rakennus palikat ja leegot

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

moi kaikki kamut! tykkäätteks te leikkii legoilla tai muilla rakennus palikoilla?? :) mä tykkään leikkii niillä tahvon ja teron kaa :D mut joskus mun tekemä hieno torni on menny rikki ja rupesin itkee mut onneks isi tuli auttaa ja siitä tuli hieno :)

Kommentit (2)

Vierailija

Moi vaan vladimir.

Kommenttia topicista: Ihan okei aihe, ei huono, ei fantastinen, mutta ei sellainen jota tarvitsee lukottaa. Tosin otsikkoa voisi moderaattorit hieman korjailla oikeinkirjoituksessa: Rakennuspalikat ja Legot olisivat oikein kirjoitettuna, sillä Lego- nimitystä ei oikeinkirjoituksellisesti voi taivuttaa tietääkseni kuin näihin muotoihin: Legot, Lego, Legoilla ja Legon. Anteeksi kun piti siitäkin kirjoittaa, mutta asia vain on niin. Ei minulla ole mitään valittamista.

Ja sitten itse aiheeseen:

Joskus, joskus en. Aikoinaan pikkuveljeni aina kinusi minua leikkimään niillä, mutta arvatkaapas mitä: Osat ovat vaihtuneet :). Nykyään minä haluan leikkiä Legoilla, kun taas pikkuveljeni vain rakennella pihalla. Hyvä että tykkäät, se tekee ihan hyvää, niillä leikkiminen. Harmi kun rakennelmamme menevät joskus rikki, mutta asia vaan on niin. Hyvä että iskä tuli auttaa, kun on niin kivaa se yhdessä rakentelu.

:) Hyviä jatkoja sinulle, vladimir. Hieno nimimerkki sinulla. Hyvä että harrastat Legoilla rakentamista, sillä se tekee hyvää.

- Jac

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat