Turun miitin suunnittelu

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tuo Rapylanjalkia-nayttely ''iski minulle silmaa'' niin, etta ajattelin tehda Turkuunkin miitin, kun kerran arvon McDuck sanoi, etta pitaahan Turkuunkin tehda miitti, kun miitteja on aina Hesassa ja jalleen Hesassa. Vaihtelu virkistaa =DD!

Ja tiedan, etta on olemassa Miitti-topa, mutta aattelin, etta se ei ainkaan pysy ylhaalla foorumeissa, joten tein sitten sen oman suunnittelutopan. Ja ajattelin, etta McDuck-fani, ja Paapoja saisi auttaa tassa, kun he ovat ainoat turkulaiset, AA: ssa, jotka tunnen. Niin, tassa olisi mun ehdotukseni, ja pyydan huomioimaan, etta pelkka EHDOTUS :

PAIKKA: -

PAIVAMAARA: 18. 4. 2011

AIKA: 15.00 - 17.00

ILMOITTAUTUNEET:

Ja kuten Rapylanjalkia-miitissakin, jokainen piirtaa kuvan isoon paperiin, ja lahetan sen sitten Ankallisgalleriaan.

Saa ehdottaa asioita ihan vapaasti!!

PS: Olen pahoillani, kun juuri talla hetkella ei ole nappaimistoa, jossa on a:ta ja o:ta, jolla on pisteet paalla.

-LH8-

Kommentit (8)

Veli Huilu
Seuraa 
Liittynyt4.1.2010

tulisin ehkä, mutta sellainen jutut, että ihmisten on tosi vaikea tulla maanantaina miittiin. jA turkuun on sellaiset 200 kilsaa...Minun osaltani jää nyt ohi. Jos kesällä olisi jossain hesassa tai lahessa päin niin sitten!:D

-VH, ei taaskaan päässyt miittiin...

HENRI K J L
Seuraa 
Liittynyt29.11.2009

Maanantai ei sovi varmaankaan kenellekkään ja toi miitti ois jo viikon päästä. Itse ajattelin kesäksi sellaista miittiä. Esim. Wondyn miettimä piknik-miitti voisi olla ihan hyvä ja sen voisi järjestää missä vaan.

Samoin yksi pikku problema on että mikä näyttely Turussa olisi sellainen että sopisi kaikille.

Mutta jos tuo oikeasti olisi ensimaanataina niin en pääse ja kiire tulee suunnitteluunkin, jos aiot sen ensimaanantaiksi järjestää...

HENRI K J L

Vierailija

Aijaa. Itsellekaan ei kylla maanantai sovi, liian rankkaa, kun on koulua. Mutta ajattelin muita, kun luulin, etta muut haluaisivat olla vikonlopun omassa touhussaan. Poistan paivamaaran aloitusviestista, ja ehdotelkaa vaan, milloin sopisi, ja missa.

Ja ymmarran hyvin, VH, mutta ei vaan voi mitaan. Riippuu siita, missa asuu, ja onko muuta menoa.

-LH8-

HENRI K J L
Seuraa 
Liittynyt29.11.2009

Minulle sopisi kaikista parhaiten joku viikonlopun tai arkipäivä kesäkuussa, kun muulloin pukkaa vähän muita hommia.

Ja kesäkuustakin menee viikko hukkaan, kun äiskä ilmoitti mut johonki leirille. Eli mieluiten sitten se viikko jolloin minulla ei ole menoa, niin pääsen minäkin. En nyt muista milloin se leiri on.

HENRI K J L

McDuck-fani
Seuraa 
Liittynyt26.10.2008

Lainaus:
Turun miitin suunnittelu

lupuhullu8 - 11.04.11 04:58 (ID 736968) Tuo Rapylanjalkia-nayttely ''iski minulle silmaa'' niin, etta ajattelin tehda Turkuunkin miitin, kun kerran arvon McDuck valitti, etta pitaahan Turkuunkin tehda miitti.

En nyt ihan valittanut, että tänne pitäisi saada miitti. Sanoin vain että olisi kiva, jos täälläkin olisi. Mutta kai sen voi noinkin ilmaista.

Lainaus:
Turun miitin suunnittelu

HENRI K J L - 11.04.11 05:06 (ID 736973) Samoin yksi pikku problema on että mikä näyttely Turussa olisi sellainen että sopisi kaikille.

Tästäkin ilmaisin jo huoleni. Turussa ei oikeastaan ole mitään paikkaa, jossa voisi miitiin järjestää. Pari viime kesää täällä on ollut Relax-messut hieman ennen koulun loppua, mutta nyt tänä vuonna niitäkään ei järjestetä. Ne tosin eivät tainneet olla viikonloppuna, silä ne olivat suunnattu Turun koululaisille.

Vierailija

Ehe, vaara sana vain tuli. Et niin valittanut, sanoit vain, muuten se ei vaan tullut mieleeni. Pikku vaarinkasitys vaan : D.

Mutta, mentaisiinko jonnekin keskustaan? Kaupatorille? Tai vaikka Turun taidemuseoon, jonne on ilmainen paasy??

-LH8-

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Miittien suunnittelu tapahtuu edelleen täällä:

http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/12/viestiketju/11604/miitti

Voitte kuvitella, mitä siitä seuraa, jos kaikkien kaupunkien miittien alkeellisetkin suunnitelmat laitetaan omiksi ketjuikseen: Tampereen miitti joskus, Lappi-miitti ennen maailmanloppua, Perähikiän miitti ehkä jossain vaiheessa...

Vasta kun miitti on varma vähintään 95-prosenttisesti, voitte pykätä sille oman topan (eli kun osallistujia on jo jonkunlainen lista, päivä on päätetty ja paikka yms.)

Muistutuksena vielä, miitin suunnittelu ja miittipäivän järkkääminen omaan aikatauluun vie aikaa, joten "miitataan hei ylihuomenna käykö??" ei vain toimi.

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat