Elokuvat, TV-sarjat ja pelit

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Monipuolista keskustelemista Elokuvista, TV-sarjoista ja lauta/tietokone/konsolipeleistä.

Muutamia kysymyksiä näin alkuun: Mikä on lempielokuvasi? Mistä peleistä tykkäät tai mitä pelejä pelaat? Seuraatko mitään tv-sarjaa? Minkä tyyppisistä elokuvista tykkäät? Mistä elokuvista et tykkää?

Yhdellä sanalla tai lauseella vastaaminen EI ole toivottavaa!!!

Kommentit (5)

Vierailija

Kaikille näille aihealueille on kyllä oma topicinsa, ainakin peleille, mutta vastaan nyt tähän topiciin ja rupean katselemaan viestejä, joita tänne tulee.

1. Lempielokuvaa en oikeastaan tiedä, mutta lempianimaatioelokuvani on varmaan Disneyn Aarreplaneetta, jos puhutaan barbeista, se muskettisoturi (kyllä, se olisi mahtava elokuva jos se ei olisi barbi, vaan oikeiden näyttelijöiden elokuva. Kukaan ei kuitenkaan ole nähnyt sitä.), jos taas puhutaan näyttelijäelokuvista olisi varmaan joku Harry Potter, Star Wars tai Lord of the Rings. Vastaan kuitenkin, että Percy Jackson: Salamavaras on hyvä. Se on Rick Riordanin kirjasarjan ensimmäisen osan elokuvaversio.

2. Tykkään varastelusta, R&C tyyppisistä, sekä kaikenlaisista peleistä, joissa voi tehdä asioita, joiden tekemisestä oikeassa elämässä voi ajautua liemeen.

3. Selviytyjiä, Salattuja elämiä.

4. Päätelkääpä 1.- kohdan vastauksistani.

5. Niistä, jotka perustuvat tositapahtumiin.

- Jac, oliko hyvin vastattu, kun tuli yli 1000 merkkiä?

Vierailija

TODELLA hyvin vastattu!

Löysin kyllä yhden pelit-topicin, mutta viimeisin viesti oli vuodelta 2009, joten aattelin tehdä tällässen uuden.

Itse tykkään Action/toiminta elokuvista, ja yksi kestosuosikkini on Taru sormusten herrasta 1-3. Muita hyviä ovat esim. Harry Potterit, Star Warsit, Pirates of the caribbeanit, Transformensit ja Percy Jackson: salamavaras. Myös tuo Salamavaras kirjakin on tosi hyvä.

En tykkää Komedioista tai romanttisistakomedioista. Twilight on poikkeus, koska se on romanttinentrilleri, jossa on myös toimintaa. Olen siis nähnyt kaikki Twilightleffat. Tykkään myös Kauhuelokuvista, mutta en LIIAN pelottavista. Joskus kylläkin tekee mieli pelätä oikein kunnolla, joten silloin katson kauhuleffan. Useimmiten katon videovuokraamosta vuokrattuja leffoja, mutta lempileffani olen ostanut omaksi. Lempinäyttelijäni ovat Johnny Depp ja Orlando Bloom. Tykkään myös Liisa ihmemaan näytellystä versiosta, mutta parin katselukerran jälkeen, se alkaa jo tympimään. Paras kauhuleffa ´minkä olen nähnyt on 1408. Se ei ollut liian pelottava mut kauhuleffa kuiteski.

Vierailija

Mua tympii ku kaikki valittaa koko ajan että on samoja topiceja... so what.

1. Lempielokuva on varmaan Ocean eleven ja thirteen.

2. Mä diggaan Wiistä, jos se lasketan konsolipeliksi. en tykkää kauheesti sellasista väkivalta peleista-> ne on tylsiä.

3.Katon yleensä: House, Ratkaisija, C.S.I New York, C.S.I Miami, Frendit, Simpsonit

4.Tykkään romanttisista, crazy-komedioista ja jännäreistä.

5.En piä tositapahtumiin perustuvista ja hidastempoisista elokuvista. Pitää olla menoa ja meininkiä.

Vierailija

Unohdin kokonaan mainita peleistä:

Siis, tykkään pelata Playstation 2 ja Playstation 3. Pelaan eniten Singstareja, joita Pleikkari 2 minulla onkin jo aika iso kokoelma. Lempilautapelini on varmaankin Cluedo.

Tietokoneellakin pelaan etenkin Simssiä. Ja mulla on siis se perus Sims-peli plus kaks lisä-osaa. Ja sit sain synttärilahjaks sen Sims Medieval-pelin.

cxv
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Kuulkaas nyt!

Vaikka johonkin topicciin olisi vastattu vuonna 2009 ei se tarkoita sitä,että voitaisiin tehdä vanhan topicin tilalle uusi.Tälläisessä tilanteessa pitäisi nostaa vanha topic!Ja muutenkin vakituiseen pelit toppaan on vastattu tänä vuonna,tässä kuussa.

Pelit topic: http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/12/viestiketju/13833/pelit/sivu/1

Tv-topic : http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/12/viestiketju/11139/tv_topic

Tämä topic meni kaiken lisäksi väärälle osiolle!Muistakaahan käyttää hakua!

Foorumin tylsin mies.

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat