Ankkamaailma roolipeli

Seuraa 
Liittynyt1.3.2011

Tämä on Ankkamaailma roolipeli jossa voi tehdä kaikenlaista ja tässä on säännöt ja niitä asioita mitä voi tehdä.

Tässä roolipelissä voi olla tavallinen hahmo tai noita/velho ja maahinen. Tavallisten hahmojen raha on euro joka merkitään pikku eellä esim. 20e tarkoittaa 20euroa. Jos olet noita/velho tai maahinen sinun pitää maksaa noita valuutalla se on Laari se merkitään osolla ällällä esim. 20L. Jos olet noita/velho ja haluat mennä esim.Ankanlinnaan niin sinun pitää ostaa Ankanlinnassa euroilla. Voit vaihtaa rahoja pankissa. Alussa oleva rahasumma on 5oe/50L.

Ja jos haluat tulla mukaan sinun on tehtävä ilmoitus esim.

Nimi:Harri (ei pidä olla oikea nimi)

Ikä´:40 (ei saa olla yli 80 vuotta)(ei pidä olla oma ikä)

Olen mies tai poika tai nainen tai tyttö tai vaari tai mummo

Personnallisuus:Noita/Velho tai tavallinen hahmo ei taikova

Laji:Ankka, Ihminen, Pöllö, Kissa, Hanhi, Kana, Kalkkuna valitkaa joku noista.

Ominaisuudet:Esim.Olen hyvä juoksemaan

Oletko koulussa kerro jos haluat olla:Olen/En

Tajusitteko? Hahmonkuva voi olla oma profiili kuva tai joku kuva galleriasta otettu. Ja jos haluat olla joku tietty hahmo tarkista onko sellaista jos on et saa tehdä samallaista paitsi esim Aku1 tai Aku2.

Tässä roolipelissä on paako mennä töihin koska muuten menee vararikkoon.

Tavallisten hahmojen työt:

Pankki hoitaja500e

Kauppa myyjä 200e

Kirjasto hoitaja 100e (voi tehdä omia tarinoita ja jos joku hoitaja tekee niin se saa siitä tarinasta 900e

Postin kantaja 400e

Koulu opettaja 500e (opettajan pitää oikeasti kysyä kysymyksiä tityltä henkilöltä esim Harri miten paljon on 6 kertaa 7)(kouluun pääsee kaikki jotka haluaa koska tässä roolipelissä se tarkoittaa että voi käydä ala astetta tai ylä astetta tai lukiota.)

Maidontuoja 400e

Palomies 500e

Poliisi 500e (poliisin pitää sanoa tuomareille jos hän saa kiinni oikean pelaajan joka hujasi tässä roolipelissä)(poliisi on kuin tämän roolipelin moderaattori joka kattoo onko kaikki hyvin ja sama aia tuomareille)

Tuomari 800e(tuomareita saa olla vain neljä jos minua ei lasketa koska minäkin olen tuomari mutta en saa huippu palkkaa)(Tuomareiden työ on päättää mitä seuraavia muutoksia voi tehdä tai päättää jos joku on huijannut tässä pelissä saako hän porttikiellon viikoksi)( jos jotain syytetään joku tuomari tai poliisi joka tietää syytöksestä kirjoittaa isoilla kirjaimilla SYYTÖS ALKKA SEIS. Ja jos olet kaupan pomo niin saat luvan antaa alisillesi potkut mutta hänelle sitten annetaan 1000e/100L.

Omat työt:

Jos ostat vaikka jonkun kioskin niin katso hinta täältä ja mk tarkoittaa maksaa ja tl tarkoittaa tulot.

Nakkikioski mk 150e tl00 per tunti

Jäätelökioski mk200e tl 150e per tunti

Karkkikioski/popparikioski mk 250e tl 200per tunti

Matkamuistokioski mk250e tl 250e per tunti

Limonaatikioski/kokiskioski/spraittikioski mk 200e

tl 150e

Noitien/velhojen/maahisten työt:

Velholinnan siivoja 200L

Velhomarketin myyjä 200L

Velhopankin hoitaja 500L

Velhokaupungin tuomari 800L (tavallisten ihmisten ja noitien/velhojen/maahisten tuomari ja toisten päin)(Minä sanon ketkä ovat tuomareita sääntöjen lopussa)

Velhokaupungin kirjasto hoitaja 300L

Ennustuspallotehtaan työ noita/velho/maahinen

Noitien/velhojen/maahisten omat työt:

mk tarkoittaa maksaa tl tarkoittaa tulot

Taikarohtojenkioski mk 150L tl 100L per tunti

Taikaluutienkioski mk 200L tl 150L per tunti

Taikajomatarvikkeidenkioski mk 250L tl 200L per tunti

Taikasauvojenkioski mk 300L tl 250 per tunti

Taikamakeisetenkioski mk 300L tl 250 per tunti.

HINNAT JA PÄRJÄÄMIS AJAT RUOALLA:

Jokainen kilogramma maksaa 1e/1L eli jos ostat yhden kilon niin sä pärjäät sillä päivän.

Jos ostat kuukaudeksi niin se maksaa 30e/30L(tässä roolipelissä jokaisessa kuukaudessa on 30päivää.

PELAAMINEN:

Jos haluat vaikka mennä kauppaan niin sinun on kirjoitettava mihin kauppaan käyt siis Velhojen vai tavallisten hahmojen kaupassa. Sitten kirjoitat miltä myyjältä ostat(sen saat selville kun katot toisten ammatteja) ja miten paljon ostat? Jos hujjaat tässä pelissä esim mulla on jo 10 000e/10 000L me katotaan miten paljon olet ansainut ja miten paljon menetit. Kun kirjoitat viestiä niin lopuksi sinun on kirjoitettava kenelle kirjoitat mutta jos asia on kaikille niin ei tarvitse. Kun jollain pelaajalla on 1000e/1000L niin hän voi päättää tai kysyä mihin paikkaan hän haluaa mennä pomoksi. Pomon palkka on 900e/900L. Me tuomarit ilmoitetaan jos jostain voi tulla vaikka tuomari jos olet asiallinen ja rehti keskusteluissa niin me voidaan harkita pääsetkö tuomariksi.

Eli nyt kerron tuomarit ne ovat Jac, Veli Huilu, Hiidenkiirnu ja Lupu10.

Tässä on oma hahmoni:

Nimi Nupu

Ikä: En tiedä

Laji:Ihminen

Personallisuus:Velho

Ominaisuudet:En tiedä

Toivottavasti tykkäätte minun roolipelistä

T:Nupu Ankka

Kommentit (11)

Vierailija

Usko jo, ettei Roussan roolipelin ideaa saisi kopioida, Nupu. Pahoitteluni, mutta en oikein pidä tästä roolipelitopicaallostasi.

Sori vaan, mutta en halua olla tuomari. Voisit tuotakin asiaa kysyä. Tai sitten yksinkertaisesti jätät roolipelin pyörittämisen Roussalle.

Anteeksi jos kuulostan töykeältä kun haluat oman roolipelin, mutta sinulta löytyy kyllä intoa.

Vierailija

Lainaus:
Nupu

Eli nyt kerron tuomarit ne ovat Jac, Veli Huilu, Hiidenkiirnu ja Lupu10.

Mitä jos heistä kukaan ei haluakkaan olla tuomari/ei toimi tuomarina/ei jaksa tätä katsella?

Ei, en tule mukaan.

nupu ankka
Seuraa 
Liittynyt1.3.2011

Jac minä kyllä keksin roolipelin ennen Roussaa voit vaikka kattoa kirjoita tee hahmo ja ohjaa sitä ja muutenkin en kopioinut Roussan ideaa.

Jos haluat anna moderaattoreiden päättää niin katsotaan mikä on hyväksi. Jos Roussa haluaa päättää lukotetaanko tämä topic niin siitä vain sen asian nyt päättä Roussa ja moderaattorit.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Ankkamaailma roolipeli

nupu ankka - 27.04.11 06:55 (ID 743390)

Jac minä kyllä keksin roolipelin ennen Roussaa voit vaikka kattoa kirjoita tee hahmo ja ohjaa sitä ja muutenkin en kopioinut Roussan ideaa.

Et keksinyt. Roussanhan roolipeli on paljon vanhempi kuin yksikään sinun. Samoin koko käyttäjä. = )

nupu ankka
Seuraa 
Liittynyt1.3.2011

Roussa ei ole keksinyt että tässä voi olla maahisia täällä voi olla kaupan johtaja ja muuta mitä Rousalla ei ole. En halusi olla niin töykeä mutta oletko lukenut ohjeet Jac? Ennen kuin alat sanomaan tätä matkituksi?

kjjsvvscyifod
Seuraa 
Liittynyt18.8.2009

Voi Roussan pelissä olla maahisia jos vain on velho taikka noita. Mutta miksi tehdä uusi pelkästään siksi että on yksi erilainen työpaikka? Ja jos sitä ajattelit niin edellisessä ei tosiaankaan ole vielä liikaa sivuja.

Vierailija

Lainaus:
Re: Ankkamaailma roolipeli

kuukupööpötin - 28.04.11 03:33 (ID 743529)

Voi Roussan pelissä olla maahisia jos vain on velho taikka noita. Mutta miksi tehdä uusi pelkästään siksi että on yksi erilainen työpaikka? Ja jos sitä ajattelit niin edellisessä ei tosiaankaan ole vielä liikaa sivuja.

Tavallisten rivikäyttäjien ei kyllä oikeastaan pitäisi puuttua asiaan (leikin varmaankin etten ole tavallinen rivikäyttäjä). Nupu, voisit kyllä ehdottaa Roussan ropaan parannuksia, mutta mitä järkeä kopioida vanhat asiat ja lisätä uusi asia? Tätä menoa nämä foorumit ovat täynnä topicceja, jotka kaikki käsittelevät samaa asiaa, mutta ovat vain pienellä uudituksella erilaisia.

Viime aikoina on kyllä tullut jatkotopiceja vain siksi, että ne ovat hieman ylipitkiksi venähtäneitä. Alkoikohan tämä siitä, että sanoin jotain Vs-topicin (sen alkuperäisen) pituudesta. Tuskinpa vaan. Wondy on pari kertaa joutunut huomauttamaankin jatkotopiceista ja sanonut, että vain moderaattorit saisivat määrätä, milloin olisi topic liian pitkä.

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat