Aa: fin valvojat

Seuraa 
Liittynyt18.8.2009

Eli tämän topicin idea olisi saada turhat topicit ja asiattomat viestit pois. Onhan moderaattorit, mutta niitähän on vain jotain 3 ja Toimitus, ja Toimitushan ei varmaan säännöllisesti täällä käy. Joten tänne voi ilmoittautua valvojaksi, jolloin aina kun näkee asiattoman asian, joko painaa Ilmoita asiaton viesti -linkkiä ja laittaa KUNNOLLISEN perustelun tai sitten itse huomauttaa suoraan asiattomalle käyttäjälle. Palaute -lomakkeelahan voi esimerkiksi ilmoittaa käyttäjistä jotka käyttäytyvät asiattomasti monenkin huomautuksen jälkeen. Mutta jos siis aiot huomauttaa jostain asiattomasta jutusta, tarkista ensin, että jos käyttäjä tarkoittikin sen vitsinä, tai jos on jo pyytänyt anteeksi jos esim. haukkui muita. Jos olet joskus spämmännyt aktiivisesti, et välttämättä pääse valvojaksi.Valvojia enintään 20, mutta jos et päässytkään valvojaksi niin voihan joku lähteä listalta (tietenkin omasta tahdosta jos haluaa lähteä) tai sitten saatan armon käydä oikeudesta. Nyt laitan tähän listan, johon merkitsen kaikki valvojat. Ja siis minulle ilmoitetaan jos haluaa valvojaksi.

LISTA:

1.kuukupööpötin

2.Vilkku10

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

16.

16.

17.

18.

19.

20.

Jos et jaksa lukea tuota pitkkä teksiä niin tässä lyhennös:

Minulle ilmoitetaan jos haluaa valvojaksi. Joko sanoo käyttäjälle itselleen asiattomasta jutusta tai painaa Ilmoita asiaton viesti -linkkiä. Jos olet spämmännyt, et välttämättä pääse listalle.

P.S. Minä olen yksi valvojista.

Kommentit (2)

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
Onhan moderaattorit, mutta niitähän on vain jotain 3 ja Toimitus, ja Toimitushan ei varmaan säännöllisesti täällä käy.

Modeja on enemmän, mutta ette tiedä heistä, koska he eivät kirjoita foorumille. Lisäksi käyminen ei ole sama asia kuin viestien määrä.

Koettakaa vaan antaa modejen tehdä työnsä, joka ei kuulu tavallisille käyttäjille. Käyttäjämoderoinnista (mm. bannihuomauttelusta ja "tämä topic on jo" -viesteistä) voi saada toisilla foorumeilla bannit. Täälläkään tuollainen ei ole ok, juurikin näitä huomautteluja ynnä muita järjestystehtäviä varten modet ovat olemassa.

(Joku muu ehtikin jo lukottaa tämän, mutta tungin vielä perustelut mukaan.)

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat