Äänestä miten hyvä on www.aku ankka.fi

Seuraa 
Liittynyt1.3.2011

Eli tässä topicissa pitää äänestää miten hyvä

on www.aku ankka.fi.Voit sanoa miten hyvä esim.mun mielestä aku ankka osoite on niin hyvä etten pysty selittämään

Ps.En haluisi että tämä topic menisi lukkoon. Yritin parhaani vaikka meniskin

T:Nupu Ankka

Kommentit (4)

Vierailija

Hmm... Valitettavaa sanoa, mutta tämäkin on turha topic. Sori, älä nyt masennu, Nupu :`( Olisi kyllä mukavaa jos sinulta löytyisi hyviä topiceja, mutta yritteliäisyys ja ponnisteleminen topic-idean kanssa on aina tärkeintä, vaikka lopputulos ei olisikaan täydellinen.

- Jac

Vierailija

Lainaus:
Jac: Mutta yritteliäisyys ja ponnisteleminen topic-idean kanssa on aina tärkeintä, vaikka lopputulos ei olisikaan täydellinen.

Yhdynnäihin sanoihin.Minulla ei ole yhtään topicia jonka olisin saanut menestymään joten en ole hyvä neuvomaan topicin teossa.

Mutta käy kuitenkin vaikkapa UKK: ssa( Usein Kysytyt kysymykset) tai Topic-topic: ssa .

Vierailija

Lainaus:
Re: Äänestä miten hyvä on www.aku ankka.fi

Jac - 12.04.11 02:58 (ID 737244)

Hmm... Valitettavaa sanoa, mutta tämäkin on turha topic. Sori, älä nyt masennu, Nupu :`( Olisi kyllä mukavaa jos sinulta löytyisi hyviä topiceja, mutta yritteliäisyys ja ponnisteleminen topic-idean kanssa on aina tärkeintä, vaikka lopputulos ei olisikaan täydellinen.

- Jac

Olen täysin samaa mieltä....

Vierailija

Miksi teidän kaikkien pitää vastata tähän topiicciin? Eikö se riitä että se ensimmäinen sanoo? Varsinkin Saalistaja-Ankan viesti oli täysin turha.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat