Ankka ja sen sivut ajan tasalla.

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Esimerkiksi jos tulee uusi hahmo niin laitetaan tänne.Laitetaan myös jos täällä tapahtuu jotain hölmöä tai muuta.

Pari päivää Aku Ankan sivuilla oli jotain omituista käyttäjät kiroili ja pilasi hyviä keskusteluja.Ne oli varmaan päässyt tyyppien profiilille sen takia ei se takia laitoimme tietomme ulos ja minä unohdin salasanan ja ja piti vaihtaa Haukka9 _Haukka9_ksi.

Moikka laittakaa tähän T.minä.

Laitakaa sillä ainakin minusta tämä on hyvä topa.

Kommentit (8)

Vierailija

Lainaus:
Ankka ja sen sivut ajan tasalla.

-Haukka9- - 24.04.11 04:15 (ID 742395)

Esimerkiksi jos tulee uusi hahmo niin laitetaan tänne.Laitetaan myös jos täällä tapahtuu jotain hölmöä tai muuta.

Pari päivää Aku Ankan sivuilla oli jotain omituista käyttäjät kiroili ja pilasi hyviä keskusteluja.Ne oli varmaan päässyt tyyppien profiilille sen takia ei se takia laitoimme tietomme ulos ja minä unohdin salasanan ja ja piti vaihtaa Haukka9 _Haukka9_ksi.

Moikka laittakaa tähän T.minä.

Laitakaa sillä ainakin minusta tämä on hyvä topa.

Eli kiroilu pilaa kekustelut...okei.

Vierailija

Melko epäselvä aihe. Sitä paitsi tällaiset havainnot coisi laittaa Offiin tai muuttaa hieman viestejä ja otsikkoa paremmaksi. Esimerkiksi Ankkamaailman tapahtumat. Jotenkin kuulostaa siltä, kuin sellainen olisi jo.

- Mr.J :]

Vierailija

Niin kuu juupajuu paitsi jos sataa ja sitärataa tarkoitin niinpä niin ja lehmätävät ilman elikko ohjausta.Etkö osaa kuin valittaa?

Vierailija

Moikka kaikille!

Yks kysymys vaivaa mieltäni ja se on kun uusimmassa teemaekstrassa on takakannessa seuraavan teemaekstran aiheita joista lukijat saavat valita aiheen joten miten äänestykseen pääsee kun en ole löytänyt sitä äänestys paikkaa voisko joku laittaa linkin kiitos!

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Ankka ja sen sivut ajan tasalla.

salainen =) - 27.04.11 03:58 (ID 743270)

Moikka kaikille!

Yks kysymys vaivaa mieltäni ja se on kun uusimmassa teemaekstrassa on takakannessa seuraavan teemaekstran aiheita joista lukijat saavat valita aiheen joten miten äänestykseen pääsee kun en ole löytänyt sitä äänestys paikkaa voisko joku laittaa linkin kiitos!

Tässä linkki: http://poll.kampanjat.net/go/teemaekstra . Niin, aika turha topa, sillä, kuten Jac jo sanoi, nämä havainnot voisi laittaa Offiin.

~Spekkis, magic ninetynine~

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat