Aku Ankka visa

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Hei!

Ajattelin tehdä tälläisen Aku Ankka visan.

Visassa kysytään aina yksi kysymys ja siihen vastataan niin monta kertaa, kunnes oikea vastaus on löydetty. Kysymyksen tekijän pitää vahvistaa vastaus oikeaksi taikka vääräksi.

Toivotaan, että tämä jatkuu mahdollisiman pitkään.

Kun joku on saavuttanut 40:nen pisteen rajan, kruunataan hänen Aku Ankka visan ensimmäisen kauden voittajaksi! Voittajalle luvassa myös mainetta ja kunniaa.

Säännöt:

§1: Ei saa luntata

§2: Kysymyksen tekijän pitää vahvistaa vastaus päivän sisällä.

§3: Sitoudut näihin sääntöihin.

Tarvittaessa tulee lisää sääntöjä.

Osallistujat:

Aikahyppy

Veli Huilu

Lupu10

Jac

Agumon

Jos on kysymyksiä, kysykää ihmeessä.

Ensimmäinen kysymys:

Mikä on viidennen Ankalliskirjaston nimi? (2p)

PISTETAULUKKO

1p: helppo

2p: kohtalainen

3p: vaikea

Lupu10: 2p

Aikahyppy: 0p

Veli Huilu: 0p

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Kerkesin juuri katsoa tuon visan, niin ei siellä ketään käy ja visan ylläpitäjä ei enään päivitä.

Jos tämä lukotetaan, niin harmi.

Veli Huilu
Seuraa 
Liittynyt4.1.2010

Siinä olet oikeassa, että katsoit visan, mutta visan yläpitäjä, tai miten sen nyt sanoo, visan vanha ylläpitäjä on sanonut että se kenellä on halua ja aikaa ylläpitää sitä kyseistä topicia, voi halutessaa ntehdä sen ja rupeamaan ylläpitämään sitä topicia. Mutta jos haluat tehdä tästä kakkososan, niin sitten siitä vaan. Päätös on sinun käsissäsi.

Veli Huilu
Seuraa 
Liittynyt4.1.2010

Jos jatkat tätä visaa, niin olen aivan varma, että MINÄ tulen mukaan.

en valitettavasti tiedä kyseiseen kyssäriin vastausta, joten...joku muu saa siihen vastata.

Vierailija

Lisäsin teidät osallistumislistaan.

Lupu10:n vastaus on täysin oikein! Nyt joku muu saa kysyä uuden kysymyksen.

Vierailija

Hortensia McAnkka ja joku muu. Fergus? Ei... En muista.

Haittaako vaikka vastasin kysymykseen ilmoittautumatta?'

- Jac

cxv
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Minun mielestäni voitaisiin taas jatkaa tuolla vanhassa Aku Ankka visassa!Sillä muistattehan,että Aikayppy ja ATI ovat samahenkilö eli samahenkilö teki nämä kaksi visaa samasta aiheesta!Vanhassa on kuitenkin paljon enemmän sivuja niin ei paisuteta tätä toppaa suureksi.Muutenkin tarvitsemme uuden ylläpitäjän,koska ATIa ei näy täällä enää(ehkei,jopa ikinä).

Foorumin tylsin mies.

cxv
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Tätä visaa ei nyt jatketa, kun on se vanhakin visa johon linkki löytyy edelliseltä sivulta!

Perustelut:

Lainaus:
Minun mielestäni voitaisiin taas jatkaa tuolla vanhassa Aku Ankka visassa!Sillä muistattehan,että Aikayppy ja ATI ovat samahenkilö eli samahenkilö teki nämä kaksi visaa samasta aiheesta!Vanhassa on kuitenkin paljon enemmän sivuja niin ei paisuteta tätä toppaa suureksi..

Foorumin tylsin mies.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat