että,siinä lukee

Kaiikien asioiden tietovisa.Siellä estetään erillaisia kysymyksiä vaikka star warssista tai aku ankasta tai taru sormuksen herrasta kaikesta.

T:Nupu Ankka

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat