jos sais valita...

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

hyvät ankkaprofiilin omistajat, kysyn seuraavan kysymyksen vain koska olen ihan tuhottoman utelias. minä markku7 nimittäin: jos saisi valita yhden akuankan, aa taskukirjan, minitaskarin tai ihan minkä vaan akuankka homman niin mikä se olisi?

t: tuhottoman utelias

Sivut

Kommentit (31)

Vierailija

Tämä taitaa olla hieman turha topic, mutta vastaan kuitenkin. Ja vastaan, että ottaisin Akkarin näytenumeron tai aidon Mikki Kiipelissä.

Vierailija

Minä ottaisin Mikki Hiiren Kulta-aika kirjan, tai Carl Barksiin kootut osa jotain.

Se Mikki kiipelissä on kyllä yksi kaikkien aikojen parhaita taskareita, varsinkin alkuperäisellä suomennoksella!

McJuoru
Seuraa 
Liittynyt22.10.2009

Lainaus:
Re: jos sais valita...

markku7 - 12.04.11 10:54 (ID 737185)

ps. mä ite voisin ottaa 1. minitaskarin...

Turha topic, huono valinta. Ton minitaskari ykkösen saa ostettua huuto.netistä about 4 eurolla.

Vierailija

En todellakaan tiedä, mutta varmaan ottaisin sen ensimmäisen painoksen Mikki kiipelistä ja myisin sen 200 eurolla pois.

Vierailija

Ottaisin joko Aku Ankan alkuperäisen näytenumeron (niin, näytenumerostakin on julkaistu uusintapainos muutama vuosi sitten) tai alkuperäisen Aku Ankan Lumikki-extran.

-ToTa 12 - kirjekurssin käynyt toheloija!-

Vierailija

Minä ehkä ottaisin todella jännän taskarin.

Mutta se ei olisi uudistettu.

Ottaisin ehkä Tuplanollan kun minulla ei ole vielä yhtään, mutta aika monta muuta on.

AkeMake
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

hmm.. Mikki kiipelissä ensimmäisenä painoksena on jo hallussani ja samoin Aku Ankka ja karhukopla (2. taskari) ensimmäisenä painoksena.. Siltä osin olen siis jo saavuttanut tavoitteitani. Jos saisi valita itselleen minkä tahansa, niin ottaisin todennäköisesti joko taskarin nro. 13 ensimmäisen painoksen, koska niitä on tietääkseni yhtä vaikea ellei jopa vaikeampi löytää hyväkuntoisina kuin Mikki kiipelissä taskaria tai sitten sen ensimmäisen 5.12.1951 ilmestyneen Akkarin näytenumeron, joka myöskin kokoelmistani puuttuu.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat