Minkä Ankka-sarjan luitte viimeksi?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Siis minkä sarjan luitte viimeksi? Jos on turha tai jos tämmöinen on (en löytänyt hausta), tämän voi lukottaa. Minä luin viimeksi Mau Heymansin piirtämän tarinan Roope-setä ja Andien parantajat.

Sarjan voi myös arvostella.

~Spekkis, magic ninetynine~

Sivut

Kommentit (47)

Vierailija

Ei tämä ole turha topic. =)

Itse viimeksi luin Mikki kiipelissä- taskarin viimeisen sarjan: Kalidronian keisari (Romano Scarpa)

- Mr.J

Vierailija

Luin itse viimeksi lempipiirtäjäni Carl Barksin tarinan: Lahjaleijona.

Tarinassa Roopen kassakaapin lukko menee rikki ja han soitta lukkosepän korjaamaan lukon.Kaikki lukkosepät ovat kuitenkin varattuja.Sitten Roopen luo tulee leijonan(karhukoplalainen) omistaja joka ihailee Roopea.Hän antaa leijonan(karhukoplalainen leijona puvussa)Roopelle lahjaksi.Roope jättä uuden vahtinsa vahtimaan rahojaan.Miten käy kun yksi Karhukoplalaisista vahtii Roopen rahoja ja muut koplalaiset murtautumassa rahasäiliöön...

No tietenkin Roope huomasi että otti vahdikseen koplalaisen.Hän lähetti "huijari leijonan" poliisi asemalle ja vaihtoi tilalle oikean leijonan.Lopun arvaattekin: Murrau!!Apuaa!!Klonk(häkki heilahti).

Vierailija

Lainaus:
Jac: Itse viimeksi luin Mikki kiipelissä- taskarin viimeisen sarjan: Kalidronian keisari (Romano Scarpa)

Se on hyvä sarja, ihan vain ohimennen :)

Minä luin viimeksi Tripla- taskarissa olevan Kilpailun henki. Se on Mummo Ankka- sarja.

Siinä Mummo ja Hansu on menossa kaupinkiin kun heidän kärrynsä rysähtää täysillä Julle Ankan patsasta päin. Samassa rytäkässä tuhoutuu myös pari autoa ja muutakin.

Mummolle tulee valtavat vahingonkorvaussakot mutta hän ei pysty maksamaan niitä.

Mutta Hansu keksii että he voivat osallistua erääseen seikkailukilpailuun, jossa kilpailijat seikkailevat ympäri maailmaa ja suorittavat tehtäviä. Jos Mummo ja Hansu voittavat, he voittavat rahasumman ja niillä he voisivat maksaa velkansa.

Mummo ja Hansu eivät valitettavasti voita, mutta he olivat yleisön suosikkeja ja yleisö halusi auttaa heitä. Niinpä kilpailun jälkeen postissa tulvi Mummon ihalijapostia. Yleisö antoi myös paljon rahaa, ja niillä Mummo maksoi velkansa :)

://Idulidu2//:

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Minkä Ankka-sarjan luitte viimeksi?

Idulidu2 - 25.04.11 06:25 (ID 742775)

Lainaus:
Jac: Itse viimeksi luin Mikki kiipelissä- taskarin viimeisen sarjan: Kalidronian keisari (Romano Scarpa)

Se on hyvä sarja, ihan vain ohimennen :)

Minä luin viimeksi Tripla- taskarissa olevan Kilpailun henki. Se on Mummo Ankka- sarja.

Siinä Mummo ja Hansu on menossa kaupinkiin kun heidän kärrynsä rysähtää täysillä Julle Ankan patsasta päin. Samassa rytäkässä tuhoutuu myös pari autoa ja muutakin.

Mummolle tulee valtavat vahingonkorvaussakot mutta hän ei pysty maksamaan niitä.

Mutta Hansu keksii että he voivat osallistua erääseen seikkailukilpailuun, jossa kilpailijat seikkailevat ympäri maailmaa ja suorittavat tehtäviä. Jos Mummo ja Hansu voittavat, he voittavat rahasumman ja niillä he voisivat maksaa velkansa.

Mummo ja Hansu eivät valitettavasti voita, mutta he olivat yleisön suosikkeja ja yleisö halusi auttaa heitä. Niinpä kilpailun jälkeen postissa tulvi Mummon ihalijapostia. Yleisö antoi myös paljon rahaa, ja niillä Mummo maksoi velkansa :)

://Idulidu2//:

Niin, olen lukenut tuon sarjan ja se oli hyvä. Lisään uuden säännön aloitusviestiin. Eli kyseisen sarjan voi myös arvostella.

Vierailija

Luin viimeksi tarinan Mikki Hiiri: Verraton vainukoira Taskarista 294 Konille kyytiä. Ihan kohtalaisen hyvä sarja Mikki tarinaksi, mutta ei silti lukeudu parhaisiin Mikki tarinoihin joita olen lukenut. Ihan lukukelpoinen tarina. Arvosana olisi varmaan noin 7-.

Seuraava tarina minkä luen on Aku Ankka: Kadonneen videon metsästäjä, joka on heti seuraava tarina tuon Mikki tarinan jälkeen samassa taskarissa. Taidankin lähteä lukemaan sitä.

Vierailija

Minä luin viimeksi Don Rosan piirtämän ja käsikirjoittaman tarinan Täyttä Roskaa! varmaan sadannen kerran. Siis tarinan voi myös arvostella. Täyttä Roskaa! on ihan ok tarina, ei Rosan parhaimmistoa. Mutta tarinassa on ihan hyvää huuomoria. Arvosanaksi 9.

Ton Roza
Seuraa 
Liittynyt19.11.2010

Luin juuri mikki-piirtäjä Sergio Asteritin Aku Ankka-tarinan, Ihmelähde taskarista 110, Roope ajaa (turhan) lujaa. Tarinassa Aku, Tupu, Hupu ja Lupu lentävät Roopen lentokoneella, mutta yhtäkkiä bensa loppuu ja he putoavat kraatteriin. Aku löytää ihmelähteen, veden, joka tekee kylläiseksi. Roopen etsintäpartio pelastaa heidät ja Roope saa kuulla vedestä. He lähtevät etsimään sitä ja saavat vaarapaikoissa apua alkuasukasheimolta, jonka lähde on. Tarina on huonosti piirretty, ja arvosana on: 6

On se hurja. On se hurja kaveri.

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Luin viimeksi..hmm.. Varmaankin jonkun tarinan Aku ankasta vuodelta 2003. Jatkosarjan ykkös osa jonka kakos osaa en ole pitkään aikaan nähnyt. Luin vain nopeasti sen aikanikuluksi, ja odotin samalla pääseväni tietokoneelle.. Ei kun ei! Olin tänään menossa kaverini kanssa särkänniemeen, ja sitä ennen kaverini kävi parturissa, ja tulin mukaan. Siellä luin koko aku ankan: n: o 5/2007

Arvostelkaa Akkareita ja nostakaa Ankka-aiheisia ketjuja!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat