Arvostele tarina ja/tai piirtäjä

Seuraa 
Liittynyt19.11.2010

Löysin topiceja, jotka olivat Arvostele piirtäjä-nimellä, mut tää ei toivonmukaan sellaseks lasketa. Siis: joku sanoo tarinan ja piirtäjän, esim:

A: Aku Ankka: Kelpo Konttoristi, Bas Heymans.

B: Hyvä tarina jossa on koomiikkaa. Bas on hyvä piirtäjä, vaikka en hänen sivuhahmoista pidäkään. Tarina on vapaa, kunhan se on julkaistu suomessa. En tiedä ja muut lyhyet ja turhat kommentit on ei-toivottuja.

Arvostelkaapas tää

Musta Ritari, Don Rosa.

Vauhtia tarinassa ainakin on ja Rosa on juuri oikea mies sitä piirtämään. Must Ritari on hyvä hahmo, harmi vain, että se esiintyi vain kahessa tarinassa.

On se hurja. On se hurja kaveri.

Kommentit (7)

Vierailija

Don Rosa on tietenkin huippu piirtäjä. Oikeastaan paras mielestäni.

Musta Ritari on oikea klassikko, ja piirrokset on ihan mahtavia. jos pitäisi antaa numero niin se olisi 9 1/2

next: arvostele Don Rosan Pako Kielletystä Laaksosta

Ton Roza
Seuraa 
Liittynyt19.11.2010

En ihan aatellu et yks arvostelu ja seuraava tarina mut on tääki ihan hyvä. Olen samaa mieltä, Rosa on yks maailman parhaista piirtäjistä. Tarina on mielikuvituksellisine paikkoineen loistava, en löydä miinusta. Äidinvaistoinen dinosaurus on yksi parhaista hahmoista tarinassa. Loppu on aika koominen. Arvosana: 10

HUOM: itekki saa arvostella, piirtäjällä ei ole väliä ja arvosanan saa antaa.

Kiitos kun kommentoit Taikaviitta03.

T.R.

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Ton Roza ei laittanut seuraavaa, joten arvostelen Pako kielletystä laakososta tarinan.

Rosa on paras Ankka-piirtäjä, ja siksi tarina onkin todella mahtava. Se Dinosaurus oli hyvä, kun luuli Akua poikasekseen. Loppua en kunnolla tarinassa tajunnut, mutta ei se haitannut.

Arvosana: 10

Seuraava arvostelee tämän:

Aku ankka Maharadzana.(Carl Barks)

Arvostelkaa Akkareita ja nostakaa Ankka-aiheisia ketjuja!

Ton Roza
Seuraa 
Liittynyt19.11.2010

Luin eka osan tänään, ja vähän oli lyhennetty (ehkä), sillä oon lukenu sen ennenkin. Tarinan paras kohta on luultavasti alussa, kun pojat vaihtelevat tavaroita (kynänpätkästä naruun, siitä linkkariin jne.).

Next:Keskellä nietosten, Flemming Andersen

Vierailija

Täällähän on nyt arvosteltu molemmat... Itse en tuota sarjaa ole lukenut, joten arvostelen Andersenin.

Muistaakseni Andersen on mahtavan yksityiskohtainen, joka ylttyy melkein Vicarin ja Rodriquesin tasolle. Eikös uusimassa lehdessä ollut Andersenin Hansu- tarina vai muistanko väärin? Arvosana: 8+

Seuraava arvostelee saman kuin minä eli Keskellä nietosten, Flemming Andersen.

Ton Roza
Seuraa 
Liittynyt19.11.2010

Jaa, keskellä nietosten onki esinäytös, joten vaihetaan: Merten kauhu (Ronald Neilson) Hauska tarina muuten (julkaistu AATK 55). 10

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat