adressi: aku ankka lehti ilmaiseksi!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

moi kaikille!! :) mä oon juttellu mun kamujen kaa ja ne sano et ois parempi et aku lehti ois ilmanen koska niien kaikki viikko rahat kuluu siihen :o

sit ku täs listassa on 100 nimee nii lähetän tän akkarin tehtaalle ja ne tekee siitä ilmasen!! :D

lista

vladimir

kamut

Kommentit (6)

Vierailija

Lainaus:
adressi: aku ankka lehti ilmaiseksi!

vladimir02 - 14.04.11 03:44 (ID 738000)

moi kaikille!! :) mä oon juttellu mun kamujen kaa ja ne sano et ois parempi et aku lehti ois ilmanen koska niien kaikki viikko rahat kuluu siihen :o

sit ku täs listassa on 100 nimee nii lähetän tän akkarin tehtaalle ja ne tekee siitä ilmasen!! :D

lista

vladimir

kamut

hasseli

Vierailija

Kun saat vähän ikää lisää ymmärrät ettei Akkarin ilmaiseksi saaminen ole mahdollista, sillä toimituksen työntekijät tarvitsevat palkkaa. Myöskin Akkarin materiaali (sivujen paperit yms.) ei ole ilmaista. Vaikka listaasi sata nimeä saisitkin ei Akkari tule olemaan KOSKAAN ilmainen!

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Lainaus:
Re: adressi: aku ankka lehti ilmaiseksi!

musa - 14.04.11 03:57 (ID 738009)

Kun saat vähän ikää lisää ymmärrät ettei Akkarin ilmaiseksi saaminen ole mahdollista, sillä toimituksen työntekijät tarvitsevat palkkaa. Myöskin Akkarin materiaali (sivujen paperit yms.) ei ole ilmaista. Vaikka listaasi sata nimeä saisitkin ei Akkari tule olemaan KOSKAAN ilmainen!

Ei niin.

Arvostelkaa Akkareita ja nostakaa Ankka-aiheisia ketjuja!

Vierailija

Aku Ankka ei tule koskaan olemaan ilmainen. Sanoma Magazines tienaa vuodessa varmaan yli 200 000 euroa pelkästään Suomessa olevien Aku Ankka tilaajien ansiosta!

AkeMake
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Aikahyppy:n arvio Sanoma Magazinesin liikevaihdosta jo pelkän Aku Ankan osalta meni "hiukan" metsään. Viime vuoden Aku Ankka -levikki oli 306 555 kpl ja kun Aku Ankan kestotilaus vuodeksi maksaa 84,8 euroa, niin Sanoma Magazinesin viime vuoden bruttotulo Aku Ankasta viime vuonna oli vähintäänkin 26 miljoonaa euroa ja tähän päälle raha, jonka he saavat mainostajilta laittaessaan Akkariin mainoksia. Uskaltaisin väittää heidän saavan Akkarista ainakin 35 milj. euroa vuosittain.

Tällainen adressi on selkeästi hyvin epärealistinen ja on turha edes haaveilla Aku Ankkaa ilmaiseksi (eihän mitään muutakaan saa ilmaiseksi). Kyllähän kaikkien pitää töistään elanto saada ja se koskee myös koko Sanoma Magazinesin henkilökuntaa. Tämän lisäksi Aku Ankka on Sanoma Magazinesin suurilevikkisin lehti, joten sellaista ei todellakaan voi lähteä jakelemaan ilmaiseksi. Näinollen topic menee lukkoon ja ensi kerralla ajatellaan kahdesti ennen kuin tehdään tällaisia topiceja. : )

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat