Aku Ankka Kaupassa ei enää miesten t-paitoja!!!???

Seuraa 
Liittynyt28.7.2010

Aika @&#% surkeeta.

Mitä te tuumitte???

Kommentit (7)

VieraiIija
Seuraa 
Liittynyt24.7.2008

Ei oikeastaan, niitä voi löytää vaikka kirpputorilta, joten no hätä. Mutta niitä löytää paljon muualtakin, muttei samanlaisia. Lukkoon kai tämä.

-Koira Ankka

Vierailija

Joo, mäkin olen sitä ihmetellyt, miksi siellä ole niitä. Niitä löytää muualtakin eikä tällaisesta pikkuasiasta kannata tehdä topicia.

Eli tämä lukkoon.

Vierailija

Hei?

Kesällä kun ne tulivat kauppoihin tänne, kävin vilkaisemassa. Sitä mainostettiin että tavaraa on niin paljon kuin sitä riittää ja tässä tapauksessa ne ovat loppu eikä niitä tule lisää.

Tänä kesänä tulee luultavasti uusi t-paita.

Vierailija

Mitä oikein teette paidoillanne? Itse en ainakaan, vaikka olisin kuinka ankkafani, menisi kaupungille pörräämään jossakin ankkapaidassa.

- Jac, lähden pörräämään kohta kouluun :]

Vierailija

Lainaus:
Jakki

Mitä oikein teette paidoillanne? Itse en ainakaan, vaikka olisin kuinka ankkafani, menisi kaupungille pörräämään jossakin ankkapaidassa

En kyllä mäkään mihinkään kaupungille lähtis sellasella hihhuloimaan ellei olis jotain muuta siin päällä... Ja vastauksena kysymykseesi sanoisin että he käyttävät sitä joko A. "Salaisissa kokouksissa" tai B. Pitävät sitä paitana. Luulen vastaukseksi tuota Beetä...

DeGe-Tavaramerkkinä tylsät viestit-

Vierailija

Lainaus:
Re: Aku Ankka Kaupassa ei enää miesten t-paitoja!!!???

DeGe - 20.04.11 02:01 (ID 740803)

Lainaus:
Jakki

Mitä oikein teette paidoillanne? Itse en ainakaan, vaikka olisin kuinka ankkafani, menisi kaupungille pörräämään jossakin ankkapaidassa

En kyllä mäkään mihinkään kaupungille lähtis sellasella hihhuloimaan ellei olis jotain muuta siin päällä... Ja vastauksena kysymykseesi sanoisin että he käyttävät sitä joko A. "Salaisissa kokouksissa" tai B. Pitävät sitä paitana. Luulen vastaukseksi tuota Beetä...

DeGe-Tavaramerkkinä tylsät viestit-

Minä ainakin lähtisin!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat