Ankko-hotel.

Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Tiedättehän te habbo hotellin? Itse en ole siellä, mutta olen nähnyt että serkkuni on pelannut sitä. En tiedä tarkkaan mitä siinä tehdään, mutta eikös se ole sellainen jossa liikutaan ukkeleilla ja voi puhua toisille pelaajille? Tämä on Ankka - versio Habosta, eli: Ankko hotel. Saat olla joku Ankka-hamoista, ja olla sillä ukkelillasi Ankossa. Mutta jos olet vaikka Roope setä niin sinun pitää käyttäytyäkkin kuin Roope setä. Tässä tietoa hotellista:

1 kerros: Suuri aula, Ankka-päivällinen(Ravintola) Pankki, Esitys lava (Jossa tulee joskus esityksiä)

2. kerros: Peli automaatteja, A - market(Kauppa), Info.

3. kerros: Ravintola Sorsa-pulu, Pelihalli, Uima halli, liikuntasali.

4. kerros: Hotelli-huoneita, Kauppa keskus Hanhiemo.(Vaate kauppoja, ruoka kauppoja ja kaikenlaisia kauppoja), Leikki-huone.

5. kerros: Kioski käytävä(Kaikenlaisia kioskeja), Hotelli huoneita, Tavallinen ateria( Ravintola jossa on ihan tavallisia koti-ruokia), Ruoka-palvelu(Tuo aamu palat ja muut ruoat huoneeseen.)

Ensimmäisestä kerroksesta pääsee piha-alueelle jossa on uima-allas, jäätelö kioski, ja Lapsille temppu rata.

Tässä lista niistä, joka voit olla:

Aku ankka x

Roope Ankka x

Tupu ankka x

Hupu ankka x

Lupu ankka x

Hannu Hanhi x

Iines ankka x

Leenu ankka

Liinu ankka

Tiinu ankka

Hansu hanhi x

Mummo ankka

Karhukopla

Milla magia

Mikki Hiiri x

Hessu Hopo x

Polle Koninkalulus

Heluna Ammu

Minni hiiri

Pelle Peloton x

Touho ankka x

Mustakaapu x

Mustapekka

Krisos Pennonen

Kulta-Into-Pii

Ilmoittakaa jos joku tärkeä hahmo puuttui!

Eli kerrotte vain tarinaa mitä teette tällä hetkellä Ankossa, Esim:

Aku meni Peli automaatille, mutta ei voittanut yhtään rahaa kun on niin epä onninen. Sitten Hän juoksi hotelli huoneeseensa ja rupesi itkemään. Hän päätti lähteä katsomaan mitä Tupu, Hupu ja Lupu tekee. Aku löysi Tupun Hupun ja Lupun Aku kysyi: Mitä teette?

Eli ette käytä tarinassa kuin itseänne. Voitte mennä puhumaan tarinassa vaikka Roopena Millalle, mutta et saa sanoa Millan puheenvuoroja, koska hän on joku muu käyttäjä täällä.

Minä olen Tupu Ankka. sitä ei ole enäänsaatavilla.

Laitan listaan hahmon perään x - kirjaimen jos se on jo käytössä.

Arvostelkaa Akkareita ja nostakaa Ankka-aiheisia ketjuja!

Sivut

Kommentit (69)

Vierailija

Näitä on jo kyllä aika paljon. Esim. nupu ankka on tehnyt tällaisen, mutta ei ehkä ihan samanlaista.

Kuitenkin tulen mukaan. Olen Lupu.

Vierailija

Tuolta taitaa puuttua Touho Ankka...

Varaan itselleni Hessu Hopon. Älkää sitten välittäkö kirjoitusvirheistä, joita on pakko olla.

*Uunimakkarat maistuivat mudalta Hessun syödessä niitä. Hessu oli sekoittanut nimittäin ne pippuriin, vaikka tarkoitus oli ollut ketsuppiin.*

- Mr H.H (Hessu Hopo)

//: Miten tämä sijoittuu Sarjat- palstalle? = )

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Hups! Tuli väärä palsta. Nyt menen laittamaan x - kirjaimia henkilöiden perään. Lisää vaan osallistujia Ankko hotelliin, ja sopisiko ettei heti alotettaisi. Kerätään ensin lisää väkeä mukaan.

Ja hyvä kun muistutit. Touho puuttuu.

JeFe1552
Seuraa 
Liittynyt2.7.2010

*Hannu käveli pihalla... kunnes nippu seteleitä lipahti hänen kouraansa!

Hannu meni kioskille ostamaan suklaa jäätelön.

Suklaájäätelö maksoi 2.30€.

Hannun saamassa nipussa oli 1000€

Nyt hänellä on käteistä 997.30€

Vierailija

Hupu meni Nakki kioskille Ja osti hodarin. Ja se maksoi 2€ joka Hupu oli löytänyt maasta. Sitten hän lähti hotellille. Jatkuu se uraavassa viestissä. Joskus.

pappis voimaa

Vierailija

Jatkoa:

*Pelle voitti auotmaatilla 20 c. Seuraavaksi hän meni ensimmäiseen kerrokseen syömään. Hän otti Spagettia ja salaattia. Jälkiruaksi Suklaa jäätelön.*

Jatkuu taas joskus pian.

JeFe1552
Seuraa 
Liittynyt2.7.2010

Jatkuu:

*Kun hannu oli syönyt hän meni ensimmäiseen kerrokseen Pellen tavoin syömään.

Hän näki Pellen ja kysyi:

Mitä kuuluu?

Pelle vastasi:

Kas Hannu, hyväähän minulle.

Ja sitten Hannu meni hakemaan Perunamuusia ja melonisalaatin ja jälki ruuaksi pala kakkua.

Jatkuu seuraavassa viestissä!

Veli Huilu
Seuraa 
Liittynyt4.1.2010

Valitsempas huvikseen pelle pelottoman.

Pelle kulki käytävällä ja etsi ystävää.Hän ei löytänyt ketään jonka kanssa voisi jutella. Niinpä hän meni kahvilaan.

-VH

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Ankko-hotel

Veli Huilu - 26.04.11 08:24 (ID 743190) Valitsempas huvikseen pelle pelottoman. Pelle kulki käytävällä ja etsi ystävää.Hän ei löytänyt ketään jonka kanssa voisi jutella. Niinpä hän meni kahvilaan. -VH

VH, olen jo valinnutt Pellen! No ei se mitään.

JeFe1552
Seuraa 
Liittynyt2.7.2010

Oli jo myöhä joten Hannu päätti mennä nukkumaan.

Hannun huone on kattohuoneiston sviitti, koska hän voitti sviitin arvonnassa tyypillisellä tuurillan.

Jatku huomenna!

Good night for everyone!

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

VH. Kelpaisiko Roope Ankka?

-----------

Tupu meni esityslavan viereen penkeille istumaan. Verhot avautuivat ja siellä seisoi bändi valmiina soittamaan rokcia.

JYMINÄÄ JUMPSUTUSTA PAUKETTTA JYRIÄÄ!

Tupulla oli onneksi korvatulpat korvissa. Bändin päätyttyä hän meni takaisin hotelli-huoneeseensa ja otti vahingossa korvatulpat mukaansa, jotka piti palauttaa koriin.

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat